پیشنهاد تاخیر به IR35 نتواند برای به دست آوردن حمایت

MP David Davis مطرح پیشنهادی اصلاح کردن-حقوق و دستمزد قانون که معنی آن به تعویق افتادMark Thomas/شاتر یک پیشنه

توسط AKHSHIJNEWS در 31 اردیبهشت 1399

MP David Davis مطرح پیشنهادی اصلاح کردن-حقوق و دستمزد قانون که معنی آن به تعویق افتاد
Mark Thomas/شاتر

یک پیشنهاد تاخیر به گسترش IR35 قوانین به بخش خصوصی ناموفق بوده است برای به دست آوردن حمایت در مجلس.

هفته گذشته حزب محافظه کار MP David Davis مطرح اصلاح 2019-20 مالی لایحه پیشنهاد که بخش خصوصی رول کردن-حقوق و دستمزد قوانین بود به تعویق افتاد تا 2023-24 سال مالیاتی.

اصلاح شد و با توجه به رفتن به رای دیروز (19 مارس) اما کار اعضای کاهش یافته است برای رای دادن به این معنی وجود دارد هیچ راهی برای تامین امنیت مجلس عوام اکثریت برای اصلاح و رای کار برکنار شده است.

این فرمت به مقررات در حال حاضر خواهد شد معرفی شده در مارس 2021 یک سال بعد از اصل برنامه ریزی شده..

اقدام co-رهبر حزب لیبرال دموکرات آقا اد دیوی گفت: این مهم است که یک بررسی کامل از این قانون صورت می گیرد "اگر آن را به توان در ایمان خوب است و من می ترسم راه دولت عمل کرده است نقض ایمان به 5 میلیون و خود اشتغالی در کشور ما".

خانه اعیان کمیته به تازگی تولید محکم گزارش در فرمت پیشنهادی از IR35 – که هدف آن اطمینان مردم کار نمی کند برای سازمان از طریق شرکت محدود به عنوان 'مبدل کارکنان پرداخت کمتر مالیات و بیمه ملی – مدعی اصلاحات بودند "سرند با مشکلات unfairnesses و عواقب ناخواسته".

دیگر نمایندگان مجلس ارائه مدارک و شواهد از کارفرمایان offshoring کار به جای به کارگیری پیمانکاران در الزامات قوانین و پتو ارزیابی که در آن سازمان حاضر به استخدام کسی کار را از طریق یک شرکت محدود.

اصلاحات تا به حال شده است در اصل به معنای آمده در ماه گذشته اما به تعویق افتاد و برای 12 ماه با توجه به رشد کسب و کار عدم قطعیت در اطراف coronavirus بیماری همه گیر.

دیو چاپلین, مدیر عامل شرکت پیمانکار شرکت حسابداری ContractorCalculator گفت: "این بعد از ظهر را نتیجه سیگنال تثبیت و قلع گوش رویکرد دولت است که شکست خورده است به گوش دادن به مردم و عدم توجه به این شهادتها یافته های بیان شده توسط اعیان در آن گزارش اخیر و عدم گوش دادن به نگرانی های مشروع از اعضای ارشد خود را ،

"برای دولت به ارعاب و تهدید های پیش رو با این آسیب قانون در زمان بحران ملی گدا باور است. دولت باید حمایت از کسب و کار در حال حاضر نه مانع آنها و به نوبه خود تحمیل آسیب در کل اقتصاد بریتانیا."

Seb Maley, Qdos مدیر عامل شرکت همچنین ابراز ناامیدی که اصلاحات را فشار دهید جلوتر است. "دولت دفن سر خود را در شن و ماسه وقتی که می آید به IR35 به طور مستمر نادیده گرفتن استدلال قانع کننده است که برای تجدید نظر در این قانون است. Coronavirus بحران نیز به معنی افزایش درآمد مالیاتی تبدیل به یک اولویت برای خزانه داری – حتی اگر این بدان معناست که پیمانکاران ممکن است به اشتباه مجبور به 'صفر-حقوق اشتغال" به عنوان یک نتیجه از اصلاحات.

"با کمتر از یک سال تا IR35 اصلاحات می رسد در بخش خصوصی کسب و کار باید ادامه آماده سازی خود را. و شرکت هایی که هنوز شروع نشده باید دست به کار. تغییرات لازم و کوته اما با در نظر گرفتن یک رویکرد اندازه گیری و اولویت بندی دقیق ارزیابی شرکت را می توانید در ادامه به compliantly تعامل واقعی پیمانکاران خارج IR35.

"این کسب و کار است که باید ممنوع پیمانکاران در دسترس نباشد و یا پتو قرار داده شده این کارگران در داخل قانون باید به تجدید نظر در موضع خود را بلافاصله."

استخدام و فرصت های تامین مالی در پرسنل امروز


فهرست مطلب استخدام و تامین مالی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن