یکی در چهار همجنسگرایان کارکنان خود را پنهان هویت جنسیتی یا گرایش جنسی

شاتر یکی در چهار همجنسگرایان کارکنان در انگلستان باقی می ماند "در گنجه" در محل کار در حالی که بسیاری از به طور

توسط AKHSHIJNEWS در 6 تیر 1399

شاتر

یکی در چهار همجنسگرایان کارکنان در انگلستان باقی می ماند "در گنجه" در محل کار در حالی که بسیاری از به طور کامل باز در مورد هویت جنسیتی یا گرایش های جنسی.

این است که با توجه به مشاوره شرکت Accenture که شناسایی یک شکاف قابل توجهی در چگونه رهبران کسب و کار و همجنسگرایان کارکنان خود را درک فرهنگ محیط کار.

اگر چه 68 درصد از رهبران فکر می کنم آنها ایجاد توانمند سازی محیط کاری که در آن کارکنان می تواند خود را تنها 14 درصد از همجنسگرایان کارکنان احساس پشتیبانی آزادانه به بیان هویت خود را در محل کار.

فقط 31 درصد از همجنسگرایان کارکنان به طور کامل باز با کارفرمای خود و همکاران خود را در مورد هویت جنسیتی بیان و گرایش جنسی. این آبشار به 21 درصد در میان کسانی که در ارشد رهبری.

"در زمانی که ما در حال آگاه از ادامه بی عدالتی های اجتماعی, آن را هرگز مهم تر بوده است به شنیدن و درک تجارب گروه های اقلیت گفت:" ربکا Tully شمول و تنوع سرب در Accenture در انگلستان است.

"هر چند ما نمی باید تمام پاسخ های پژوهش ما برجسته سوالات اساسی ما نیاز به پرسیدن وقتی که می آید به ساخت محل کار بیشتر فراگیر برای همجنسگرایان+ مردم است. این مهم است که رهبران به عمل در حال حاضر و در تلاش برای ایجاد یک فرهنگ که در آن همجنسگرایان+ کارکنان نه تنها افزایش حرفه ای بلکه جایی که آنها احساس امن پشتیبانی می کند و قادر به خود را دارند."

Accenture قابل رشد; قابل مشاهده ترس گزارش بخشی از خود را به برابر 2020 سری نشان می دهد که 57 درصد از همجنسگرایان کارکنان خود را احساس هویت/ابراز یا گرایش جنسی کاهش پیدا کرده است و پیشرفت خود را در محل کار.

بیش از دو سوم (71 درصد) می گویند دیدن همجنسگرایان مدل نقش در رهبری ارشد موقعیت کمک خواهد کرد که آنها را در حالی که همان نسبت بر این باورند که حمایت از غیر همجنسگرایان متحدان خود را بهبود بخشد لذت بردن از کار.

گزارش شناسایی مراحل ایجاد یک محل که در آن همجنسگرایان کارکنان می تواند رشد:

  1. تشویق رهبران ارشد به بحث علنی درباره شخصی خود را با مسائل و چالش های انتقال پررنگ رهبری
  2. اطمینان حاصل کرد که کار انعطاف پذیر ترتیبات نه تنها در دسترس است اما به درستی حمایت و تشویق
  3. توسعه توانمندسازی محیطی که در آن کارکنان که متفاوت از اکثریت هستند قادر به حل و فصل در سرعت و رشد
  4. کمک به کارکنان درک کنند که آن را OK به شکست در کار گاهی اوقات بدون ترس و یا اتهام
  5. را قادر می سازد کارکنان به احساس امنیت افزایش نگرانی ها با (و در مورد) رهبران به خصوص وقتی که می آید به آزار و اذیت و تبعیض است.

برخی از 30000 نفر از کارکنان و 1,700 رهبران ارشد سازمان با 50 یا بیشتر کارکنان در زمان شرکت در نظرسنجی جهانی.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن