صاحب کافه روژ و بلا ایتالیا وارد دولت

عکس: شاتر در مورد 1,900 شغل از دست داده اند به بیش از یک سوم از رسانه های عامل تحت مارک های شناخته شده کافه رو

توسط AKHSHIJNEWS در 13 تیر 1399

عکس: شاتر

در مورد 1,900 شغل از دست داده اند به بیش از یک سوم از رسانه های عامل تحت مارک های شناخته شده کافه روژ لاس Iguanas و بلا ایتالیا بسته اند پس از صاحب خود را وارد دولت روز گذشته (2 جولای).

ناهار خوری گاه به گاه گروه تلاش کرده است به پرداخت اجاره برای آن رسانه است و منصوب Alix همکاران است که به دنبال ارائه می دهد برای بخش کسب و کار. این شرکت برای اولین بار اعمال شده به دادگاه عالی در انتصاب مدیران است.

از مجموع 250 ناهار خوری گاه به گاه, گروه, رسانه, 91 بسته شدن ترک 4,000 بیشتر مشاغل در شرکت امن در حال حاضر.

تا کنون بزرگترین برندهای برای این گروه در بلا ایتالیا با 112 رستوران (35 که در حال بسته شدن); کافه روژ با 60 (32 بسته شدن) و لاس Iguanas با 57 (11 خاموش).

این گروه همچنین دارای چهار بلژیک با مضمون Belgo رستوران و دو مارک با فرودگاه رسانه: Huxleys و Oriel گراند Brasserie. تقریبا همه از این تعطیل خواهد شد.

هیئت مدیره گفت: این گروه به دنبال یک صاحب جدید اما با ورود دولت می تواند پایان مذاکرات با صاحبخانه بود که یک "گام مهم" در پیدا کردن یک خریدار.

چند پیشنهاد گفته شده ساخته شده برای کسب و کار, اما همه آنها در ذهن مجسم کاهش رستوران و مستغلات با توجه به شرکت.

مدیر اجرایی جیمز Spragg گفت: "پس از بررسی همه گزینه های ما با مشاوران مشخص شد که ما نیاز به این اقدام به منظور حمایت از کسب و کار و حفظ بهترین آینده ممکن است برای ناهار خوری گاه به گاه به عنوان ما را به این نتیجه یک فروش بالقوه.

"ما در حال آگاه از وظیفه ما به همه کارکنان و تشخیص دهند که این فوق العاده دشوار است برای آنها. کار کردن در کنار مدیران ما همه چیز را ما می توانیم برای حمایت از آنها از طریق این فرایند با توجه به حفظ حد اشتغال به عنوان ما قادر به."

مدیر کلر کندی از Alix همکاران گفت: "ما قدردانی میکنیم که این یک زمان بسیار دشوار برای همه کسانی که در ارتباط با ناهار خوری گاه به گاه ،

"فوری ما اولویت هستند برای کمک به کسانی که اشتغال تحت تاثیر قرار شده است امروز اعلام و برای تضمین فروش برای این گروه به منظور حفاظت از مشاغل و ارائه این گروه بسیار دوست داشتنی مارک با یک پلت فرم پایدار برای آینده است."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب