سلامت روان اولین aiders – ایجاد یک مجازی 'فرهنگ' مراقبت از طول coronavirus بحران

سناریوهای چالش به عنوان یک نتیجه از Covid-19 بیماری همه گیر در حال بازی کردن در کسب و کار در سراسر کشور به نو

توسط AKHSHIJNEWS در 26 فروردین 1399

سناریوهای چالش به عنوان یک نتیجه از Covid-19 بیماری همه گیر در حال بازی کردن در کسب و کار در سراسر کشور به نوبه خود در ایجاد سطح بی سابقه ای از استرس و ترس و اضطراب برای بسیاری از. مجازی یا از راه دور سلامت روان کمک های اولیه حمایت می تواند کمک به استدلال سارا مک اینتاش.

فشارهای مالی و کارکنان furloughing, سلامت, نگرانی, احساس انزوا و تنظیم از راه دور کار – همه اینها تأثیر کارکنان و مدیران به طور یکسان.

بر اساس پیش بینی های اقتصادی fallout تغییرات قابل توجهی به ما راه زندگی و در حال حاضر اجتناب ناپذیر سقوط-از سوگ و از دست دادن این است که به احتمال زیاد چالش برانگیز ترین زمان در زندگی شخصی و حرفه ای است.

پیش از این هرگز تا به سلامت از این کشور نیروی کار آورده شده است به تمرکز واضح تر. به عنوان یک سرمایه گذاری اجتماعی ما در سلامت روان کمک های اولیه (MHFA) انگلستان متعهد به بهبود سلامت روان کشور – یک ملت است که به طور چشمگیری تغییر کرده در چند هفته گذشته. در حالی که goalposts ممکن است نقل مکان کرد ماموریت ما همان باقی می ماند.

هفته گذشته ما خواسته ما شبکه ای از بیش از 500 ، 000 نفر با سلامت روان کمک های اولیه و مهارت های آنها در مقابله با "طبیعی". سازمان در سراسر کشور خواهد شد که به سرعت در حال نقل مکان از راه دور به کار و شبکه ما خواهد بود و حمایت از همکاران خود را از طریق مجازی به این معنی است.

پاسخ ما را دریافت کرده بودند هیبت الهام بخش. گرما مثبت بودن در برابر سختی ها و ابتکار عمل نشان داده کسانی که با سلامت روانی کمک های اولیه و مهارت های لازم برای ادامه برای بررسی از راه دور با همکاران و دوستان و خانواده عمیقا دلگرم کننده.

نیاز به تفاهم و همدلی و شفقت

واضح است که شبکه ما مصمم به ماندن متصل شده و حفظ فرهنگ تفاهم و همدلی و محبت در درون خود در حال حاضر فضاهای کاری مجازی.

به حمایت خود از تلاش های ما به روز رسانی ما نقش سلامت روان اولین Aider راهنمایی شامل مشاوره در مورد چگونه به حمایت از همکاران خود را از راه دور. ما همچنین مقدار زیادی از منابع جدید به طوری که این حمایت می تواند تابلویی با اطمینان در طول این بحران است.

انتقادی ما یادآوری کارفرمایان که سلامت روان اولین aiders هستند تنها بخشی از آنچه که باید یک "کل" سازمان " با رویکرد سلامت روان و تندرستی. ما راهنمایی در اجرای سلامت روان اولین Aiders یک راهنمای مفید برای هر سازمان با توجه به آموزش ما.

در حال حاضر بیش از همیشه مهم است برای کسانی که با سلامت روانی کمک های اولیه و مهارت و یا در واقع هر کسی در حمایت از همکاران خود در طول این زمان به خاطر داشته باشید دو چیز بسیار مهم:

  • که نقش خود را به گوش دادن و تابلو اعلان حمایت بیشتر باید آن را مورد نیاز مانند HR یک EAP خود مراقبت منابع و یا کمک به مانند سامریان و یا فریاد.
  • که شما می توانید پور از خالی جام. اولویت خود تندرستی قبل از حمایت از دیگران به عنوان این شما را در موقعیت بهتری برای ارائه پشتیبانی می کند.

ما نیز باید معتبر باقی می ماند زمانی که ما ارتباط ما در فضای کاری آنلاین. ویدئو کنفرانس ها و برنامه های مسنجر را جایگزین "آلی" اتصالات در آشپزخانه و راهروها که اغلب کلید فاصله برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های, مشکل, حل, خنده و ایده های روشن. راه اندازی قابل فهم برای مردم را به انجام این کار با هر یک از دیگر است فقط به عنوان مهم به عنوان شرکت رسمی به روز رسانی.

مات 'کار' و 'خانه'

خطوط بین ما "کار" و "خانه" فضاهای برای بسیاری از ما نیز شروع به تیرگی. به عنوان بخشی از ما در کل من خود کمپین ما ایجاد کرده اند یک منبع آزاد برای مردم برای کمک به حمایت از خود و سلامت روان در حالی که آنها از خانه کار می کنند.

ما نیاز به حتی بیشتر درک مردم از شرایط فوق العاده مانند بستگان مسن و یا کودکان که در غیر این صورت در مدرسه نیاز به مراقبت. سالمترین محل کار هستند و آنهایی که در آن هر کس احساس رایگان به کل خود را خود در هر کجا که ممکن است.

روشن است که این بیماری همه گیر است که ساخت آن را بر ملت تندرستی – این تلخ است اما اجتناب ناپذیر حقیقت از بحران جهانی مانند یکی از ما باید خودمان را در.

اما این نیز روشن است که شده است وجود دارد و ناگهانی از روح در میان نیروی کار به جلو و با هم ماندن و حمایت از یکدیگر به عنوان بهترین ما می توانیم. من امیدوارم که در میان بسیاری از takeaways از این دوره دشوار است که این چیزی است که ما در تلاش برای ادامه.

در نهایت شما می توانید پیدا کردن مراقبت از خود منابع راهنمایی و ارشاد در MHFA انگلستان وب سایت. شما همچنین می توانید دسترسی به راهنمایی در ارتباط با furloughed کارگران از طریق شهر سلامت روان داد اینجا.

سارا مک اینتاش مدیر از مردم برای سلامت روانی کمک های اولیه (MHFA), انگلستان



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن