مبل بادی Adventures

از ژوئیه سال ۲۰۲۰ این بنا توسط رئیسجمهور ترکیه دوباره بهعنوان مسجد طبقهبندی شدهاست. در دوره هخامشی از پارچه ز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از ژوئیه سال ۲۰۲۰ این بنا توسط رئیسجمهور ترکیه دوباره بهعنوان مسجد طبقهبندی شدهاست. در دوره هخامشی از پارچه زری استفاده میشده که به علت علاقه فراوان به رنگ آبی، این رنگ در تولید پارچهها بسیار استفاده شدهاست. معایب کاناپههای بادی به نوع و جنس بدنه آنها باز میگردد، چرا که بدنه این محصولات بسیار آسیب پذیرند. در زاویه جنوبی مسجد به جای گلدستهای از جنس سنگ، گلدستهای آجری بنا گردیدهاست. مزیت بعدی وجود دو حالت باد شده و خالی از باد مبلهای شرکت اینتکس و بست وی است، مبلهای بادی در حالی که باد آنها خالی شده باشد میتوانند در کوله پشتی قرار گیرند و مدلهای کوچکتر آنها تا 10 عدد نیز قابل قرار گیری در کوله پشتی میباشند، پس از صرف زمان کوتاهی میتوانید همه مبلها را باد کرده و استفاده کنید. بدنه باید از خطرات ناشی از آسیب دیدگی در امان باشند تا دچار مشکل نشده و بتوان از آن با این مزیت مفید و مهیج استفاده کرد. مزیتهای بسیاری برای یک مبل بادی در مقایسه با مبل چوبی یا فلزی وجود دارد، مهمترین مزیت قیمت مبل بادی است، قیمت مبلهای بادی به مراتب از مبلهای چوبی یا فلزی کمتر میباشد. مبل بادی اینتکس و بست وی بهترین جایگزین مبل های فرفورژه و فلزی با راحتی بسیار عالی یک وسیله عالی و دوست داشتنی برای استفاده شخصی ، و استفاده در منزل برای میهمان و مسافرت ها ، فقط باد کنید و بنشینید ، مبل بادی تو جیب جا میشه ! This c onte​nt was generated by GSA​ C​ontent Gen erat᠎or  D emoversi on!

ژرفای گنبد ۱۸ متر و بلندی گنبد ۵۶ متر از سطح زمین است و قطر آن ۳۳ متر است که پشت بند آن دو و نیم گنبد است، که خود در هر پهلو بر یک تو رفتگی ستون دار کوچک قرار دارند. به علاوه با این ویژگی محصول شما کاملا پرتابل است و میتوانید مبل بادی را به همراه یک پمپ باد دستی یا برقی همراه داشته باشید تا هر محلی که به آن نیاز داشتید استفاده کنید. مبل بادی را به سادگی میتوانید با خالی کردن باد آن در کیسهای قرار داده و به هر محلی که نیاز دارید منتقل کنید. میتوانید آن را در پذیرایی یا اتاق خواب خود قرار دهید و در اوقات فراغت یا مواقعی که نیاز به استراحت داردی بر روی آن دراز بکشید. به واسطه ساختار بادی و طراحی خاص، این مبل ظاهری فانتزی دارد و میتواند در پذیرایی در کنار مبلهای اصلی نیز قرار بگیرد.

این بار Isidorus از مواد سبکتری استفاده نمود و همچنین گنبد را به اندازه ۲۵/۶ متر (در حدود ۵/۲۰ متر) بالاتر برد که این ساخت تاکنون باقیمانده و برای همین ارتفاع گنبد ۶/۵۵ متر در حال حاضر است. حمل و نقل آسان و اشغال کردن فضای کم ، قابلیت نصب موتور های برقی و بنزینی ، قابلیت تعمیرات بدنه در هنگام سوراخ شدن و پاره شدن با برخورد با اشیائ تیز و برنده توسط چسب اصلی اینتکس با وصله مخصوص پنچرگیری ، تحمل وزن بالا و دوا طولانی از ویژگی های مهم قایق بادی اینتکس به شمار میرود. این مبل بادی است و به راحتی میتوانید باد آن را خالی کرده و در سفر آن را با خود حمل کنید. کاربرد بعدی مبل بادی قابلیت حمل آن است. مهمترین کاربرد یک مبل بادی سبک بودن آن است، سبک بودن این حسن را به همراه دارد که میتوانید آن را به سادگی جابجا کرده و در قسمتهای مختلف منزل قرار دهید. جای گیری کم نیز ویژگی بعدی مبل بادی به حساب میآید به این صورت که در حالتی که از آن استفاده نمیکنید میتوانید با خالی کردن باد مبل، آن را در گوشهای قرار دهید و در زمانی که نیاز دارید استفاده کنید.

پس بهتر است در حین استفاده به این نکات توجه کافی داشته باشید. مبل بادی روی آب مشخصهای است که به وسیله هیچ محصولی در این ابعاد و این اندازه ممکن و میسر نیست. یک ویژگی جالب دیگر به عنوان مبل بادی روی آب است. از دیگر اتفاقاتی که ممکن است به بدنه این محصولات آسیبی وارد شود، وسایل گرمایشی و پر حرارت مانند آتش یا بخاری نیز میتواند به بدنه کاناپههای بادی آسیب برساند، چرا که این جنس خاصیتی مانند پلاستیک دارد و ممکن است با بالا رفتن بیش از حد دما، بدنه آب شده و آسیب ببیند که دیگر خسارت وارده به بدنه جبران ناپذیر خواهد بود. مبل بادی ممکن است دارای یک، دو و یا حتی سه محفظه باد باشد، همواره سعی کنید اصلیترین قسمت بدنه را باد کنید و سپس محفظههای بادی کوچکتر را باد کنید، برای این کار میتوانید از پمپ باد دستی یا برقی استفاده کنید، پمپهای باد برقی برای استفاده در منزل به دلیل وابستگی به برق مناسب هستند اما پمپهای برقی فندکی نیز وجود دارند که با برق 12 ولتی اتومبیل کار میکنند. اینفروشگاه اینترنتی با دارا بودن تنوع وکیفیت بالا باعث شده است که شما عزیزان در سریعترین زمان، بهترین انتخاب مناسب با سلیقه خود را داشته باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن