یکی در چهار آسیب های جدی رخ می دهد در کار

شاتر بیش از یک چهارم از بزرگسالان که دچار آسیب جدی انجام داده اند در محل کار با توجه به تحقیقات. یک نظرسنجی از

توسط AKHSHIJNEWS در 30 خرداد 1399

شاتر

بیش از یک چهارم از بزرگسالان که دچار آسیب جدی انجام داده اند در محل کار با توجه به تحقیقات.

یک نظرسنجی از 1000 بزرگسالان توسط شرکت حقوقی Fletchers آسیب جدی یافت که 27.6 درصد افرادی که دچار آسیب نخاعی سوختگی و یا آسیب پایدار از ورقه سفر و آبشار در پنج سال گذشته خود را دریافت کرد آسیب دیدگی در حالی که در محل کار است.

مردان بيشتر در معرض خطر مجروح شدن و از زنان در محل کار: 33.1 درصد از مردان گفت: آنها تا به حال دچار یک کار جدی مربوط به آسیب در مقایسه با 18 درصد از زنان است. یکی در شش مردان زیر 35 تا به حال تجربه یک آسیب جدی در کار است.

بیش از یک سوم (36.6%) از 18-44 ساله دچار یک حادثه در محل کار در مقایسه با 13.3 درصد از کسانی که در سن 45 سال و بالاتر.

آدریان Denson رئیس امور حقوقی در Fletchers آسیب جدی گفت: "زمانی که یک فرد رنج می برد از یک آسیب جدی در کار مقابله با لينک مستقيم عواقب جسمی و روانی بسیار دشوار است در واقع."

"و به آنها تمرکز بر روی هر گام کوچک در طول جاده های طولانی برای, بهبود, می توان آن را آسان برای به فرد برای قرار دادن حقوق قانونی خود به یک طرف. بسیار فکر آوردن یک ادعای قانونی می تواند دلهره آور با بسیاری از مردم واقعا نمی دانستند که در آن آنها شروع می شود."

یک پنجم (19.1%) بودند تمایلی به دنبال ادعای جبران خسارت از کارفرمای خود را با 12% حاکی از این بود چرا که آنها نگران بودند در مورد اثر آن را در زندگی حرفه ای خود را حتی اگر Denson استدلال این بود که از ترس به طور کلی بی اساس است.

به عنوان او آن را قرار داده: "حتی بیشتر در مورد تعداد قابل توجهی از مردم که ممکن است درد و رنج در سکوت از ترس است که به دنبال کمک آنها نیاز دارند را تحت تاثیر قرار خواهد حرفه خود را بیشتر پایین خط به عنوان به خوبی به عنوان کارفرمای خود را پایین خط. این غلط است و آسیب رساندن به تصور غلط – به خصوص زمانی که یک آسیب جدی می تواند منجر به یک شخص قادر به بازگشت به کار برای یک مدت طولانی و اغلب زمانی که آنها بازگشت هنوز هم می تواند با محدود کردن توانایی خود را به انجام کار خود را بدون درد و یا نگرانی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب