در جهانی جوانان مهارت های روز, فراموش نکنید که اهمیت مهارت های نرم افزاری

توسعه و کمک های اولیه, آموزش, برجسته, جهانی, عناوین, حقوق بشر, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, جمعیت Terr

توسط AKHSHIJNEWS در 23 تیر 1399
توسعه و کمک های اولیه, آموزش, برجسته, جهانی, عناوین, حقوق بشر, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, جمعیت TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

جامعه بین المللی خواهد بود بزرگداشت جهانی جوانان مهارت های بعد در ژوئیه 15.
 
جسیکا عشق است, مدیر اجرایی, AfricAid* که با این نسخهها کار برای بهبود جایگاه زنان در جامعه از طریق قوی محلی-رهبری آموزشی, طرح های که پرورش اعتماد به نفس, بهبود تحصیلی و سلامت و ترویج اجتماعی-مسئول مهارت های رهبری.

Kisa دانشمندان خود را دریافت ریزان در نتیجه خود را "ایجاد یک جدول زمانی" درس است. اعتبار: AfricAid

دنور کلرادو Jul 13 سال 2020 (IPS) - این هیچ راز است که در زیر همه گیر lockdown برای بسیاری از ماه های افراد جوان در سراسر جهان به مقابله در راه فوق العاده ای. آنها دریافته اند رسانه های جدید برای یادگیری و خلاق کانال برای توسعه و استفاده از مهارت های خود را.

افراد جوان مانند مریم که او را نگه داشته درسهای مدرسه تازه از طریق یک گروه مطالعه از طریق واتساپ; فلورانس که پر از وقت خود را با آنلاین دوره توسعه حرفه ای برای کمک به بهبود رزومه و زمین آسانسور; و هدیه یک دختر جوان که به تدریس خودش به بستنی از طریق یوتیوب و در حال حاضر مشتاق برای باز کردن کسب و کار خود را روزی.

جوان مردم سازگار و انعطاف پذیر.

اما کسانی که مهارت آموخته و نه هر فرد جوان یک فرصت به آنها را یاد بگیرند. در تانزانیا, آن است که مشترک برای دختران به رشد گفته است که آنها ضعیف هستند و بی اهمیت و مقصد به باقی می ماند در عرصه داخلی به عنوان مادران و همسران.

تنها 39 درصد از دختران در تانزانیا به اندازه کافی خوش شانس برای حضور در مدرسه. کسانی که چهره های قابل توجه مالی, فرهنگی و چالش های زیست محیطی است که می تواند به تضعیف توانایی های خود را بیشتر از خود متوسطه فرصت و در نتیجه بیش از حد اغلب در ترک تحصیل.

اگر شما به رشد تفکر شما ضعیف و بی اهمیت آن افکار با شما باقی بماند. ما باور داریم آنچه ما گفته شده است. به همین دلیل است که مهارت های "نرم" مانند انعطاف پذیری و قدرت درونی و اعتماد به نفس و انگیزه های درونی و رهبری هستند بنابراین ضروری است به خصوص برای یک زن جوان است. اگر یک دختر به تدریس او را به درک ارزش های بالقوه و با توجه به مهارت ها و ابزارهای به دنبال رویاهای خود را غیر قابل توقف است.

مهارت های نرم افزاری اغلب در کلاس تدریس, اما آنها نیاز به آموزش داده شود. در تانزانیا AfricAid پشتیبانی از محلی به رهبری برنامه نظارت برای متوسطه اجرا شده توسط GLAMI (دختران امرار معاش و نظارت ابتکار).

توسط جفت شدن دختران با دانشگاه-تحصیل تانزانیا زنانی که پس از مواجه با چالش های مشابه به عنوان دختران آنها مربی GLAMI پل فاصله بین دانشگاهیان و توانایی برای زندگی آینده او را انتخاب می کند برای خودش. در او مربی یک دختر می بیند خود امکان.

GLAMI مربی Chonge طول می کشد یک عکاسی از خود با یک گروه از Binti Shupavu دانشمندان پس از کلاس ، اعتبار: AfricAid

GLAMI چهار سال برنامه برای دختران در متوسطه مدرسه به نام Binti Shupavu که ترجمه را به "شجاع ترین دختر" در سواحلی. این برنامه می آموزد مهارت های مطالعه, شخصی, رهبری, سلامت و اعتماد به نفس را با هدف افزایش نرخ فارغ التحصیلی در میان دختران آسیب پذیر – که آن را ندارد, و توسط یک قابل توجه 98 درصد در مقایسه با 69 درصد ملی

برای دانشجویان کساء پروژه که به معنی "داستان" در Sawhili یک دوره رهبری که آماده خانم های جوان در دو سال گذشته از دبیرستان به حضور در دانشگاه و ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی در جامعه است.

تنها 3 درصد از تانزانیا رفتن دختران به آموزش عالی اما 97 درصد از Kisa دانشمندان انجام دهد. Alumnae از هر دو برنامه هستند احتمال بیشتری برای تکمیل مدرسه و پیشرفت خود را به آموزش و پرورش کمتر به احتمال زیاد برای باردار شدن و یا ازدواج در سنین پایین. فارغ التحصیلان به شروع کسب و کار خود و نگه داشتن موقعیت های رهبری در جوامع خود.

هر دو برنامه ایجاد انعطاف پذیری که نشان داده شده است به عنوان یک عامل کلیدی در کمک به دختران غلبه بر چالش ها منجر به بهتر سلامت احساسی و نتایج بهتر بعد از آن در زندگی است.

انعطاف پذیری چیزی است که اجازه می دهد تا این دانشمندان برای جستن به عقب از چالش های بی شمار آنها – به خصوص در زمان COVID-19 – و برای یادگیری از این موانع و تبدیل شدن به بهتر آماده برای چالش های آینده.

سخت مهارت های مهم هستند بیش از حد. به همین دلیل است که GLAMI نیز فراهم می کند با برنامه نویسی است که کمک می کند تا آنها را یاد بگیرند مالی با سواد و مهارت های مطالعه و مدیریت زمان. دختران نیاز به انعطاف پذیری و اعتماد به نفس و اعتقاد خود علاوه بر این مهارت های عملی اگر آنها برای موفقیت و تبدیل شدن به changemakers در جوامع خود.

به عنوان یونسکو-UNEVOC آگهی های جهان در جشن جهانی جوانان مهارت های بعد در جولای 15, و برجسته سازی اهمیت تجهیز افراد جوان با مهارت برای اشتغال و کار شایسته و کارآفرینی اجازه را نیز برجسته باید به همه افراد جوان به خصوص دختران – همه از مهارت های آنها نیاز به واقعا موفق است.

هر دختر پتانسیل به یک رهبر و هر دختر شایسته به احساس اعتماد به نفس در داخل و خارج از کلاس درس. اما در ابتدا او نیاز به مهارت های مناسب. و یک مربی برای نشان دادن راه است.

*Africaid با این نسخهها کار در همکاری نزدیک با سازمان GLAMI (دختران امرار معاش و نظارت ابتکار), AfricAid همچنین پشتیبانی از فرصت های آموزشی است که کمک به مدرسه متوسطه دختران در تانزانیا تکمیل تحصیلات خود توسعه را به اعتماد به نفس رهبران و تبدیل زندگی خود و جوامع خود



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن