بیش از 9 میلیون کردند ادعاهای ساخته شده

صدراعظم Rishi Sunak معرفی این طرح در ماه مارس Jonathan بردی/PA سیم/PA تصاویر برخی از 9.3 میلیون نفر بوده است f

توسط AKHSHIJNEWS در 10 تیر 1399

صدراعظم Rishi Sunak معرفی این طرح در ماه مارس Jonathan بردی/PA سیم/PA تصاویر

برخی از 9.3 میلیون نفر بوده است furloughed تحت حکومت Coronavirus کار احتباس طرح وزارت خزانه داری نشان داده است که این طرح بسته به تازه واردان.

آن گفت که تا نیمه شب روز 28 ژوئن £25.5 میلیارد دلار در دستمزد یارانه پرداخت شده بود به کارفرمایان.

از فردا (1 جولای) کارفرمایان تنها می تواند ادعا می کند برای یارانه دستمزد تحت CJRS برای کارکنان که قبلا در کردند.

تنها استثنا در کارکنان است که بازگشت به کار از مرخصی والدین و نظامی ذخیره که دوباره به کار روز خود را پس از اتمام دوره وظیفه فعال است. این گروه هنوز هم می تواند furloughed اگر کارفرمای خود است در حال حاضر ثبت نام در این طرح است.

از 1 جولای تا پایان ماه اکتبر کارفرمایان می توانند قبلا furloughed کارکنان پاره وقت و ادعای کمک مالی برای این ساعت کار می کرد.

سوزان توپ یک شریک در قانون شرکت RSM گفت: کارفرمایان باید بادقت هنگامی که با استفاده از انعطاف پذیر طرح کردند.

"شکی وجود ندارد که CJRS ارائه یک تاسیسات برای بسیاری از کسب و کار اما روشن است فلکسی furloughing ساخته شده است آن را حتی پیچیده تر است. تله وجود دارد کارفرمایان می تواند به بسته قبلی ادعای چگونه آنها قصد کردند و چگونه کارکنان پرداخت می شود. آن را بسیار به احتمال زیاد واقعی خطاهای اتفاق خواهد افتاد و کارفرمایان نیاز به واکنش نشان می دهند به سرعت به هر گونه اصلاحات به زمان به طوری که آنها گرفتار نیست," او گفت:.

هفته گذشته وزارت خزانه داری صادر شده سوم آن جهت که ایجاد پایه و اساس قانونی برای بهره برداری از طرح اصلاح و مجموعه نحوه محاسبه کردند پرداخت.

سازمان با کارکنان که در حال پرداخت ماهانه در یک نرخ ثابت را می توانید ادعا می کنند برای تقویم ماه ارائه آنها می توانید پیگیری از ساعت کار کرده است.

برای کارمندانی که در حال پرداخت بارگیری در این هفته هر دو هفته یکبار یا چهار هفتگی بر روی متغیر پرداخت محاسبات و زمان ادعا تکیه بر سوابق از ساعت کار هر دو در حال حاضر و در سال قبل است.

HM مالیات و گمرک نیز منتشر راهنمایی که مجموعه چگونه کارفرمایان می توانند بازگشت طرح کمک های مالی بود که overclaimed. کارفرمایان می توانید هر دو را به حساب پرداخت اضافی در آینده خود را ادعا می کنند یا اینکه با پرداخت به HMRC اگر آنها در حال ساخت نه ادعای دیگر تحت CJRS.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن