بیماری همه گیر در معرض خطر به شمار سوال بیش از آینده آسمان خراش

عکس: شاتر املاک کارشناسان پیش بینی کرده اند که تقاضا برای فضای اداری در آسمان خراش در لندن منطقه مالی تنظیم شد

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399
Lift

عکس: شاتر

املاک کارشناسان پیش بینی کرده اند که تقاضا برای فضای اداری در آسمان خراش در لندن منطقه مالی تنظیم شده است به سقوط به طور قابل توجهی با وجود این لقی coronavirus مستند. و عمده تغییرات در تقاضا در حال شروع به گرفتن به عنوان محل شرکت به دنبال خود شامل ساختمان.

شهر و اسکله قناری می تواند هر دو تجربه تغییرات عمده در تقاضای فیزیکی, فاصله, قوانین محدود کردن استفاده از آسانسور.

با تنها دو نفر در یک آسانسور کار در طبقه فوقانی ساختمان را تبدیل به عملی بسیاری را در نظر بگیرید.

در روز سه شنبه, شهرستان, وزیر جان گلن گفت: بانک ها در این شهرستان که نیاز به فضای اداری کمتر پس از Covid-19.

در یک رویداد آنلاین برگزار شده توسط مالی جدید thinktank گلن گفت: "برخی از بانک ها را کاهش می دهد فیزیکی خود رد پا از نظر فیلم مربع خود را در شهرستان."

به نقل از گاردین روز سه شنبه املاک مشاور تونی لورنز, املاک و مستغلات متخصص لورنز مشاوره گفت: روند او شاهد بود "چشمگیر" تغییر او تا به حال دیده می شود در 50 سال مشغول به کار در املاک تجاری بخش.

مشاوره کار با بانک ها و نهادهای مالی منجر شده بود او را به نتیجه گیری کرد که حتی اجازه می دهد به صورت فیزیکی فاصله اقدامات مانند جدایی از میز شرکت در حال حاضر 20 درصد فضای اداری بیشتر از آنها مورد نیاز است.

او گفت: پرسنل امروز: "ما در حال کار فقط به عنوان موثر به عنوان تا کنون اگر چه ما همه در خانه کار کند. آیا کارکنان مدیریت واقعا نیاز به مراجعه به دفاتر پرداخت £90 به ازای هر فوت مربع? با هزینه خدمات آنها پرداخت پرداخت £16,000 یک سال فقط برای فضای هر فرد است. و سپس شما باید برای اضافه کردن اجتماعی فاصله به آن است.

"وجود دارد یک عامل ترس ما تا به حال هرگز قبل از... بسیاری از مردم از دست داده اند و ثروت. هنگامی که شما را در این سرمایه گذاری سرمایه گذاران در بازار نخواهد بود و اعتماد به نفس است که مستاجران زنده خواهد ماند. حتی قوی ترین مستاجران در حال تلاش برای پرداخت اجاره. بازده در حال رفتن به بیرون رفتن و تجاری قیمت در بازار ملک تجاری. آن است که روز قیامت."

شرکت ها شد نه فقط برنامه ریزی برای پرداخت هزینه کمتر و کاهش اندازه دفتر اما به دنبال حرکت به ساختمان که در آن آنها می تواند به کنترل بهتر محیط زیست و اطمینان از تندرستی نیروی کار خود را. "من پیش بینی حداقل 20 ٪ -30 ٪ کاهش در اجاره برای دفاتر" لورنز گفت. "ما در حال حاضر در انتظار این سازمان در بازار برای تبدیل شدن به بسیار شلوغ به عنوان تقاضا رشد می کند برای خود شامل ساختمان های خود در مقابل درب."

در ماه آوریل اجرایی بارکلیز Jes Staley, پیش بینی روند دور از آسمان خراش: "من فکر می کنم مفهوم قرار دادن 7000 نفر در یک ساختمان ممکن است چیزی از گذشته و ما را در پیدا کردن راه هایی برای کار با بیشتر فاصله بیش از یک دوره بسیار طولانی از زمان," او گفت:.

Staley اضافه شده است که بانک خود را دوباره ارزیابی چقدر فضای اداری آن نیاز به دلیل آن بود در حال حاضر در حال بهره برداری توسط کارکنان بر روی کامپیوتر "را از آشپزخانه خود را".

یک احتمال او مطرح شد به استفاده از شاخه های خرده فروشی به عنوان هاب شبکه برای بانکداران سرمایه گذاری و مرکز تماس کارگران به طوری که آنها می تواند به جلوگیری از رفت و آمد طولانی و شلوغ دفاتر مرکزی.

در مورد 70,000 از بارکلیز کارکنان در سراسر جهان در حال کار از خانه با توجه به کروناویروس مستند اقدامات است.

در ضمن تحقیقات توسط آژانس رتبه بندی اعتباری خدمات مودی سرمایه گذار نشان می دهد که محیط زیست, اجتماعی و حکومت (ESG) عواملی بودند که افزایش تمرکز, برای سرمایه گذاران, که تماشای برای دیدن اینکه آیا شرکت ها شد بهترین حمایت از کارکنان و مشتریان به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس آمار اقتصاد جهانی است.

سرمایه گذاران به طور فزاینده درخواست در مورد اینکه آیا شرکت کرده و کارکنان با تکنولوژی در خانه آیا آنها ادامه خواهد داد یک کار انعطاف پذیر سیاست و اینکه آیا آنها تا به حال شده است ملایم با طلبکاران.

"ما یک سرمایه گذار بلند مدت, بنابراین ما نمی خواهد به فروش سهام شرکتهای بلافاصله حتی اگر آنها را برآورده نمی کنند ما ESG انتظارات" یک مدیر ارشد در یک شرکت سرمایه گذاری گفت. "ما همچنان با داشتن گفت و گو با آنها و نظارت بر آنها چگونه تغییر خواهد کرد بیش از پنج تا شش سال است."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب