حرف روز: حفاظت از ما یکپارچه سیستم مراقبت های بهداشتی

محتوای مقالهدر این زمان به چالش کشیدن سلامت و رفاه هستند به خصوص مهم برای همه کانادایی ها. این شامل روش های در

توسط AKHSHIJNEWS در 30 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

در این زمان به چالش کشیدن سلامت و رفاه هستند به خصوص مهم برای همه کانادایی ها. این شامل روش های درمانی است که نقش حیاتی در ما منسجم مراقبت های بهداشتی.

دولت ما در حال کار برای اطمینان از ایمنی عمومی به عنوان آنها سهولت محدودیت در فعالیت های. به عنوان آنها را از طریق این فرایند مهم است که همه ذینفعان در نظر گرفته شود به منظور حفظ بافت منسجم پزشکی است.

بازتاب درمانگران کار در کنار acupuncturists کایروپراتیک, ماساژ درمانگران فیزیوتراپیست ها ، آنها در همان درمانگاه و اغلب همان حرفه ای انجام درمان های مختلف. اینها همه در نظر گرفته موثر شیوه های درمانی. پزشکی اینتگرتیو جمعی است که بزرگتر از مجموع اجزاء آن است. نادیده گرفتن هر یک بخشی تضعیف کل سیستم.

اعضای بازتاب انجمن کانادا درک جامع دستورالعمل ها و پروتکل ها برای کسب و کار به سر پس از هفته جسمی فاصله. با که در ذهن تدریجی برای بازگشت از بازتاب خدمات در ساسکاچوان در حال حاضر برنامه ریزی برای فاز سه معنی ندارد به عنوان ماساژ درمانی و طب سوزنی در حال برنامه ریزی برای بازگشت در فاز دو. بازتاب دارای اهمیت مساوی به عنوان یک درمان مکمل درمان است. در مقابل در مانیتوبا تمام خدمات درمانی اجازه داده شد به سر در همان زمان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب