مونتانا ویترین های خانوادگی و دوستانه با جایزه حقوقی مجموعه

محتوای مقاله در ادامهاصلی حمام نیز دارای یک ذخیره سازی اضافی گنجه برای منسوجات و دیگر موارد حمام. "(ما) مطمئن

توسط AKHSHIJNEWS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

اصلی حمام نیز دارای یک ذخیره سازی اضافی گنجه برای منسوجات و دیگر موارد حمام. "(ما) مطمئن شوید که ما با استفاده از هر اینچ مربع ما می توانیم" Segurado توضیح می دهد.

برای راحتی خشکشویی واقع در طبقه فوقانی صرفه جویی صاحب یک سفر به زیرزمین برای شستن لباس.

در ادامه موضوع فضای ذخیره سازی به صاحب خانه مجموعه ویژگی های فوق العاده بزرگ پیاده روی در گنجه بزرگ و بسیار مفید خواهد بود در نگه داشتن همه چیز سازمان یافته و ذخیره شده — نه فقط لباس.

703 McFaull Lane 02.jpg (Living room)
Large, triple-pane windows create a bright space for a young growing family. (Jennifer Jacoby-Smith/The StarPhoenix)
بزرگ, سه قاب پنجره ایجاد یک فضای روشن برای یک جوان در حال رشد ، (جنیفر Jacoby-اسمیت/این StarPhoenix) /jpg

"بدون در نظر گرفتن چقدر بزرگ یا کوچک خانواده خود را که شما همیشه نیاز به یک تالار عظیم گنجه برای ذخیره سازی می گوید:" Segurado.

نیز وجود دارد کامل حمام کردن صاحب خانه ها اتاق خواب و سه پنجره به فضای تن از روشنایی و احساس از فضا.

برای کمک به شما در پیش بینی زیرزمین مجموعه خاص این مونتانا نشان می دهد خانه زیرزمین مجموعه به پایان رسید و آماده به حرکت در. آن می آید با یک جداگانه سمت ورودی یک اتاق خواب کامل و باز مفهوم با خوردن نوار و اتاق نشیمن.

703 McFaull Lane 06.jpg (Legal suite)
No scary, cramped basement suite here. The Granada model has proved popular with first home homebuyers at Montana Homes. This bright and modern layout will be attractive for students. (Jennifer Jacoby-Smith/The StarPhoenix)
هیچ ترسناک, تنگ, زير زمين, مجموعه اینجا. گرانادا مدل ثابت شده است محبوب برای اولین بار-خانه homebuyers در مونتانا خانه. این روشن و طرح های مدرن خواهد بود و جذاب برای دانش آموزان است. (جنیفر Jacoby-اسمیت/این StarPhoenix) /jpg

کارآمد طرح طبقه است و کافی است برای یک فرد و یا یک دانش آموز. ویندوز نیز به اندازه کافی بزرگ اجازه دهید در برخی از نور طبیعی است.

واقع در برایتون نمایش خانگی است و نزدیک به مراکز خرید و رستوران ها. به علاوه وجود دارد دسترسی سریع به مرکز شهر و یا خیابان هشتم. برایتون نیز مدارس جدید در آینده برای مالکان خواهد فرزندان جوان است.

با وجود این همه گیر محدودیت مونتانا خانه همچنان مشغول ساخت تنظیمات در خانه برایتون و همچنین دارای مقدار زیادی در مناطق دیگر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن