بیمه خدمات درمانی برای راه اندازی coronavirus بهبود خدمات پشتیبانی

تصویر: شاتر بیمه خدمات درمانی است که برای راه اندازی یک تقاضا coronavirus بهبود خدمات با هدف حمایت از مردم درا

توسط AKHSHIJNEWS در 16 تیر 1399

تصویر: شاتر

بیمه خدمات درمانی است که برای راه اندازی یک تقاضا coronavirus بهبود خدمات با هدف حمایت از مردم دراز مدت مشکلات تنفسی و روانی و مسائل مربوط به سلامت و یا سایر عوارض پس از ابتلا به ویروس.

این 'خود را Covid Recovery' خدمات اجازه خواهد داد که بیماران برای دسترسی به مشاوره از پرستاران فلزی متخصصان سلامت و فیزیوتراپیست ها در هر زمان و هر کجا که آنها باید آنها به آن نیاز دارید.

بیمه خدمات درمانی گفت: بسیاری از coronavirus بازماندگان بودند به احتمال زیاد باید قابل توجهی در رفتن از مشکلات سلامتی از جمله مشکلات تنفسی; کاهش عملکرد عضلات; اختلال استرس پس از ضربه و افسردگی است.

دانشمندان نیز بررسی گسترده ادعا می کند که بیماران مبتلا به خستگی و مشکلات با غلظت.

وزیر بهداشت مت, Hancock, بی بی سی گفته است Andrew Marr نشان می دهد گفت: "این واقعا یک مشکل جدی برای اقلیتی از مردم که Covid. برخی از مردم اثرات دراز مدت است که نگاه مانند یک پست-ویروسی سندرم خستگی."

همه Covid-19 بیمارانی که در بیمارستان بستری شده است و یا رنج می برد در صفحه اصلی برای دسترسی به یک چهره به چهره و مشاوره با محلی توانبخشی تیم متشکل از فیزیوتراپیست ها, سلامت روان, متخصصان و پرستاران. بعد از این کسانی که به آن نیاز ارائه خواهد شد یک بسته شخصی آنلاین-بر اساس مواظبت در مرحلهء نقاهت برای تا 12 هفته است.

این خدمات شامل:

  • دسترسی به محلی در یک تیم از متخصصان بالینی
  • آنلاین نظیر حمایت جامعه برای بازماندگان
  • ورزش و آموزش است که مردم می توانید از صفحه اصلی به آنها کمک کند به دست آوردن مجدد قدرت عضلانی و عملکرد ریه و
  • سلامت روان پشتیبانی که ممکن است شامل یک روانشناس در آنلاین hub و یا ارجاع به بیمه خدمات درمانی خدمات بهداشت روانی همراه با اطلاعات در مورد آنچه که انتظار می رود پس از Covid.

فاز اول خدمات رول بعد آغاز خواهد شد در این ماه را شامل انتشار مشاوره در دوره نقاهت بعد از ویروس. این در دسترس خواهد بود برای همه.

فاز دوم شامل پشتیبانی شخصی بسته راه اندازی خواهد شد بعد از آن در تابستان است.

پروفسور سینگ از دانشگاه لستر که در حال کار بر روی بسته های حمایتی و بازیابی مشاوره گفت: "این یکی از اولین سایت در جهان نورد از سراسر کشور به دنبال آدرس بالقوه پست-Covid علائم و حمایت از مردم در جاده به بازیابی.

"ما با هم به ارمغان آورد طیف گسترده ای از کارشناسان به نمایندگی از تعدادی از جوامع حرفه ای ساخته اند که با ارزش کمک به سایت اجازه می دهد تا ما را به یک بسته جامع از اطلاعات و مشاوره. از همه مهمتر ما کار کرده اند با افراد با تجربه دست اول از Covid برای کمک به شکل دادن به سایت و مطمئن شوید که محتوای مناسب برای هدف."

محلی سلامت رهبران در بیمه خدمات درمانی در حال کار با شوراها و گروه های داوطلب به برنامه ریزی چگونه آنها را ملاقات اضافی تقاضا برای خدمات توانبخشی. اکثر خدمات تحویل داده خواهد شد و یا در درون موجود NHS امکانات, اما امکانات به طور موقت اختصاص داده شده به کروناویروس توانبخشی نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب