نیکی هامفری منصوب اجرایی مردم مدیر at John Lewis

نیکی هامفری شروع می شود به عنوان مدیر اجرایی به مردم در, John Lewis, مشارکت در 1 اکتبر. John Lewis مشارکت منصو

توسط AKHSHIJNEWS در 7 مرداد 1399

نیکی هامفری شروع می شود به عنوان مدیر اجرایی به مردم در, John Lewis, مشارکت در 1 اکتبر.

John Lewis مشارکت منصوب کرده است نیکی هامفری به عنوان مدیر اجرایی برای مردم جایگزین تریسی Killen که بازنشسته پس از 38 سال در خرده فروش.

هامفری می پیوندد از ویرجین آتلانتیک جایی که او باقی مانده است رئیس مردم افسر تا زمانی که او طول می کشد در نقش جدید او در تاریخ 1 اکتبر.

شارون سفید, شریک و رئیس John Lewis مشارکت گفت: "این ملاقات در یک زمان می آید که در آن ما در حال کار سخت به توسعه مردم ما استراتژی است.

"نیکی چشمگیر تجربه کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود این همکاری همچنان به عنوان یک محل عالی برای کار فعلی و آینده همکاران که هر دو پاداش و توسعه شرکای استثنایی فراهم می کند سلامت و تندرستی حمایت و ما را بهبود می بخشد تنوع و شمول استراتژی واقعا منعکس کننده جوامع ما در خدمت است."

هامفری گفت: "من بسیار هیجان زده برای پیوستن به مشارکت در این زمان. این یک امتیاز بزرگ برای رهبری افراد و تیم مردم استراتژی برای 80,000 همکاران. من واقعا به دنبال به جلو به همکاری با شرکای برای شکل دادن به آینده و در ادامه به ارائه تجربه فوق العاده است که بسیار با ارزش توسط مشتریان."

او مسئول خواهد بود برای توسعه و تحویل مردم استراتژی برای همکاران خواهد شد و بخشی از هفت تیم اجرایی قوی و زیر جیمز بیلی پیوستن به عنوان مدیر اجرایی Waitrose در مارس و Pippa فتیله تبدیل شدن به مدیر اجرایی John Lewis.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن