پرداخت افزایش بودجه axed به عنوان کارفرمایان بریده بریده هزینه های

عکس: شاتر این Covid-19 بحران دیده می شود یک سوم از انگلستان کارفرمایان توقف پرداخت در حالی که دیگران را کاهش پ

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399

عکس: شاتر

این Covid-19 بحران دیده می شود یک سوم از انگلستان کارفرمایان توقف پرداخت در حالی که دیگران را کاهش پرداخت افزایش بودجه. اما شرکت هنوز انتظار افزایش پرداخت به گزاف گویی در 2021 یک گزارش نشان داده است.

با توجه به جهانی مدیریت ریسک شرکت ویلیس برج واتسون کسب و کار در آغاز این سال بودجه به طور متوسط 3 درصد افزایش پرداخت. اما تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر به معنی 35 درصد از انگلستان کارفرمایان در حال برنامه ریزی برای توقف و تعویق پرداخت افزایش می یابد. بسیاری از (39 درصد) در حال حاضر کاهش می یابد و پاداش سالانه. به طور کلی سازمانها را مجبور به تجدید نظر در پرداخت بودجه به 2.7 درصد در سال جاری 10 درصد کاهش بودجه به طور متوسط.

ویلیس برج واتسون حقوق و دستمزد بودجه برنامه ریزی گزارش که تحت پوشش 15,000 کارفرمایان در سراسر 132 کشورهای مختلف نشان داد که یک پنجم (19%) کسب و کار در انگلستان در حال حاضر اقدامات برای کاهش حجم نیروی کار خود را در حالی که بیشتر از 37 درصد یا برنامه ریزی برای, و یا با توجه به کاهش به دلیل بیماری همه گیر.

این بخش حداقل تحت تاثیر این بیماری همه گیر در شرایط پرداخت و شرایط شامل بیمه و خدمات مالی و بانکی. بیشترین تاثیر را شامل خرده فروشی فراغت و مهمان نوازی.

در مورد اقدامات بیشتر برای حفظ پول نقد 60% از کارفرمایان به حال اجرا شده و یا با توجه به مرخصی بدون حقوق سیاست بودند که یا داوطلبانه و یا اجباری این مطالعه نشان داد.

پرداخت افزایش پیش بینی برای سال 2021 شد بیشتر خوش بینانه است زیرا انگلستان کارفرمایان پیش بینی شده که پرداخت بودجه خواهد گزاف گویی نزدیک به قبل از Covid-19 سطوح در 2.9% محققان گفت.

اما بسیاری از شرکت ها برنامه ریزی حقوق و دستمزد یخ در سال آینده هنوز شش برابر بیشتر در حال حاضر نسبت به قبل از همه گیر (12 ٪ در حال حاضر در مقابل 2% قبل).

بر اساس این گزارش بریتانیا شد و پس از یک الگوی مشابه برای بسیاری از دیگر G8 اقتصاد که در آن کارفرمایان شد برنامه ریزی برای کاهش 2020 پرداخت بودجه. استثنا بود در آمریکا که در آن قبل و بعد از Covid-19 پرداخت افزایش می یابد انتظار می رود تا ثابت باقی می ماند در 3 ٪ در سال 2020 و همچنان در همان سطح در 2021. اخیر سنبله در میزان عفونت در ایالات متحده, اما ممکن است این ارقام است.

به طور مشابه, کارفرمایان کانادایی را تنها قطع پرداخت بودجه توسط 0.1% حاشیه این سال (3% به 2.9%) قبل از دوره نقاهت به 3 درصد در سال 2021.

در اروپا این مطالعه نشان داد که کارفرمایان در انگلستان و فرانسه و آلمان پیش بینی خود را "بهبود" 2021 پرداخت بودجه هنوز هم پایین تر از خود را قبل از Covid-19 سال 2020 برنامه ریزی شده بودجه. فقط ایتالیا پیش بینی شد یک بازیابی و برگشت به قبل از coronavirus سطح بعدی سال است.

این مطالعه نشان داد که در سطح جهان پنج بدترین ضربه بخش برای پرداخت انجماد و یا تعویق پرداخت افزایش می یابد در سال 2020 در حال خرده فروشی که در آن 58 درصد از شرکت های منجمد و یا تعویق پرداخت افزایش می یابد و به دنبال آن رسانه ها (51%) اوقات فراغت و مهمان نوازی (50%) تولید (49%) و خودرو (44 درصد).

صنایع حداقل تحت تاثیر پرداخت انجماد و یا پرداخت افزایش تعویق شامل بیمه (11%) بانکداری (16%) و شخصی خانواده خدمات (17 درصد) و مواد شیمیایی (18%) و خدمات مالی (23 درصد).

کیت Coull مدیر ارشد در ویلیس برج واتسون جهانی اطلاعات خدمات کسب و کار هشدار داد که تاثیر coronavirus خواهد بود و ماندگار: "حد کامل از تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر است که هنوز به بازی کردن به عنوان برخی از شرکت های مسدود پرداخت در این سال ها برای تقویت جریان های نقدی در حالی که دیگران در حال حاضر اعلام کرد افزایش پرداخت قبل از همه گیر ضربه بنابراین ممکن است احساس بیشتر از تاثیر سال آینده, او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب