غیر ضروری خرده فروشان می تواند بازگشایی در ژوئن
لورنا رابرتز / Shutterstock.com
همه غیر ضروری در فروشگاه های خرده فروشی در انگلستان خواهد بود قادر به بازگشایی از 15 ژوئن ارائه آنها می تواند پایبند به دستورالعمل های جدید برای محافظت از کارگران و مشتریان.
اعلام حرکت شب گذشته (25 آوریل) بوریس جانسون گفت: "من می خواهم مردم را به اعتماد به نفس است که آنها می توانند با خیال راحت خرید ارائه آنها به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن قوانین برای همه محل.
"مغازه در حال حاضر زمان برای اجرای این راهنمایی های قبل از آنها بازگشایی... این اطمینان را می تواند وجود داشته باشد بدون شک در مورد چه مرحله آنها باید."
بازگشایی جدول زمانی است مشروط بر این دولت پنج آزمون بودن ملاقات در آینده coronavirus بررسی می کند و شامل آرایشگری ناخن کافه ها و سالن های زیبایی و یا بخش مهمان نوازی.
هلن Dickinson, مدیر ارشد اجرایی بریتانیایی خرده فروشی کنسرسیوم گفت: راهنمایی های ارائه شده "بسیار مورد نیاز" وضوح در چه خرده فروشان باید انتظار آینده.
"ایمنی اساسی نگرانی برای تمام خرده فروشان و آنها کار کرده اند سخت را برای اجرای اقدامات لازم به عمل با خیال راحت در طول هفته گذشته است. حالا که ما می دانیم که مغازه ها می توانید برای باز کردن و زمانی که خرده فروشان می توانید شروع به برقراری ارتباط برنامه های خود را با خود حقوقی واجد شرایط و مشتریان. صنعت آمادگی خود را برای نقش خود را در اقتصاد در حال حرکت دوباره" او گفت:.
اما, انگلیسی, انجمن خرده فروشان مستقل گفت: بسیاری از مغازه های کوچک آماده شده بود برای باز کردن از هفته آینده.
هدایت به تشریح آنچه غیر ضروری خرده فروشان و شاخه های آن بسته شده اند و از ماه مارس خواهد نیاز به در محل قرار داده برای حفظ کارکنان و مشتریان امن است.
اما آن باقی مانده است که کسانی که قادر به کار از خانه مانند اتاق کار کارکنان باید همچنان به انجام این کار در حالی که کسانی که از نظر بالینی آسیب پذیر نباید ملزم به بازگشت به محل کار.
که می تواند بازگشت به کار ؟
کارفرمایان نیاز به در نظر بگیرید که کارکنان ضروری برای در حال اجرا کسب و کار و برنامه ریزی برای حداقل تعداد افراد مورد نیاز در سایت آن را به کار گیرند با خیال راحت.
اگر از نظر بالینی آسیب پذیر است "بسیار بالینی آسیب پذیر" افراد از خانه کار می کند آنها باید ارائه گزینه از امن ترین موجود در سایت نقش آنها را قادر به ماندن دو متر دورتر از دیگران است.
کارفرمایان نیز باید فعال کارکنان که خود منزوی به کار از خانه در صورت امکان.
اجتماعی فاصله
اجتماعی فاصله باید حفظ شود که در آن امکان پذیر است و باید به کارفرمایان ارائه شستن دست و دست sanitising امکانات; استفاده از صفحه نمایش و یا موانع برای جدا کردن مردم; استفاده از بازگشت به عقب و یا کنار کار جایی که ممکن است; و کاهش تعداد افراد افراد باید از تماس با معرفی ثابت تیم یا همکاری.
معافیت ورود و خروج بار باید مبهوت به جلوگیری از ازدحام و جریان یک طرفه سیستم باید در معرفی نقاط ورود و خروج. جایگزین های لمسی مبتنی بر سیستم های مانند صفحه کلید باید مورد بررسی قرار گرفت.
کارکنان باید ارائه اضافی با امکانات پارکینگ و یا قفسه های دوچرخه برای کمک به آنها را جلوگیری از حمل و نقل عمومی.
بالابر اشغال باید حداقل رسانده و مناطق ترافیک بالا مانند محیط های اغذیه فروشی, قفل اتاق ها و راهروها باید تنظیم شود.
نشانگر باید بر روی زمین قرار داده به تشویق اجتماعی فاصله و تماس در طول معاملات باید حداقل رسانده است.
مدیریت مشتریان
خرده فروشان باید تعیین حداقل تعداد زیادی از مردم که می تواند وارد یک فروشگاه و هنوز هم مطابق با اجتماعی فاصله گرفتن هر گونه خرج کردن امتیاز به حساب آورد. آنها باید با همسایه کسب و کار برای اطمینان از صف خارج موثر و امن است.
مشتریان باید تشویق به شستن دست های خود و یا استفاده از دست sanitiser هنگام ورود به فروشگاه و باید دلسرد از دست زدن به موارد هنگامی که در حال دیدن سایت. راهنمایی و بصری ایدز باید پس از ورود.
خدمات مشتری است که می تواند انجام شود در حالی که حفظ اجتماعی فاصله و باید متوقف شود.
تمیز کردن
سیستم های تهویه ممکن است نیاز به تنظیم شود قبل از محل بازگشایی شده است.
مناطق کار و تجهیزات نیاز به تمیز غالبا از جمله tills چرخ دستی خود پرداخت ماشین آلات و شرط بندی ماشین آلات. وجود راهنمایی های خاص برای تمیز کردن پس از یک شناخته شده و یا مشکوک به Covid-19 مورد است.
دفع زباله امکانات باید افزایش یافته و جمع آوری زباله باید افزایش یابد. به طور منظم شستن دست ها باید تشویق شوند و دست خشک شدن امکانات باید فراهم شود.
تاچ پونت که در آن مشتریان به کار گرفته اند موارد مانند اجاره تجهیزات یا ماشین شده اند که آزمون محور نیاز به تمیز شود بعد از هر مشتری.
تجهیزات حفاظتی باید قرار داده شده بیش از مواردی است که نیاز به آزمایش می شود توسط مشتریان مانند مبلمان.
تجهیزات حفاظت شخصی و پوشش صورت
پوشش صورت توسط قانون مورد نیاز نیست و PPE باید محفوظ در معرض خطر کارگران از جمله کسانی که در بهداشت و درمان. اگر یک کارمند بخواهد به پوشیدن لباس های غیر بالینی صورت پوشش آنها باید یادآوری شود برای شستن آن پس از هر بار استفاده شستن دست قبل و بعد از از بین بردن آن و اجتناب از دست زدن به صورت خود را و یا در صورت پوشش.
بازگشت به کار ارتباطات
کارفرمایان نیاز به ارائه روشن و سازگار باشد و ارتباط منظم به بهبود درک از راه کار. آنها باید با تعامل با نمایندگان کارگر به توضیح و موافق هر گونه تغییر در ترتیب کار.
ارتباطات و مواد آموزشی باید توسعه یافته قبل از بازگشت به سایت به خصوص در اطراف روش های جدید برای ورود در محل کار.
ارتباطات بصری مانند وایت برد های هوشمند باید تشویق و ساده و پاک کردن پیام باید به تصویب رسید.
کارفرمایان باید به طور منظم تعامل با کارکنان همچنان به کار از خانه و یا کسانی که قادر به بازگشت به کار پرداخت توجه خاص به سلامت روان خود را.
منابع انسانی نقش ها در خرده فروشی و عمده فروشی در پرسنل امروز
مرور بیشتر HR نقش ها در خرده فروشی و عمده فروشی
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im