اولویت بندی زندگی و یا اقتصاد را تعیین می کند پس از همه گیر تمرکز در مناطق شهری

توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, محیط زیست, اروپا, برجسته, جهانی, عناوین دسته بندی منطقه ای توسعه و کمک های اول

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399
توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, محیط زیست, اروپا, برجسته, جهانی, عناوین دسته بندی منطقه ای

توسعه و کمک های اولیه

A recreation of how New York's Times Square could be transformed as part of the ideas of reversible urbanism which experts are calling for in the wake of the pandemic. CREDIT: PaisajeTransversal.org

تفریح و چگونه نیویورک در میدان تایمز می تواند تبدیل به عنوان بخشی از ایده های برگشت پذیر شهرسازی که کارشناسان خواستار در پی این بیماری همه گیر. اعتبار: PaisajeTransversal.org

RIO DE JANEIRO, ژوئن 2 سال 2020 (IPS) - اولویت اول در COVID-19 همه گیر شد برای صرفه جویی در زندگی می کند در تلاش برای جلوگیری از حتی بیشتر ویرانگر اقتصادی ضرر و زیان اگر دقیق مستند و انزوا بودند در محل قرار داده.

اما این اولویت می تواند معکوس در پی بحران و درس که باز کردن راه برای شکل گیری بهتر شهرستانها می تواند دور انداخته شود.

"این بیماری همه گیر در خدمت به منظور بالا بردن آگاهی از نیاز به تغییر شهری پارادایم" در حالی که در همان زمان بیداری "خود به خودی همبستگی میان شبکه شهروندان بسیاری از کمک به همسایه که آنها قبلا نادیده گرفته گفت:" کارمن سانتانا شیلی شهرستان ریز است که تجزیه وقت خود را بین پاریس و بارسلونا اسپانیا است.

نابرابری های اجتماعی در حال حاضر به طوری گسترده در آمریکای لاتین شده است و تشدید در حال حاضر که این منطقه در حال تبدیل شدن به کانون همه گیر است و در نظر گرفتن عوارض خود را در زندگی.

"...[T]او بزرگترین سرایت بیشتر به جریان و گردش مردم در مقایسه با تراکم...شهرستانها است که جذب بسیاری از مردم از بسیاری از کشورها با مقیاس جهانی و گردش خون مانند لندن و نیویورک و سائو پائولو شد نقاط مهم برای این بیماری همه گیر." -- Raquel Rolnik

همچنین هل دادن تا مرگ و میر است مخاطره آمیز دولت از خدمات بهداشتی و تغذیه ضعیف منعکس شده در undernourishment و چاقی بود که که به افزایش آسیب پذیری به COVID-19.

این سوال باقی می ماند که آیا شهرها به خصوص شهرهای بزرگ که دچار وحشیانه ترین حمله جدید coronavirus را شروع به تمرکز بر توسعه خود را بر روی نیازهای انسان خواهد شد و یا همچنان به دنبال پویا دیکته منافع اقتصادی که منجر به ناکارآمد سیستم با توجه به برنامه ریزان شهری که IPS در مصاحبه با تلفن در شهرهای مختلف.

خیلی زود است که پیش بینی چه شهری تحولات بوجود می آیند زیرا آنها بستگی دارد در چه مدت انزوا و اجتماعی فاصله خواهد داشت گفت: نبیل Bonduki یک استاد در دانشگاه سائو پائولو دانشکده معماری و شهرسازی (FAU-USP).

اگر این بیماری همه گیر از دست می دهد و حرکت و یا پیشتر توسط یک واکسن یا مواد مخدر در کوتاه مدت شهرستانها را بازگشت به حالت عادی قبلی خود تناقضات او گفت:. اما اگر زمان سفت و سخت در برابر اقدامات جمع آوری در مکان های شلوغ در مکان های عمومی و یا در نشان می دهد و یا کسب و کار هستند نگهداری می شود وجود خواهد داشت تغییرات است که هنوز هم غیر قابل پیش بینی او هشدار داد.

"افزایش قوی در فعالیتهای مجازی است که در حال حاضر اجتناب ناپذیر مانند جلسات کسب و کار است که ثابت می شود بسیار سازنده کار از راه دور و آموزش از راه دور" استاد گفت: از سائو پائولو.

Bonduki که منجر به توسعه سائو پائولو است طرح جامع به عنوان یک عضو شورای شهر در 2013-2014, باور ندارد, وجود خواهد داشت یک عقبگرد در جستجو برای متراکم تر شهرستانها با "اشغال شهری حفره و underutilised مناطق و شاید بزرگتر آپارتمان" شامل فضای اداری.

در هر صورت از آن است که سیاسی قدرت که می شود که مجموعه این دوره اگر چه فشار قوی از جامعه بیشتر سرمایه گذاری در سلامت و کاهش فقر می تواند انتظار او پیش بینی کرد.

همکار او در FAU-USP, Raquel Rolnik که در خدمت به عنوان U. N. گزارشگر ویژه در مورد حق مسکن از سال 2008 تا 2014, رد باور گسترده در ارتباط بین شهری و تراکم و گسترش coronavirus.

"فوق العاده متراکم کلان مانند سنگاپور ، هنگ کنگ و سئول را نه دچار یک فاجعه اما تا به حال نسبتا کم تعداد قربانیان. در نیویورک در منطقه منهتن که بسیار متراکم بود و هیچ مرگ و میر بیشتر از استاتن آیلند است که کمتر پرجمعیت," او گفت:.

A view of a favela in São Bernardo do Campo, an industrial city near the metropolis of São Paulo in southern Brazil. The idea was that shantytowns in Brazil and other countries of the developing South would be easy prey to the COVID-19 pandemic because of overcrowding, but this has not been the case. There are populous slums in Brazil and other countries that have had few cases .CREDIT: Mario Osava/IPS

نمایی از یک favela در سن برنارد دو کمپو شهر صنعتی در نزدیکی شهر سائو پائولو در جنوب برزیل است. ایده این بود که حلب آباد در برزیل و دیگر کشورهای در حال توسعه جنوب خواهد بود طعمه آسان به COVID-19 همه گیر به دلیل ازدحام بیش از حد, اما این مورد نشده است. وجود دارد پرجمعیت در محله های فقیرنشین برزیل و کشورهای دیگر است که تا به حال چند مورد .اعتبار: ماریو Osava/IPS

او همچنین اشاره کرد که "در سائو پائولو و ریو دو ژانیرو وجود دارد favelas (حلب آباد) که باید دیده شیوع COVID-19 در حالی که دیگران نه" – یک استدلال است که می تواند کمک به مبارزه با انگ با آن مواجه هستند این محلات پر جمعیت.

"در برزیل و در سراسر جهان شما می توانید ببینید که بزرگترین سرایت بیشتر به جریان و گردش خون از مردم نسبت تراکم" Rolnik گفت: از سائو پائولو.

"شهرستانها است که جذب بسیاری از مردم از بسیاری از کشورها با مقیاس جهانی و گردش خون مانند لندن و نیویورک و سائو پائولو شد نقاط مهم برای pandemic," او گفت:. به این لیست اضافه می شود میلان و یا رئال مادرید در دو کشور بودند که epicentres از این بیماری همه گیر در اروپا است.

ساده از این موضوع به نفع گروه است که ساخت مثلا high-end آپارتمان در حومه شهرها که سعی در فریب دادن خریداران بالقوه با مزایای زندگی دور از شهر شلوغ و امکان کار از راه دور, او گفت:.

این همان منافع مالی که درایو "غیر انعطاف پذیر" شهرستانها که تجمع مشکلاتی از قبیل "به طور فزاینده گران قیمت و کوچکتر مسکن" و آلودگی هوا از قارچ تعداد اتومبیل گفت: سانتانا که توصیف خود به عنوان "یک شیلی روح یک روح و یک Catalonian قلب است."

"دلالان املاک و مستغلات" سعی کنید به موازی بین جمعیت که سوخت انتقال و تراکم شهری که در واقع می تواند "سالم و حساس" با انسان بیشتر و کمتر اتومبیل او گفت: از بارسلونا سرمایه از منطقه کاتالونیا و اسپانیا دومین شهر از نظر جمعیت است.

وسایل نقلیه را تا 50 تا 60 درصد از فضای شهر, او گفت:.

شهری مسائل پیچیده هستند و راه حل های خود را که باید در "هرمی و تفکر خطی اما در دایره تفکر گفت:" سانتانا یک شریک در شرکت Archikubik که توصیف خود را به عنوان یک "اکوسیستم معماری شهری, برنامه ریزی شهری و چشم انداز".

A crowd celebrates during Rio de Janeiro's last carnival, in one of the last festive gatherings in the world before the coronavirus pandemic. No one knows whether carnival and other mass gatherings will be held in 2021 and the next few years. CREDIT: Fernando Maia | Riotur-Public Photos

جمعیت جشن در شهر ریو دو ژانیرو آخرین کارناوال در یکی از آخرین جشن گردهمایی در جهان قبل از coronavirus بیماری همه گیر. هیچ کس نمی داند که آیا کارناوال و جمعی دیگر تجمعات برگزار خواهد شد و در سال 2021 و بعد از چند سال. اعتبار: فرناندو Maia | Riotur-عمومی عکس

او پیشنهاداتی برای توسعه مجدد که او امیدوار است که بهتر خواهد بود دریافت کرد و در پی این بیماری همه گیر شامل سبز و فضاهای عمومی مولد محله است که عبارتند از کشاورزی شهری, اماکن کرامت انسانی با مسکن و توالت های عمومی برای خدمت به پناهندگان و افراد بی خانمان و "renaturalisation" از شهرستانها.

"حیوانات دوباره در شهرستانها زمانی که اتومبیل را متوقف کرده در حال حرکت در اطراف, تولید, جدید, شهری, محیط زیست و آوردن مردم به طبیعت نزدیک تر" او گفت:.

این بیماری همه گیر را تشویق می کند بازتاب چگونه به معکوس "در نزدیکی فیزیکی و اجتماعی فاصله" از بسیاری در این شهرستان است. "آنچه مورد نیاز است مناسب تراکم متراکم به دلیل multifunctionality با مسکن و کار و تجارت, تفریح و سرگرمی, فرهنگ, خدمات, همه در یک, محلی, مخلوط," استدلال کارلوس مورنو یک استاد دانشگاه پاریس من پانتئون-سوربن.

مورنو یک کلمبیا-فرانسه urbanist و دانشمند و متخصص در هوشمند شهرستانها نوآوری در فن آوری و سیستم های پیچیده, ترجیح برای توصیف و منطقی "تراکم" به عنوان "اجتماعی شدت" با محوطه است که ترکیب اقتصادی زیست محیطی و اجتماعی در ابعاد.

ما باید با ترویج "شهری انسانی برخورد" است که در آن مردم متوقف بودن "اجتماعی قطع دیجیتال ارواح او گفت:" از پاریس.

ممکن است افزایش استفاده از اتومبیل را تشکیل می دهند یک "سه گانه مقاومت" چرا که آنها منتشر می کنند آلاینده مانند دی اکسید نیتروژن و ذرات ریز که COVID-19 کشنده تر. با توجه به مطالعات متعدد هوا داخل اتومبیل کهنه و خودرو افراد کاربران آن را به "شهروند گمنامی" مورنو گفت.

فضای شهری یکی از همزیستی است که به تولید اوراق قرضه اما "ماشین تولید نه فعالیت اقتصادی و نه اجتماعی و اوراق قرضه" نشان دهنده خودخواهی و امروز حتی نمی نشان دهنده وضعیت اجتماعی او اظهار داشت.

اینها مسائل شهری که بحث باید تشدید جلوتر از 27 کنگره جهانی معماران بود که به تعویق افتاد و از این سال به Jun. 18-22, 2021 با توجه به همه گیر. انتظار می رود که این قرعه کشی حدود 15000 شرکت کننده در ریو دو ژانیرو.

به تعویق انداختن جلسه می دهد اتحادیه بین المللی معماران زمان بیشتری برای سازماندهی آن و گسترش بحث شامل بحث از عوارض coronavirus در شهرستانها گفت: Sergio Magalhães, معمار و برنامه ریز شهری که ریاست کمیته سازماندهی.

Rio de Janeiro, نام پایتخت جهان معماری 2020 توسط یونسکو (سازمان ملل متحد, آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان) را نمایش آن نزدیک به پنج قرن مرکز تاریخی و تاثیر این بیماری همه گیر در یک شهر توریستی.

برزیل را نیز به ایستادگی کردن با شهرستانها که بد درمان محلی و دولت های ملی با توجه به Magalhães یک استاد در دانشگاه فدرال ریو دو ژانیرو که مشهور است نقش خود را در ارتقاء برخی از 150 شهر فقیر نشین در Favela-بیررو (favela-محله) پروژه در 1990s.

شهرستانها برزیل در حال متزلزل چرا که 80 درصد از خانه های ساخته شده توسط افراد خصوصی خود را بدون هر گونه تامین مالی یا حمایت. از سال 1950 تا 2010 حدود 60 میلیون خانه های شهری ساخته شد این راه در کشور محبوب feat.

یکی دیگر از 40 میلیون خواهد بود ساخته شده است تا سال 2030 اگر چه جمعیت این کشور را به سختی رشد می کنند به این دلیل که نرخ تولد کاهش یافته است و خانواده ها در حال کاهش Magalhães توضیح داد.

یک مشکل عمده این است که بناهای شهری با تراکم کم مناطقی که بهداشت و خدمات شهری دشوار است به ارائه. منطقه تحت پوشش, Rio de Janeiro رشد سه برابر بیشتر از جمعیت از سال 1960 او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن