قرار دادن آب و هوا در قلب COVID-19 بهبود اقتصادی طرح

تغییر آب و هوا, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, محیط زیست, جهانی, سبز, اقتصاد, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوس

توسط AKHSHIJNEWS در 9 تیر 1399
تغییر آب و هوا, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, محیط زیست, جهانی, سبز, اقتصاد, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری TerraViva ملل متحد, تجارت و سرمایه گذاری

نظر

واشنگتن, DC, Jun 29 2020 (IPS) - بازیگران ذهن خود را به عقب. شش ماه پیش به نظر می رسد مانند یک عمر—توجه جهان بود در مادرید. سازمان ملل متحد شد جلسه به سهام بین المللی پیشرفت در مبارزه با تغییر آب و هوا. سرفصل بودند توسط افراد جوان اشاره—به درستی—که دولت هنوز به اندازه کافی. آنها خواستار فوری و بلند پروازانه اقدام به کاهش تولید گازهای گلخانه ای و کمک به آسیب پذیر ترین.

پابلو وییرا Samper

سریع به جلو به امروز. سپس-بی سابقه-از بیماری جاروب در سراسر جهان با مرگ و میر تقریبا نیمی از یک میلیون و بالا رفتن. تمام جوامع را تعطیل. چهره جهان عمیق ترین رکود اقتصادی در یک قرن. و شهرستانها در سراسر غرب منفجر شد و در اعتراض به نژادی و اقتصادی و بی عدالتی است.

در نگاه اول این سخت است تصور کنید یک bleaker چشم انداز آب و هوا اکشن است که جوان ما مردم خواستار شدند. بحران آب و هوا قطعا فروکش نکرده است. در سطح جهان در ماه گذشته داغترین ممکن است تا کنون ثبت شده است. دهه گذشته بود و به طور مشابه, داغترین در تاریخ ثبت شده است. در این سال قرار بود آخرین مهلت برای کشور به تولید بیشتر بلند پروازانه برنامه های آب و هوا (شناخته شده به عنوان در سراسر کشور تعیین سهم یا NDCs). در عوض دولت reeling در صورت دوقلو اقتصادی و بهداشت و درمان بحران. چه شانس وجود دارد برای توپر آب و هوا ،

اما هنوز هم وجود دارد دلیلی برای امید. به عنوان کشور طرح های بهبود اقتصادی دولت را یک فرصت بزرگ برای درایو سرمایه گذاری در بیشتر کارآمد و انعطاف پذیر تر و پایین تر-انتشار زیرساخت ها و از بند باز کردن نتایج برنده. آژانس بین المللی انرژی محاسبه است که بلند پروازانه بازیابی متمرکز کارآمد و کم کربن فن آوری می تواند 2019 قطعی قله های جهانی تولید گازهای گلخانه ای در حالی که خروج از اقتصاد جهانی 3.5 درصد بزرگتر در سال 2023 از آن خواهد بود در غیر این صورت. اگر دولت دست گرفتن این فرصت را ما می توانیم ساخت و توسعه پایدار مدل و رسیدگی به بحران آب و در همان زمان.

این است که در آن NDC مشارکت ساخت یک تفاوت. ما ائتلافی از بیش از 110 کشور جهان و حدود 70 نهادهای بین المللی کار با هم به رانندگی اقدام آب و هوا و توسعه پایدار از طریق ملی آب و هوا برنامه یا NDCs. در راستای تعهد ما به کشور رانده اقدام آب و هوا, ما, مشورت با هفتاد از کشورهای عضو در این مرحله اولیه از COVID-19 pandemic به درک چالش هایی روبرو هستند. ارزیابی ما برجسته دلیلی برای نگرانی اعم از کوچک شدن آب و هوا بودجه به رشد بدهی های ملی. کشورها می خواهند به شکل خود را بهبود اقتصادی در خط ملی خود را آب و هوا اولویت های, اما در بسیاری از موارد آنها فاقد ظرفیت برای انجام این کار است.

رهبری ما شرکت, صندلی, دولت کاستاریکا و هلند, همکاری است رونمایی قایق از سبز بازیابی اقدامات در مجازی سبز بازیابی فروم امروز. در یک همبستگی ده ها کشور ما و نهادی اعضای متعهد به محل آب و هوا برنامه های در قلب بهبود اقتصادی.

به عنوان بخشی از این تعهد و مشارکت رونمایی آن استقرار مشاوران اقتصادی به حداقل سی و کشورهای در حال توسعه برای حمایت از دولت ها در طراحی آب و هوا-دوستانه بهبود. این طرح با حمایت یک گروه از کارشناسان برجسته از سراسر عضویت ما به طوری که کشورها می تواند اهرم آخرین تفکر هوشمند بازیابی از انرژی پاک و سیستم های حمل و نقل به امن تر و انعطاف پذیر در بخش کشاورزی و زیرساخت های آب. کشورها و موسسات به طور یکسان خواهد آموخت که از هر یک از تجربیات دیگر. مسلح با این ظرفیت بیشتری و دسترسی به تخصص کشورها باید یک چشم انداز واقعی از ساختمان به عقب بهتر است.

این به من امید دادی. اما بیشتر وجود دارد. در صورت COVID-19 ما یادآوری برخی از حقایق مهم است که از دست رفته اند در بسیاری اخیر بحث های سیاسی است. آن را می پردازد به توجه متخصص مشاوره علمی—بلایای طبیعی را نمی توان دور آرزو فقط به خاطر اینکه آنها به لحاظ سیاسی ناخوشایند. موثر دولت در حال حیاتی برای پاسخ به بحران جهانی. منابع را می توان بسیج در مقیاس زمانی که نیاز است که به وضوح قابل درک است. و زمانی که جوامع در حال بسیج ما می توانیم تغییرات بزرگ اتفاق می افتد سریع. تغییر آب و هوا است که به عنوان یک بحران بزرگ که بشریت تا به حال با آن مواجه است. اما هر زمان که شما شک و تردید که آیا ما می توانیم به افزایش است که چالش بازیگران ذهن خود را به عقب شش ماه. جامعه جهانی این است که در ابتدا برای سبز بازیابی.

پابلو وییرا Samperدکترا جهانی است مدیر NDC همکاری واحد پشتیبانی. این همکاری یک ائتلاف جهانی از 179 کشور و موسسات مشغول به کار برای رسیدن به توافق پاریس اهداف است.

منبع: NDC مشارکت


منبع: NDC مشارکت



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن