سلامت روان هفته آگاهی: کارفرمایان باید تشخیص coronavirus چالش های

تصویر: شاتر به عنوان آگاهی بهداشت روان هفته آغاز می شود در این هفته خدمات آشتی Acas منتشر کرده راهنمایی های جد

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399

تصویر: شاتر

به عنوان آگاهی بهداشت روان هفته آغاز می شود در این هفته خدمات آشتی Acas منتشر کرده راهنمایی های جدید برای کمک به کارفرمایان و کارکنان پشتیبانی روانی و تندرستی در حالی که آنها در حال کار از خانه و یا بر روی کردند.

هدایت که بر سلامت روانی و پشتیبانی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به طور خاص منتشر شد در کنار نتایج یک Acas-راه اندازی نظرسنجی YouGov که نیمی از مردم در حال کار از خانه احساس جدا شده و هفت در 10 گم شده بودند تعاملات اجتماعی در محل کار.

Acas اجرایی سوزان Clews گفت: "coronavirus مستند ایجاد کرده است بسیاری از چالش های اضافی مانند عدم تماس های اجتماعی با همکاران و احساس تنهایی به دام افتاده و یا مبارزه با مسئولیت مراقبت از کودکان. نیز وجود دارد یک اضطراب در اطراف تاثیر این ویروس خود به خود کار نگرانی های امنیتی در حالی که در کردند و نگرانی واقعی در اطراف این که آیا آن را بی خطر است به لحاظ جسمی بازگشت به محل کار خود.

"ما جدید کروناویروس بهداشت روانی مشاوره را پوشش می دهد همه از این شرایط محل کار و ارائه می دهد توصیه های عملی: چگونه کارگران و مدیران و کارفرمایان می تواند به حمایت از همکاران خود در طول این زمان دشوار است."

در ضمن یک نظرسنجی توسط شرکت بیمه Aon یافت 79 درصد از کارفرمایان در حال افزایش و یا بیشتر ترویج کارکنان خود کمک برنامه ها پس از شروع Covid-19 همه گیر در حالی که 73 درصد شده بود که کارکنان ساعات کار انعطاف پذیر و 87 درصد افزایش ارتباطات از رهبران ارشد.

مسائل مهربانی

چارلز Alberts رئیس مدیریت سلامت در Aon گفت: "موضوع این هفته بهداشت روان در هفته آگاهی مهربانی است که به موقع و مناسب با توجه به متنوع چالش هایی که همه ما در مواجهه با غرب ، وجود نشانه هایی از افزایش همدلی و مهربانی از کارفرمایان نسبت به کارکنان خود را در چنین زمان دشوار است."

اهمیت محبت در دوران سختی نیز برجسته توسط بنیاد بهداشت روانی اجرا می شود که این هفته آگاهی یافت و 63 درصد از 4,256 بزرگسالان این نظرسنجی موافقت کرد که به نوعی به دیگران و یا دریافت یک عمل محبت از دیگری تا به حال یک اثر مثبت بر سلامت روان خود را.

خیریه توصیه می شود ادارات دولتی اعمال می شود و قابل اندازه گیری ارزش های مبتنی بر "محبت تست" به زمان و سیاست های جدید برای اطمینان از آنها مطلع هستند با مهربانی و برابری و عزت و احترام.

علامت Rowland, بهداشت روان, بنیاد, مدیر اجرایی گفت: "در یک سطح محبت می تواند به عنوان ساده به عنوان تلفنی که تنهایی است یا ضمن تشکر از همکار برای چیزی است که آنها انجام داده اند. با این حال تأثیر عمده ای بر بهبود سلامت روان ما, ما نیاز به محبت به طور جدی به عنوان یک جامعه است. به طور خاص ما نیاز به محبت بخش مهمی از سیاست های عمومی.

"این بیماری همه گیر است که یک فرصت برای انجام این کار است. مهربانی می تواند نقش مهمی در کاهش, اجتماعی, اقتصادی و بهداشت روانی پیامدهای بحران است که می تواند برای سال آمده است."

سیمون بلیک, مدیر اجرایی, بهداشت روان First Aid انگلستان گفت: این بیماری همه گیر نشان داده سازمانهای پتانسیل برای "huge اعمال محبت" از جمله کسب و کار اهدای ملزومات کلید کارگران و ایجاد سریع از تجهیزات حیاتی مانند هواکش برای بیمه خدمات درمانی.

"کارفرمایان وظیفه دارند از مراقبت برای حمایت از بسیاری از مردم همچنان به کار از خانه و برای کمک به کسانی که در حال انتقال به فیزیکی محل کار و محافظت از ایمنی روانی آنها به عنوان انجام," او گفت:. "به خاطر هر فرد تندرستی و برای ادامه بقا و مبارزه با عقب از کسب و کار و اقتصاد ما باید اطمینان از سلامت روانی است که در بالای این شهرستان در دستور کار."

سلامت روان کمک های اولیه

به رسمیت شناختن است که بسیاری از سازمان خواهد بود ترویج خدمات خود را روت سلامت روان اولین aiders (MHFAs) در طول این زمان کریستین شوهران مدیر عامل RedArc – فراهم می کند که خدمات پرستاری به کسب و کار – گفت: شرکت نباید فراموش فشارهای داوطلبانه MHFAs را تحت خود است.

"به عنوان یک MHFA اضافی است که مسئولیت فردی کارکنان تصمیم به گرفتن اما در حال حاضر آنها ممکن است پیدا کردن که نسبت به افزایش زمان کار خود را به صرف حمایت از دیگران" او گفت:.

"آنها نقش مهمی در سلامت کلی و رفاه استراتژی یک سازمان اما کارفرمایان نیاز به اطمینان حاصل شود آنها به درستی پشتیبانی می کند بیش از حد. به عنوان پرستاران ما دست اول درک اهمیت این و رسمی پشتیبانی از فرآیندهای در محل برای خود ما پرستاران است."

شوهران توصیه می شود که کارفرمایان در نظر گرفتن مراحل زیر را برای حمایت از MHFAs:

  • راه اندازی یک سیستم دوستان
  • معرفی یک جلسه گروه برای MHFAs فرصت برای به اشتراک گذاشتن تجارب بهترین عمل راهنمایی و پشتیبانی تسهیل حرفه ای
  • معرفی امن آنلاین فروم برای MHFAs
  • در حال اجرا دوره های بازآموزی
  • نظارت بر حجم کار MHFAs
  • ارائه MHFAs اضافی "سلامت روانی زمان" که در آن آنها با توجه به انعطاف پذیری برای اطمینان از خوب مراقبت از خود و یا دسترسی به درمان های مکمل
  • ارائه MHFAs دسترسی به بالینی متخصص آموزش بهداشت روانی به بحث در مورد هر گونه مشکلات آنها نیاز به اطمینان حاصل شود که نقش نمی کشد تلفات خود را روانی.

اوه فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر آه مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن