ساعت های طولانی و ضعیف محیط را ترک سلامتی و تندرستی دریایی, کارگران, در, دریا

شاتر سلامت و تندرستی افراد مشغول به کار در ایمنی بحرانی در صنایع مانند دریا است که شدیدا وابسته به خود, نقش, س

توسط AKHSHIJNEWS در 29 فروردین 1399

شاتر

سلامت و تندرستی افراد مشغول به کار در ایمنی بحرانی در صنایع مانند دریا است که شدیدا وابسته به خود, نقش, ساعات کار, محیط زیست, اجتماعی, فرصت ها و سطح حمایت از رهبری است.

این است که با توجه به تحقیقات انجام شده توسط موسسه اشتغال مطالعات و پوسته که این پنج عامل یا در خود گرفته و یا در ترکیب می تواند اثر قابل توجهی در هر دو سلامت جسمی و روانی در میان کسانی که در دریایی و سایر صنایع که در آن ایمنی میباشد.

گزارش خود را از سفر از سلامت و ایمنی سالم و امن اطلاعات جمع آوری شده از سراسر 110 نشریات و 28 مصاحبه با کارشناسان از صنعت دریایی و ایمنی-انتقاد از بخش ها از جمله حمل و نقل هوایی و هسته ای و ساخت و ساز به کدام عامل بیشترین تأثیر را در سلامت کارگران.

آن را به استناد یک نظرسنجی اخیر از 1000 کارکنان توسط دریایی اتحادیه Nautilus که در بر داشت یک چهارم از دریانوردان مثبت غربالگری نشانه هایی از افسردگی; 26 درصد گزارش شده احساس افسردگی یا ناامیدی در چند روز گذشته دو هفته و 20 درصد احساس افسردگی یا نا امید کننده در هر روز است.

پنج تم اصلی است که تحت تاثیر سلامت و تندرستی تاسیس شد:

  • خستگی – تاثیر ساعات کار طولانی تغییر در ساعت کار نوبت کاری و اضافه کاری
  • محیط کار – گرما و سر و صدا حرکت کشتی مواد غذایی با کیفیت طول استقرار دسترسی به سالن و تجهیزات ورزشی
  • نقش سطح از استقلال وظیفه و مهارت های انواع حجم کار رضایت شغلی و رتبه
  • اجتماعى کردن – تعامل اجتماعی در هیئت مدیره آگاهی فرهنگی گذرا طبیعت از خدمه کشتی و باز بودن ارتباطات
  • رهبری – سطح پشتیبانی ارائه شده و نفوذ بیش از شرایط و فرهنگ است.

این گزارش تشویق کارفرمایان در ایمنی-صنایع انتقادی به اتخاذ روسری+ مدل زمانی که ارزیابی تاثیر کار در بهداشت و تندرستی. شال گردن+ شناسایی وضعیت یقین استقلال ارتباط و انصاف را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر عوامل خاص به دریایی مانند سطح سر و صدا و در هیئت مدیره امکانات کلیدی به افراد ادراکات از تهدید و پاداش

منجر نویسنده Dr Zofia Bajorek گفت: "دریانوردان صورت متعدد خطرات به سلامت و تندرستی خود را که می تواند بر ایمنی و عملکرد و همچنین به عنوان آسیب هایی که می تواند انجام شود به فردی زندگی و معیشت.

"قادر به پیش بینی سیگنال های ضعیف در محیط کار و بدانید که عوامل است که در آن مجموعه ای از شرایط به احتمال زیاد مهم ترین ارزشمند است برای محافظت و افزایش سلامت و رفاه کارکنان."

برایان Horsburgh مدیر کل hsse را پوسته حمل و نقل و دریانوردی افزود: "ما از راه اندازی این گزارش به عنوان بخشی از کار ما در حمایت از سلامت جسمی و روانی از دریانوردان و با استفاده از آن بینش به ما کمک می کند ساخت عملی تندرستی برنامه ها برای استفاده در کشتی ها.

"کاهش تصادفات در دریا بسیار مهم است و برای رسیدن به این هدف ما باید به حمایت از دریانوردان به هر دو سالم و امن با حفظ تمرکز بر ترویج ذهنی خوب و سلامت فیزیکی."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب