بهداشت حرفه ای باید در دسترس همه کارکنان بیمه خدمات درمانی می گوید: BMA

عکس: شاتر انجمن پزشکی بریتانیا (BMA) به نام " سلامت روان و تندرستی برای حمایت از کسانی که در این حرفه از جمله

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399

عکس: شاتر

انجمن پزشکی بریتانیا (BMA) به نام " سلامت روان و تندرستی برای حمایت از کسانی که در این حرفه از جمله اطمینان داد که خدمات بهداشت حرفه ای در دسترس هستند برای تمام کارکنان بهداشتی درمانی و ظرفیت کافی.

آن را یافت که تقریبا نیمی (45%) از پزشکان در انگلستان مبتلا به افسردگی و فرسودگی شغلی و اضطراب با حدود یک سوم از این شروع که این احساسات به حال بدتر در Covid-19 بیماری همه گیر.

ارتباط وجود دارد گفت: نیاز به یک استراتژی بلند مدت است که حمایت فیزیکی و روانی و عاطفی رفاه کسانی که در بیمه خدمات درمانی است که به طول انجامید فراتر از افزایش فشار کار بهداشت و درمان کارگران شد و تجربه در طول زمان بیماری همه گیر.

تماس با پزشکان اتحادیه آمد به ماه گذشته آن پدید آمده است که دولت این است که "فوری" کار با بیمه خدمات درمانی برای افزایش دسترسی به بهداشت شغلی ارائه در طول همه گیر اما آن NHS مردم طرح است که با توجه به طرح اقدامات برای سرعت بخشیدن به دسترسی به آه برای بیمه خدمات درمانی کارکنان نیز در حال حاضر به تعویق افتاد تا پاییز.

BMA گفت: آن را تا به حال دیده می شود 40% بالا بردن در استفاده از آن تندرستی خدمات پشتیبانی بیش از سه ماه گذشته در حالی که قبلی BMA بررسی نشان داد که یک پنجم پزشکان احساس آنها در دسترسی به سلامت روانی و حمایت آنها مورد نیاز است.

یک پزشک گفت: ارتباط: "کارکنان بسیار نگران و مضطرب و این ساخته شده بدتر معرفی جدید rotas که افزایش تعداد ضد اجتماعی ساعت. هنگامی که این زمان را برای استراحت و یا هر نوع نرمال?"

با توجه به آه پشتیبانی در خصوص BMA را "سلامت روان و تندرستی پزشکی نیروی کار – در حال حاضر و فراتر از Covid-19' گزارش گفت: ارائه و کمک های مالی از بیمه خدمات درمانی آه خدمات ناسازگار بود.

"برای مثال در انگلستان از زمان ارائه در مرکز تامین و راه اندازی اوه خدمات مراقبت های اولیه نه چندان دور به اندازه کافی برای حمایت از همه عمل به طور کلی کارکنان در حالی که در اسکاتلند همه عمل کارکنان می تواند دسترسی جامع آه پشتیبانی به صورت رایگان ،

"به موازات این آه خدمات روبرو هستند ظرفیت مسائل که نیاز به خطاب به طوری که آنها می تواند به طور موثر پشتیبانی گسترده تر بیمه خدمات درمانی نیروی کار و سیستم. ما نگران آن است که خواسته های فعلی در آه خدمات در حال ساخت آن را دشوار برای غیر فعال پزشکان و کسانی که با سلامت طولانی مدت شرایط برای دسترسی به پشتیبانی و تنظیمات مورد نیاز برای نگه داشتن آنها را امن و خوب است."

BMA توصیه می شود که دولت و تفویض ادارات مورد نیاز برای اطمینان از بیمه خدمات درمانی آه نیروی کار می تواند پاسخگویی به تقاضای آینده با پرداختن به زمینه آموزش و جذب و حفظ مسائل.

BMA معاون شورای صندلی و منجر به تندرستی,,,, Dr David انوری گفت: "بسیاری از پزشکان با تجربه یک افزایش قابل توجهی در حجم کار خود را کرده اند و تا به حال برای مقابله با اضافه شدن اضطراب و نگرانی بیش از PPE و ایمنی خود را در حالی که ارائه مراقبت در خط مقدم در طول این بیماری همه گیر.

"این غیر قابل قبول است که تقریبا نیمی از تمام خط مقدم کارگران در حال حمل این بار. بیمه خدمات درمانی باید گام تا سلامت روان پشتیبانی ارائه به تمام کارکنان در طول و پس از Covid-19 بیماری همه گیر. حمایت روانی و عاطفی رفاه نیروی کار باید یک اولویت برای بیمه خدمات درمانی برای طولانی مدت است."

دیگر توصیه های ساخته شده توسط BMA شامل:

  • حصول اطمینان از تندرستی خدمات پشتیبانی در دسترس بود برای تمام پزشکان شاغل در تمام تنظیمات بهداشت و درمان
  • حصول اطمینان از خدمات بودند فراگیر و قابل دسترس برای همه بیمه خدمات درمانی پزشکان و نیازهای خود را ملاقات کرد
  • مطمئن شوید که کارکنان قابل توجهی در سلامت روحی و روانی شرایط می تواند دسترسی به درمان مناسب زمانی که مورد نیاز است.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن