یکی از چهار کار سرپرستان در نظر ترک کار

شاتر یک چهارم از کار سرپرستان در نظر گرفته اند تا کار خود را به عنوان آنها قادر به تعادل خود را حرفه ای و مسئو

توسط AKHSHIJNEWS در 4 تیر 1399

شاتر

یک چهارم از کار سرپرستان در نظر گرفته اند تا کار خود را به عنوان آنها قادر به تعادل خود را حرفه ای و مسئولیت های خود را در خانه.

این است که با توجه به CIPD و دانشگاه شفیلد که در بر داشت در بسیاری از کار سرپرستان در حال حمایت به طور موثر توسط کارفرمایان خود را و اغلب احساس می کنند نیاز به کاهش ساعات کار خود و یا امتناع از فرصت ها برای توسعه حرفه ای.

از 970 کار سرپرستان در نظر سنجی برای تروریستها حمایت از کار مراقبین: چگونه کارفرمایان و کارکنان می تواند سود گزارش 44 درصد در حال تلاش برای تعادل کار خود و مراقبت از مسئولیت.

بیست و هشت درصد از مراقبین که کار تمام وقت و همچنین ارائه حداقل 30 ساعت مراقبت در هفته – معادل یک دوم کار تمام وقت, این گزارش می گوید. به طور کلی این است به 700,000 کارکنان در انگلستان و ولز که ترکیب تمام وقت کار تمام وقت مراقبت.

بیش از یک سوم (36%) باید تبدیل کردن ارتقاء و یا رد یک پیشنهاد کار به دلیل مراقبت از تعهدات در حالی که 30 درصد باید کاهش ساعات کار خود را.

کارفرمایان خود را ممکن است غافل از فشار آنها به 28 درصد می گویند آنها صحبت نکرده کسی در مورد کار خود را به مراقبت از مسئولیتهای – و آنها به ندرت صحبت به کسی در HR و یا بهداشت حرفه ای. پرسید: چرا این بود که 39 درصد آنها می گویند باور نمی کند زبان به کارفرمای خود هر چیزی را تغییر دهید.

کلر مک کارتنی به CIPD ارشد تامین مالی و گنجاندن مشاور گفت: "گفتگو در مورد شرایط بهداشتی و آسیب پذیر اعضای خانواده در طول coronavirus بحران معنا که کارفرمایان برخی برای اولین بار در حال به دست آوردن یک درک واقعی از چگونه بسیاری از کارکنان خود را باید مراقبت از مسئولیت. دیگران هنوز هم ممکن است در تاریکی. ما اصرار کارفرمایان به دست این فرصت را به صحبت کردن با کارکنان در مورد مراقبت از تعهدات.

"هنگامی که کار سرپرستان احساس خوبی پشتیبانی شده توسط کارفرمایان خود را, آنها به احتمال زیاد به تجربه بهتر تندرستی و کمتر احتمال دارد به در نظر گرفتن کاهش ساعت یا ترک کار خود را. کارفرمایان می توانند به آدرس این مسائل با ساخت مطمئن شوید که آنها را روشن مراقب سیاست و یا راهنمایی با حمایت از کار انعطاف پذیر و ارائه پرداخت مراقبین' را ترک کنند.

"خط مدیران نیاز به حمایت برای کمک به توانمند سازی مراقبین کار خود را به مدیریت و مراقبت از تعهدات با روش ساده و عملی تنظیمات. این نه تنها به نفع مراقبین بلکه کارفرمایان خود را که ممکن است در غیر این صورت تلاش برای حفظ کارکنان و یا دیدن یک کاهش در بهره وری است."

این CIPD در تماس بوده است به مدت پنج روز' قانونی پرداخت می شود و مراقبین ترک معرفی می شود برای کمک به رسیدگی به برخی از مسائل مالی است که بسیاری از مراقبین صورت.

فقط 9 درصد از سرپرستان خود را می گویند کارفرما ارائه می دهد پرداخت مرخصی برای مراقبت از مسئولیت. تقریبا نیمی (46%) می گویند که آنها استفاده کرده اند سالانه خود را ترک و به جای.

این گزارش توصیه می کند که کارفرمایان:

  • توسعه سیاست ها و شیوه های مشاوره با کار مراقبین با هدف تبدیل شدن به یک "مراقب دوستانه" کارفرما
  • ارائه تمام مراقبین با حق را مناسب دوره از مرخصی با حقوق برای تحقق مسئولیت های خود
  • در نظر بگیرید و آدرس چرا زنان بیشتر تحت تاثیر قرار با ترکیب کار با مراقبت از مردان
  • ارائه مشاوره و تندرستی حمایت برای مراقبین
  • کشتزارهای سیاست های موجود برای افزایش کارکنان آگاهی از وجود خود
  • در نظر گرفتن سیاست های کار انعطاف پذیر مانند انعطاف پذیر شروع و پایان زمان و فرصت برای خانه مشغول به کار است.

"از آن زمان به اطمینان حاصل شود تمام کارفرمایان ارائه چنین حمایت و که هر کارمند می تواند دسترسی به پرداخت مراقبین' را ترک کنند. آن را می سازد حس خوب برای کسب و کار. آن را می سازد صدا از نظر اقتصادی. و آن را خوب حس می کند برای فرد تندرستی از 3.7 میلیون کار مراقبین گفت:" استاد سو Yeandle از دانشگاه شفیلد است.

این گزارش منتشر شد که 26 عمده کارفرمایان از جمله سانتاندر TSB و Centrica با امضای نامه ای خواستار انعطاف پذیر کار بهبود اطمینان از پدر و مادر لازم نیست که برای انتخاب بین مراقبت از فرزندان خود و حرفه خود است.

با توجه به کار خیریه خانواده زنان هستند و 47 درصد احتمال بیشتری نسبت به مردان از دست داده اند و یا ترک کار خود را پس از این مستند آغاز شد که اغلب به عنوان یک نتیجه از مصرف اضافی مراقبت از کودکان در حالی که مدارس تعطیل شد.

سازمان هایی که امضا کرده اند در این نامه خواستار از دولت برای بستن راه گریز است که اجازه می دهد تا کارفرمایان به رد والدین این فرصت را به کار انعطاف پذیری "در صورتی که یک کسب و کار خوب دلیلی برای انجام این کار" و یا اگر فرد به کار گرفته شده است کمتر از 26 هفته.

"این عبارت است و نه مناسب برای هدف. آن است که بیش از حد مبهم و کارفرمایان اجازه می دهد تا به نوبه خود مردم را اگر آنها نگران هستند که این تغییرات هزینه خواهد شد بیش از حد تاثیر می گذارد بهره وری خواهد شد و یا به سادگی بیش از حد پیچیده به کار" گفت: کار خانواده های اجرایی جین van Zyl.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب