زنان مهاجر سوء استفاده توسط کسانی که به آنها اعتماد

آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت جنسیتی, خشونت جنسیتی, جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر, مهاجرت و پناهندگان

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399
آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت جنسیتی, خشونت جنسیتی, جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر, مهاجرت و پناهندگان TerraViva سازمان ملل متحد

اعتبار: Unsplash / گابریل Benois

نیویورک Jun 4 سال 2020 (IPS) - ملیحه Masud (25), وعده داده شده بود و یک زندگی مرفه و فرصت ها برای آموزش عالی است. روشن دانشجویی تحصیل در رشته بیوشیمی و زیست شناسی مولکولی, او می خواست برای تکمیل مطالعات خود و تبدیل شدن به کسی که پدر و مادر او خواهد بود افتخار. او وعده داده شده بود یک فرصت برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد از یک دانشگاه خوب در آمریکا اما دو سال بعد در سمت چپ بود مضروب و مجروح در آستان یک پناهگاه.

ملیحه بود 20 سال از زمانی که او ازدواج کرده و یک مهاجر زندگی در ایالات متحده بود که تکمیل کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه مشهور. ازدواج تنظیم شده توسط "معتبر ازدواج, متوسط," او وعده آزادی برای مطالعه و کار پس از nuptials. برای جهیزیه پدرش فروخته خانواده تنها اموال با مته سوراخ کردن همه هزینه برای مراسم عروسی و حتی خرید کل خانواده بلیط هواپیما برای سفر به ایالات متحده است.

"من فریب" ملیحه گفت: IPS. "آنها دزدیدند من و پدر و مادرم. ازدواج من تنها دو سال به طول انجامید و این بدترین دو سال از زندگی من است. به عنوان به زودی به عنوان ما در ایالات متحده وارد آنها در زمان پاسپورت, عروسی, طلا و جواهر, و همه من دانشجوی اسناد و مدارک. من منع از ترک خانه و تنها راه من می تواند به برقراری ارتباط با پدر و مادرم بود در یک تلفن ثابت – و من تنها مجاز به صحبت می کنند زمانی که یکی از قوانین من در' بود و در حال حاضر در اتاق. من به دام افتاده بود.

"من تا به حال یک رابطه عاشقانه با یک زن در اینجا قبل از ازدواج با من است. قوانین-من سعی کردم به او را به پایان آن با گرفتن او را به ازدواج من در برابر خود خواهد شد. آنها تهدید من به من گفتن که من چیزی جز یک پناهنده در اینجا و پس از آنها من در تلاش برای تماس با پلیس از آنها سوزانده شده تمام اسناد و مدارک من."

ملیحه ضرب و شتم قرار گرفت و در سمت چپ دروازه از یک پناهگاه محلی در کالیفرنیا است. پس از چند ماه از درمان او recuperated. او تا به حال هیچ مقاله برای اثبات هویت و گذرنامه او گواهی همراه با تمام وسایل نابود شده بود. با کمک رسانی در جامعه و دولت او در نهایت می تواند ایجاد خود هویت و بازیابی هر چه بود در سمت چپ او در خانه است. شوهر او گرفته شده بود به زندان شد و تلاش برای باتری و در حال حاضر دارای سابقه کیفری دائمی برای خشونت خانگی.

پس از درمان با درمان و تروما کمک ملیحه نقل مکان کرد و به سواحل شرق. نیویورک بر اساس NGO به نام امن ترین (جنوب آسیایی, صندوق برای آموزش بورس و آموزش, Inc) پشتیبانی می کند او با پناهگاه و کمک به او برای تکمیل مطالعات خود را. چهار سال بعد او خودکفا شد و به طور فعال درگیر در کمک به دیگر زنان در مدیریت تروما و در بالا بردن سطح آگاهی در جامعه مهاجر.

به گفته نیویورک تایمز این تعداد قتل توسط صمیمی همکاران در ایالات متحده به 2,237 در سال 2017. این بود که 19 درصد افزایش از 1,875 کشته شده در سال 2014. اکثر این قربانیان بودند. زنان اغلب نمی گزارش تخلف به پلیس باور روند بیهوده است.

اعتبار: Unsplash / دونالد مارتینز

بر اساس یک نظرسنجی که توسط کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان (UNHCR), زنانی که تا به حال نشان داده معتبر ترس از اخراج به کشور مادری خود را 40 درصد گفت: آنها با تجربه تجاوزات جنسی و تجاوز و حملات فیزیکی و تهدید. در عین حال آنها نمی گزارش به پلیس.

پرسیده شده توسط IPS در مورد بالا ترین اولویت ها برای اطمینان از ایمنی برای تازه ورود مهاجران Mahila می گوید که اصلی ترین چیزی که او می تواند تاکید بر دسترسی به اطلاعات: "زمانی که یک دختر ازدواج می شود و می آید به ما, او به طور طبیعی می شود وابسته به شوهر و در قوانین. من می توانم انگلیسی صحبت می کنند و می تواند برای کمک به. اما من احساس ضعف و با ترس و با تهدید از رها و من تا به حال هیچ بستگان و یا روابط در اینجا."

Mazeda A. Uddin اجرا می شود که امن ترین در نیویورک با تمرکز بیشتر بر روی جامعه مهاجر از آسیای جنوبی است. او کمک کرده است بیش از 120 زنان زنده ماندن شدید خشونت بوده است. او همچنین کمک می کند تا مردان و جامعه تجاوز از نظر توانبخشی و آمادگی شغلی.

صحبت کردن با IPS Mazeda گفت: "من تماس نه تنها از ایالت نیویورک بلکه از کشورهای دیگر از دختران که از جان گذشته برای کمک به, اما به اندازه کافی نیست شجاعت به تماس پلیس و یا صحبت کردن. بسیاری از موارد ما در برخورد با زنان مهاجر که به این کشور و ازدواج آنها را رد کرده و یک زندگی عادی و یا فرصت برای یکپارچه سازی. این معمول است برای دیدن جداسازی به عنوان یک تاکتیک برای حفظ آنها در داخل خانه و اسناد و مدارک دور گرفته شده است. همچنین تهدید به اخراج از کشور تهدید به آسیب رساندن به بستگان بازگشت به خانه و استفاده از کودکان به عنوان ابزاری برای تحمیل آسیب بیشتری هستند بسیار معمول است برای جمعیتی است."

او اظهار داشت که در بسیاری از موارد سازمان خود را با معاملات هستند از هند و بنگلادش و چین و هند و نپال و پاکستان و سریلانکا است. قربانیان اغلب بین 18 تا 35 سال و آمدن به ایالات متحده تحت همسر ویزاها و ویزای توریستی. با این وجود بسیاری زندگی می کنند که افراد فاقد مدارک.

با توجه به مهاجرت داده ها, پورتال زن مهاجران صورت قوی تر تبعیض هستند و بیشتر در معرض بدرفتاری نسبت به نر مهاجران. اهداف توسعه پایدار (SDGs) ندارد. 5 با هدف دستیابی به برابری جنسیتی و توانمند سازی زنان و دختران است. بیش از 25 سال گذشته شده است وجود دارد برخی از پیشرفت در اصلاح قوانین در جهت بهبود برابری جنسیتی و اما قوانین تبعیض آمیز و شکاف در حمایت قانونی باقی بماند در بسیاری از کشورها است.

Mazeda توضیح می دهد که اگر زنان در معرض خشونت مبتنی بر جنسیت آنها ممکن است واجد شرایط برای حفاظت از طریق ما پناهندگی برنامه. اگر یک مرد یا یک زن اعلام کرد و خود را متعلق به جامعه تجاوز و نشان می دهد که اثبات خصومت در کشورهای خود آنها بیش از حد می توانید دریافت پناهندگی در ایالات متحده است.

امن ترین است مشارکت با سازمان های مختلف است که تهیه کردن به جمعیت و جوامع اقلیت و ارائه گسترده و روانی و مالی و حمایت عاطفی برای آنها. پاک کردن سد زبان را با ارائه زبانی آموزش است که به ویژه مهم در مقابله با خشونت خانگی. Mazeda این را می بیند به عنوان یک نیاز اجباری. اغلب زنان در حال فلج ناتوانی در برقراری ارتباط باقی می ماند و خانه نشین – وضعیت بهره برداری برسد.

تحت خشونت علیه زنان عمل چندین مهاجران و non-immigrant visa دسته بندی در دسترس هستند برای قربانیان شریک زندگی خشونت و تجاوز جنسی, تجاوز به عنف و یا قاچاق انسان است. زن و شوهر از شهروندان ایالات متحده یا مقیم دائم قانونی (یعنی سبز-دارندگان کارت) ممکن است واجد شرایط برای اقامت دائم بر اساس آن سوء استفاده اجازه می دهد قربانیان برای به دست آوردن وضعیت قانونی خود را بدون آزار دهنده بودن اطلاع داده شود.

ملیحه مورد و کسانی مواجه می شوند توسط Mazeda نشان می دهد چقدر موثر اطلاعات و دانش فاصله می تواند در زندگی افراد آسیب پذیر از ورود در ایالات متحده است. بدون توانایی به درستی ارتباط برقرار کند و یا درک پارادایم جدید از قانون آنها می خواهند به زندگی می کنند و بسیاری از قربانیان سوء استفاده از طریق ترک سقوط به زندگی کنند ، تا آنجا که ما معتقدیم در عمق ما تمدن ما نیاز به جامعه مبتنی بر مردمی تلاش برای ارائه کمک به کسانی که نیاز دارند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن