پروفایل در بحران

بسیاری از افراد مثل من صرف بیشتر وقت من در خانه تفکر و مطالعه در مورد COVID-19. من از خواب بیدار هر روز صبح به

توسط AKHSHIJNEWS در 28 فروردین 1399

بسیاری از افراد مثل من صرف بیشتر وقت من در خانه تفکر و مطالعه در مورد COVID-19. من از خواب بیدار هر روز صبح به مدت حداقل ده روز رسانی اخبار در گوشی من صفحه نمایش از اول دو انتشارات: NDTV هند و نیویورک تایمز. در اغلب موارد هر دو انتشارات را شبیه اطلاعیه های مربوط به مرگ و میر, مستند پسوند رو به کاهش اقتصاد و انتقادات از دولت در برخورد با این بیماری است. تنها تفاوت این است که این اطلاعیه ها صحبت می کنند از دو کشور مختلف.

هند در مبارزه با کروناویروس دیده است بی شماری لغزش-یو پی اس پس از شروع آن از جمله شکست خود را برای مهار نشت در تلفن همراه نرم افزار پیام WhatsApp از یک لیست از جزئیات 722 مسافران بودند که به بازگشت به هند قبل از 21 روز مستند که نارندرا نخست وزیر دولت اعمال شده در مارس 24 — یک ناخالص نقض حریم خصوصی است. پس از این کشور به طور ناگهانی تصویب مستند حداقل 20 کارگران مهاجر فوت در طول سفر آنها اساسا مجبور به بر پا است. در میان هرج و مرج همه گیر با به روز رسانی در مورد این بیماری در هند, جایی که من هستم و در ایالات متحده, که در آن من در حال حاضر من با اشاره به سنگدلی که با هر دو رهبران مودی و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درمان این بیماری از شروع آن. علاوه بر این هر دو دولت تا به حال به تغییر مسیر ناگهانی در اجرای مورد نظر خود را اقدامات پیشگیرانه.

هر دو کشور عمل کرده و خیلی دیر به اجرای اقدامات برای پیشگیری از این بیماری است. اولین COVID-19 مورد در هند ثبت شد Jan. 30 در حالی که مورد اول در ایالات متحده گزارش شد Jan. 22. نه کشور اعمال اقدامات پیشگیرانه تا اواسط ماه مارس. بیشتر مودی ارائه شده نسبتا ولخرجى $22.6 میلیارد امداد بسته به کشور و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال معرفی یک coronavirus کمک لایحه که شامل مالیات بر سود سرمایه و کاهش waives مسئولیت کردن صاحبان کسب و کار اگر کارکنان خود را دریافت بیماری در محل کار خود را. فقط به عنوان مودی مبهم اطلاعیه در مورد اجرای مستند منجر به ماموران پلیس گزارش آزار ساکنان برای پله ها از خانه های خود در هند اختلافات در درون مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تاخیر در کسب آن از بودجه از کنگره برای آزمایش های گسترده ای مورد نیاز است.

اولین مرحله از هند 2021 سرشماری که از آغاز آوریل 1 برای به روز ملی ثبت احوال با توجه به تابعیت دولت هند اعلام کرد که نسبت به پایان سال گذشته نیز به تعویق افتاد به دلیل زمان نامشخص محیط زیست جهانی همه گیر. خوش بینانه, به تعویق انداختن این سرشماری می تواند به معنی یک فرصت برای دولت به تجدید نظر در این اصلاحیه با توجه به جرم واکنش در برابر آن را بر اساس تبعیض است. که گفت: کسی نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم از COVID-19 به عنوان دیگر بهانه ای برای دولت مودی به فشار ضد کا حرکت به پشت ذهن خود با آن ممنوعیت تجمعات عمومی در اوایل مارس به طوری که برای ترویج عمل اجتماعی فاصله. بولدوزر محروم کردن تابلوهای تبلیغاتی در تظاهرات در دهلی یاد شاهین باغ است که مرکز این جنبش پایان دادن به طولانی ترین در حال اجرا در اعتراض به قانون است.

نیز وجود دارد دلخراش مسائل مربوط به رهبران این دو کشور را به صورت یک بار گرد و غبار از این بیماری همه گیر حل و فصل. برای مغلوب ساختن پیشی جستن این خدمات عبارتند از مواجه با عواقب ناشی از دولت خود عقبگرد از سختگیرانه تر و پایدار بهره وری سوخت خودرو استانداردهای اعمال شده تحت سابق باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اجازه می دهد ماشین ها را منتشر می کنند نزدیک به یک میلیارد تن دی اکسید کربن بیشتر از مجاز بود در دولت اوباما. سیاست مثل این یکی خواهد خنثیسازی ظاهر اثرات مثبت coronavirus در بهبود کیفیت هوا کاهش آلودگی هوا توسط گازهای سمی.

و غیر از آن تابعیت جدید قوانین هند نیز باید برای مقابله با این افزایش نه تنها تعداد بلکه به شدت از موارد خشونت خانگی پس از اعمال این مستند در سراسر کشور در پاسخ به کوروناویروس. داخلی خشونت شکایت کرده اند تقریبا دو برابر در نه روز پس از شروع lockdown اما دولت در پاسخ به این بیماری در نظر نمی خشونت خانگی.

در حالی که اطمینان بخش برای دیدن هر دو رهبران در نهایت چرخش کامل 180 در مقابله با این بیماری خواهد شد شگفت زده برای دیدن هر دو مودی و مغلوب ساختن پیشی جستن اختصاص تمام تمرکز خود را به صرفه جویی های بعدی خود را در مبارزات انتخاباتی با توجه به این که این بیماری همه گیر قرار داده و هر دو خود را حاکم برای تست. به گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده به دولت ارسال خواهد شد محرک اقتصادی چک به میلیون ها نفر از آمریکایی ها — اندازه گیری است که به نظر می رسد قابل ستایش در یک نگاه, اما کمتر قابل توجه داده شده است که تهمت را امضا خواهد بود سیلی بر روی هر چک کنید. این می تواند خود تلاش نهایی خود گشتند. به عنوان مودی خود اقدام فوری باید اعلام یک بسته اقتصادی, بنابراین به عنوان برای جلوگیری از اقتصاد به طور کامل از تبدیل بیش — به خصوص با توجه به بانک جهانی پیش بینی است که هند را ببینید صرف 1.5-2.8% رشد اقتصادی در آن زمان سال مالی است. مانند هر کس دیگری من امیدوارم که من می توانید از خواب بیدار به برخی از خبر خوب به زودی.

آنوشکا Agrawal می نویسد: دوشنبه ستون در تجربیات او به عنوان یک دانشجوی بین المللی از هند است. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن