حفظ دیجیتال تندرستی در زمان coronavirus

شاتر این هفته مستند برجسته عظیم اهمیت است که تکنولوژی در حال حاضر ما در زندگی شخصی و حرفه ای. اما به عنوان لور

توسط AKHSHIJNEWS در 1 مرداد 1399

شاتر

این هفته مستند برجسته عظیم اهمیت است که تکنولوژی در حال حاضر ما در زندگی شخصی و حرفه ای. اما به عنوان لورا ویلیس توضیح می دهد که ما افزایش تکیه بر تکنولوژی آمده با آگاهی از, و حمایت از, برای, تاثیر بالقوه آن بر سلامتی و تندرستی بیش از حد.

زمانی که مستند برای اولین بار شایعه بازگشت در ماه مارس این سال یک چیز آشکار شد – فناوری ما قرار بود به بازی یک نقش ارزشمند در کمک به ما برای به دست آوردن از طریق این بیماری همه گیر. به عنوان ما خواسته شد تا به ماندن در خانه و به حداقل رساندن تماس با تمام مردم تبدیل به گوشی های هوشمند خود را, لپ تاپ و تبلت برای پیدا کردن اتصال پشتیبانی و صلح از ذهن آنها نیاز به زنده ماندن از بحران. با تشکر خوبی برای فن آوری دیجیتال.

اما به عنوان مردم شروع به تجربه این تغییر به دیجیتال خود رفتار یک چیز بود و در خط مقدم درخشش آفلاین تیم های ذهن: نیاز به تشویق و حمایت مثبت دیجیتال عادات.

اگر ما اجازه می دهد عادت اضطراب و رفلکس به رانندگی ما با تکنولوژی استفاده از ما به راحتی می توانید بیش از حد و پایمال کردن با عواقب منفی برای سلامت ما کار و زندگی تعادل, تمرکز و روابط است."

پتانسیل تاریک ما انقلاب دیجیتال

به عنوان کسی که استراتژی های متعدد برای مدیریت پتانسیل های دیجیتال بیش از حد, من شروع به احساس کشش به گوشی های هوشمند در راه من تا به حال پس قبل از ما راه اندازی شد درخشش نیست. من به طور ناگهانی چک کردن اخبار Whatsapp برای به روز رسانی از خانواده و دوستان است.

من به ارمغان آورد من کار دستگاه های صفحه اصلی برنامه ریزی برای پایه خودم وجود دارد به نگه داشتن کسب و کار رفتن. با این تغییرات در رفتار وحشت و میگرن آغاز یک نشانه روشن است که من نیاز به تنظیم رفتار من و خودم را در مسیر بازگشت. اگر من در تلاش برای استفاده از دستگاه های سالم و پایدار در این به طور مداوم در حال تغییر وضعیت چگونه خواهد افراد دیگر کنار بیایید ؟

بیشتر زمان روی صفحه نمایش برابر بیشتر کنترل مورد نیاز

در این کار ما را در درخشش آفلاین ما پیدا کرده اند که اگر چه اکثریت قریب به اتفاق مردم واقعا ارزش مزایای فن آوری خود را به ارمغان می آورد به کار خود و زندگی شخصی بسیاری از مبارزه با احساس آنها در کنترل از فن آوری خود را. پس از تجربه یادگیری ما 95 درصد از شرکت کنندگان می گویند که آنها احساس قدرت برای ایجاد تغییرات مثبت به رابطه خود دستگاه که به من می گوید که اکثر مردم احساس نیاز به بهبود است.

چشم انداز ما این است که برای یک جهان که در آن مردم احساس می کنید واقعا در کنترل خود توجه و به نوبه خود خود را به سمت فن آوری های دیجیتال به استفاده از آن با آگاهی از هدف و قصد. این اخلاق تغییر نکرده با Covid-19 بلکه ضرورت و نیاز بوده است بزرگ با ما افزایش زمان روی صفحه نمایش. ما فن آوری دیجیتال اجازه داده است ما را به ماندن متصل شده و نگه داشتن رفتن در سراسر این وضعیت بی سابقه ای. اما اگر ما اجازه می دهد عادت اضطراب و رفلکس به رانندگی ما با تکنولوژی استفاده از ما به راحتی می توانید بیش از حد و پایمال کردن با عواقب منفی برای سلامت ما کار و زندگی تعادل, تمرکز و روابط.

خانه ما در حال حاضر ما در محل کار

بزرگترین تغییری که اتفاق افتاده است برای کسب و کار است یک حرکت به homeworking که بسیاری از سازمان ها در حال حاضر با توجه به حفظ به نگه داشتن کسب و کار و سربار را به حداقل برساند و به مردم بازگشت خود را در زمان رفت و آمد. این فوق العاده است در یک انعطاف پذیر جهان که در آن مردم باید از این فن آوری دیجیتال اجازه می دهد تا آنها را به انجام شغل خود را در هر نقطه اما همراه با چالش است.

ما فرار دیجیتال تندرستی و مدیریت برنامه برای یکی از "چهار بزرگ" در سال 2019. به عنوان یک کسب و کار است که واقعا پذیرای انعطاف پذیری بسیاری از شرکت کنندگان به درجاتی از استقلال در کار خود را با یک شماره که عمدتا مبتنی بر خانه. بسیاری از آنها پیدا کردن آن را دشوار است به خاموش کردن و قرار دادن حد و مرز در محل اطراف خود را از فن آوری دیجیتال استفاده است. "گناه" یکی از بزرگترین مسائل به عنوان کسانی که نبودند حضور فیزیکی در دفتر احساس نیاز به آنها به صورت دیجیتالی در حال حاضر و پاسخگو در تمام زمانها. از طریق این برنامه آنها را تشویق به ایجاد قوانین خود را در اطراف دیجیتال خود, رفتار و ارتباط برقرار کردن این به همکاران و سایر ذینفعان.

تنظیم دیجیتال انتظارات برای زنده ماندن 'طبیعی'

به عنوان کسب و کار بیشتر تشویق کارکنان خود را برای کار از خانه خطوط ارتباطی در اطراف دیجیتال در دسترس بودن نیاز به باز کردن. یک مطلب غیر متمرکز تیم معنی خواهد بود که رهبران روبرو خواهد شد چالش های خود را تنظیم سبک مدیریت از فرماندهی و کنترل به یک با اعتماد و توانمندسازی در هسته خود است. و کارمندان باید خود را تغییر دهید و تنظیمات مناسب برای دیجیتال خود رفتار به مطمئن شوید که آن است که کار برای آنها در دسترس نیست همه از آنها احترام خود را به استراحت و ایجاد مناسب مراسم برای اطمینان از زمان شخصی خود محافظت شده است.

دیجیتال presenteeism

درخشش آفلاین تحقیقات نشان داده است که 93% از مردم می گویند حواس او را پرت از فن آوری دیجیتال باعث اختلال در توانایی خود را برای انجام شغل خود را. در حال حاضر که بیشتر مردم در حال کار از راه دور بدون همکاران خود را در کنار آنها می توان استدلال کرد که توجه مدیریت باید ساده تر مدیریت خود را به انجام لیست و گرفتن کار انجام می شود زمانی که شما فقط خودتان را با لينک مستقيم محیط زیست است. با این حال "دیجیتال presenteeism" که در آن مردم احساس نیاز به دیجیتالی دیده می شود در تمام طول روز و بلافاصله پاسخ به ارتباطات دیجیتال است که توسط بسیاری از.

کارکنان باید تشویق به کنترل خود توجه و می دانم که زمانی که آن را مناسب برای رفتن آفلاین برای تمرکز ذهن خود را. همچنین اطلاعیه های شخصی در طول تاریخ شده است منحرف برای بسیاری از افراد و ایجاد قوانین در اطراف هنگامی که شما در حال رفتن به خودتان اجازه می دهد برای دسترسی به, اخبار رسانه های اجتماعی و شخصی دیگر comms کمک خواهد کرد که مردم به کار در بهترین خود را و تمرکز ذهن خود را.

این 'زوم خستگی پدیده

اعتماد در کنفرانس تلفنی به ماندن در تماس با همکاران و مشتریان تبدیل شده است ضروری – از ماه مارس زوم گزارش شده 200 میلیون کاربر روزانه از 10 میلیون در ماه دسامبر. این شده است یک منجی اما دوباره می آید با جنبه های منفی. ما نیاز به در آغوش این فن آوری در حالی که درک موثر ترین راه برای استفاده از آن برای دریافت بیشتر از مبادلات و اطمینان حاصل شود ما هم با ما کار می کنند.

تماس های تصویری یافت می شود بیشتر تخلیه راه برای ملاقات با همکاران به عنوان مغز ما نیاز به کار سخت تر برای پردازش اطلاعات و کار کردن نشانه های بصری است که ما تکیه می کنند در آنالوگ مبادلات. از دیدن تصویر خود ما می تواند منحرف شود و می تواند وجود داشته باشد وعده از صمیمیت است که ما اغلب احساس ما تجربه نمی کنند.

قدردانی که کنفرانس تلفنی می تواند دشوار برای کسانی که کمتر صریح در یک تیم را کمک به مدیران به منظور تسهیل آنلاین جلسات دربندی تعداد شرکت کنندگان در زمان مناسب و ریاست تماس. کارمندانی که احساس آنها در حال گذراندن یک مقدار بیش از حد زمان در جلسات مجازی نیاز به تشویق به ابراز نگرانی و اعتماد به نفس به درخواست به گام از زمانی که مورد نیاز است. و تمام جلسه مجازی شرکت کنندگان باید عادت خاموش کردن تمام دیجیتال دیگر حواس او را پرت مانند تلفن و صندوق برای کمک به آنها بود واقعا حال و دریافت بیشتر از زمان در تماس است.

بسیاری از مردم ما کار کرده اند با پس مستند آغاز شده گزارش کرده اند قوی تر جلو و به دستگاه های خود را افزایش تمایل به نگاه در اخبار و رسانه های اجتماعی برای اطمینان و پاسخ."

سالم و متعادل رویکرد به ما کمک خواهد کرد به رشد

Covid-19 ما مجبور به افزایش زمان روی صفحه نمایش برای دریافت از طریق این بیماری همه گیر. داده ها از برنامه بهره وری RescueTime گزارش کاربران در ایالات متحده هزینه های به طور متوسط 56 دقیقه اضافی در هر روز بر روی دستگاه های خود را در حالی که ایتالیایی رومیزی دستگاه استفاده کرده بودند افزایش 21%. فراوان همیشه در حضور ما فن آوری دیجیتال به ویژه هنگامی که وجود دارد یک افزایش ناگهانی در تکیه بر آن نیاز به مدیریت.

تحقیقات ما نشان داده است که قبل از Coronavirus 84 درصد از مردم ادعا کرد که فن آوری دیجیتال باعث استرس و پایمال کردن. بسیاری از مردم ما کار کرده اند با پس مستند آغاز شده گزارش کرده اند قوی تر جلو و به دستگاه های خود را افزایش تمایل به نگاه در اخبار و رسانه های اجتماعی برای اطمینان و پاسخ. فکر بودن بالقوه برای تغذیه عادات بد از ثابت بررسی تاثیر بیش از حد اخبار و وحشت و اطلاعات غلط است که رسانه های اجتماعی ارائه می کنند مهم تر از همیشه.

خود آگاهی و مهربانی کلیدی است

این بیماری همه گیر است بزرگ شده بسیاری از جنبه های زندگی و از آن می توان استدلال کرد که آن دسته از ما که تا به حال خوب دیجیتال آگاهی و استراتژی برای مدیریت دیجیتال ما عادات قبل از Covid-19 قادر به قرار دادن این تست را در یک وضعیت که در آن ما نیاز به دستگاه های ما بیشتر از همیشه. روابط ما با ما نخوانده رسانه های اجتماعی خوردها واتساپ گروه ها و شل کردن کانال های پیچیده هستند و هر چند تا ثابت ارزیابی و درخواست "دیجیتال من است کمک به من در لحظه و یا مانع من" بسیار حیاتی است.

به عنوان کسی که زندگی می کند و تنفس دیجیتال تندرستی و مدیریت, من تلاش در اواخر ماه مارس را به عنوان اضطراب در اطراف عدم اطمینان از مستند وضعیت افزایش و من مجبور شد برای شروع کار از خانه – چیزی که باعث یک دوره به شدت فقیر سلامت روان در سال 2013. با آوردن برخی از خود آگاهی و مهربانی به وضعیت من و چگونه من احساس در اطراف تکنولوژی من موفق ماندن در دوره.

هر روز متفاوت است و هر چند من می دانم که من تنها نیستم در نیاز به طور مداوم تنظیم و انطباق چگونه من موجود است. اگر کسب و کار مدیران و کارکنان خود را همان نگرش به دیجیتال خود رفتار در این زمان و حرکت رو به جلو ما می تواند اطمینان حاصل شود ما دستگاه های بازی افزایش نقش و کمک به ما برای ادامه به انجام بهترین های ما و رشد در آنچه که به احتمال زیاد همیشه در حال تغییر آینده برای بسیاری از.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب