پالسون: قطار حمل و نقل نباید برخورد گذشته خانه ما

محتوای مقالهزمانی که من نسبتا اندکی پدر و مادرم مرا به آلمان برای دیدار با مادر بزرگ من. او زندگی می کردند در

توسط AKHSHIJNEWS در 19 خرداد 1399

محتوای مقاله

زمانی که من نسبتا اندکی پدر و مادرم مرا به آلمان برای دیدار با مادر بزرگ من. او زندگی می کردند در یک محل اقامت بنابراین ما bunked در یک کوچک در نزدیکی هتل — بیشتر از B&B ،

من به یاد داشته باشید که محل فوق العاده به وضوح به خصوص قطار. تمام شب آنها را سر و صدا و بوق زدن گذشته پنجره من; من شوکه شده بود در سر و صدا. شب در خانه مرده بودند سکوت. آنچه من خواسته پدرم بود ،

او توضیح داد: من مطمئن هستم که قطار بودند در همه جا و به طور مداوم در حال حرکت در اروپا است. او پیشنهاد کرد که من ممکن است به آن استفاده می شود. و من بیشتر و یا کمتر است. به عنوان بسیاری از ما انجام دهد.

بعد من ما نقل مکان به یک محله شرقی در ساسکاتون و من می توانم شنیدن ساترلند قطار متری کوبیدن دور تقریبا هر شب بسته به شرایط جوی. در حال حاضر من زندگی می کنند در جنوب مرکزی ساسکاتون و هنگامی که باد جنوب, صدای قطار شناور (گاهی اوقات با صدای بلند) به اتاق خواب من.

اما من نمی live راست در یک خط مانند برخی از هموطنان من YXE شهروندان در ساترلند Caswell هیل (جایی که من زندگی می کردند یک بلوک از مسیر راه آهن) شمالی پارک پلیزنت هیل و جاهای دیگر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن