استخر در فضای باز, ورزش در ساسکاچوان دریافت کنید OK برای دوشنبه شروع

محتوای مقالهمردم در ساسکاچوان می توانید شیرجه رفتن در روز دوشنبه در حال حاضر که استخر در فضای باز و ورزشی باید

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399

محتوای مقاله

مردم در ساسکاچوان می توانید شیرجه رفتن در روز دوشنبه در حال حاضر که استخر در فضای باز و ورزشی باید با سر اشاره به بازگشایی و از سرگیری.

استانی دولت اعلام کرد که روز سه شنبه بخش اول از مرحله چهارم از بازگشایی روز دوشنبه آغاز خواهد شد با, هوای آزاد, استخر, اسپری, پارک, عمومی ورزش و جوانان اردوگاه های روز مجاز است.

تاریخ برای بخش دوم از فاز 4 انتظار می رود که اعلام می شود در هفته آینده. که بخش داخلی شامل امکانات از جمله استخر و قمار و گالری ها و موزه ها و تئاتر و کتابخانه ها.

همچنین در دوشنبه حد به داخل سالن اجتماعات افزایش به 30 نفر ارائه شده مختلف مردم در خانوارها باقی می ماند می تواند دو متر از هم جدا.

"هدف این است که برای باز کردن تا آنجا که ما می تواند احتمالا اما انجام این کار با خیال راحت" برتر اسکات وزارت معارف گفت: در این استان همه گیر جلسه.

پس از مرحله 4 اجرا شده است تنها در فاز 5 باقی مانده از بازگشایی طرح برای اولین بار اعلام شده توسط استان در آوریل 23. فاز 5 شامل بلند کردن طولانی مدت محدودیت ها و افزایش ممکن است در جمع آوری و اندازه. وزارت معارف گفت که او انتظار دارد تمام بازگشایی, تاریخ اعلام این ماه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن