Q&A: اجتماعی ادامه داد و فاصله و صدها میلیون نفر بیشتر در فقر – جدید عادی برای جهان است ؟

کمک به توسعه و کمک های, ویژه, محصولات غذایی و کشاورزی جهانی, عناوین شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد:

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399
کمک به توسعه و کمک های, ویژه, محصولات غذایی و کشاورزی جهانی, عناوین شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

فقر & SDGs

کودک پناهندگان از جمهوری آفریقای مرکزی در کامرون در مرز شرقی شهر دورا-Boula به اشتراک گذاشتن یک بشقاب برنج در یک صبح زود در این مورخ عکس. کارشناسان می گویند که به عنوان یک نتیجه از تاثیر اقتصادی COVID-19 تعداد زیادی از مردم در مواجهه با ناامنی غذایی می تواند حداقل دو برابر شود. اعتبار: Monde کینگزلی Nfor/IPS

سازمان ملل متحد Apr 22 سال 2020 (IPS) - با اقتصاد جهانی متوقف میان بی سابقه مستند از کشورهای مختلف شامل COVID-19 pandemic, نویسنده جدید سازمان ملل متحد در گزارش بیماری و تاثیر آن بر فقر گفت: IPS است که صدها میلیون نفر بیشتر می تواند تحت فشار قرار دادند به فقر و ما می توانیم انتظار برای دیدن ناآرامی های اجتماعی است.

"یک مستند بدون دسترسی به مواد غذایی است که رفتن به بسیار سختی را بر مردم و یکی می توانید انتظار ناآرامی های اجتماعی ناشی از آن" اندی Sumner, استاد توسعه بین المللی در کالج کینگ لندن گفت: IPS.

سامنر همراه با ادواردو Ortiz-خوارز از کالج کینگ لندن و کریس هوی از دانشگاه ملی استرالیا است همکاری نویسنده از یک گزارش منتشر شده در U. N. دانشگاه موسسه جهانی برای توسعه اقتصاد پژوهش (UNU-گسترده تر) در اوایل این ماه که برآورد COVID-19 و تاثیر آن بر فقر می تواند فشار در هر نقطه بین 85 میلیون نفر (حداقل) به 580 میلیون دلار در سطح جهان به فقر است.

سامنر گفت: IPS که حاصل مستندات جهانی شد تأثیر اقتصاد کشورهای در حال توسعه در راه بزرگ.

"برای کشورهای در حال توسعه این است که اقتصادی اولیه شوک کانال. با توجه به ساختار سنی از کشورهای در حال توسعه آن می تواند اقتصادی کانال مهم تر از سلامت کانال. آن را دشوار است به می گویند در لحظه" سامنر گفت: IPS.

این نمایش تکرار شد سازمان ملل و برنامه جهانی غذا (WFP) دیروز, Apr. 21 آن را به عنوان نامیده می شود برای اقدام سریع برای کاهش اثرات این مستند. WFP را اقتصاددان ارشد, عارف حسین در بیانیه ای گفت: "COVID-19 بالقوه فاجعه بار برای میلیون ها نفر که در حال حاضر همه در خطرند. آن است که یک چکش ضربه برای میلیون ها نفر بیشتر است که می تواند تنها با خوردن اگر آنها کسب دستمزد. مستندات و رکود اقتصادی جهانی در حال حاضر خود را نابود لانه تخم مرغ است. این فقط طول می کشد یک شوک مانند COVID-19 – به آنها فشار بیش از لبه. ما باید جمعی عمل می کنند در حال حاضر برای کاهش تاثیر این فاجعه جهانی است."

در ضمن این گزارش بیشتر ادعا می کند "بیشترین تاثیر را در کشورهای جنوب صحرای آفریقا که در آن به نیمی از جدید فقیر زندگی می کنند". سامنر گفت که از آنجا که هر کشور است که بسیاری از مردم زندگی بالای خط فقر آسیب پذیر باقی می ماند به فقر سنبله از یک رکود اقتصادی.

گزیده ای از این مصاحبه را دنبال کنید. برخی از پاسخ ها شده اند بازنویسی برای وضوح اهداف است.

اینتر پرس سرویس (IPS): خود را گزارش آمده است که تعداد زیادی از مردم در فقر زندگی می کنند در جهان می تواند به افزایش بین 85-135 میلیون نفر در این مراسم از 5 درصد انقباض بین 420-580 میلیون نفر تحت سرانه درآمد یا مصرف انقباض از 20 درصد است. آیا این به این معنی است که COVID-19 و تاثیر آن بر فقر یک محدوده ؟

اندی سامنر (ع): بله به طور بالقوه. اما این بستگی به مجموعه ای از عوامل است.

ما باید مجموعه ای از مصرف انقباضات کاربردی برای همه کشورها است. ما نمی دانیم که کدام یک از ما سه سناریو است که نزدیک به نسخه نهایی و مصرف تغییرات ممکن است در سراسر کشور. ما در حال فرض کنید که این انقباضات در حال توزیع-خنثی.

ما نباید فراموش کنیم که وجود دارد دیگر انتقال کانال های از این بیماری همه گیر به فقر فراتر از تغییرات در مصرف است.

ثالثا نوع دیگر وجود دارد از فقر است که ما در حال اندازه گیری مانند محرومیت در سلامت خود است که نمی توان دستگیر مصرف در ضرر و زیان است.

در نهایت بسیاری از دولت ها در کشورهای در حال توسعه در حال حاضر به معرفی و یا اقتباس حمایت اجتماعی و شغل برنامه. بنابراین به حدی کامل اثرات ممکن است کاهش امیدواریم.

IPS: شما در این گزارش ذکر شده است که این می تواند یک اثر منفی بر روی U. N. توسعه پایدار با هدف پایان دادن فقر تا سال 2030 – می تواند به شما استادانه درست شده چرا/این چگونه خواهد بود ؟

عنوان: SDGs هدف برای پایان دادن به فقر جهانی در همه اشکال آن و هیچ کس را ترک پشت. اگر COVID-19 می افزاید: از 500 میلیون بیشتر مردم در فقر که شما معنی SDGs در معرض خطر هستند و حتی بیشتر از قبل COVID.

IPS: چه مراحل می توانید کشورها و رهبران محلی را برای جلوگیری از این نتیجه بیشتر فقر ؟

عنوان: در این مدت فوری وجود دارد که قریب به اتفاق نیاز به طیف گسترده ای از تورهای ایمنی و حفاظت اجتماعی به آغاز گسترش و ضرب در تمام کشورهای در حال توسعه به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

این به نظر می رسد مانند آن است که اتفاق می افتد در حال حاضر به برخی از حد و بسیاری از کشورها در حال حاضر برنامه که فقط نیاز به گسترش و بهتر است بودجه.

در دراز مدت سوالات ممکن است ظهور در مورد نحوه ارائه مراقبت های بهداشتی اولیه برای همه به عنوان بخشی از SDG بسته و چگونه است که به تامین مالی. این بحث به نظر می رسد که کاهش یافته رادار قبل از COVID. شاید COVID-19 آن را به عقب را در از سرما.

IPS: آیا شما بر این باورند هنوز پاسخ داده نشده در مورد وضعیت ؟

عنوان: یک سوال مهم این است: آیا تا به حال یک واکسن به خصوص اگر وجود دارد هیچ تضمینی برای ایمنی از COVID-19 حتی با عفونت است. سپس ما نیاز به درخواست خواهد شد و هر کس دسترسی به واکسن و آن را 100 درصد موثر است. و یا خواهد شد و ما تا پایان زندگی در یک آپارتاید از COVID-19 بین واکسینه و غیر واکسینه زندگی در مناطق جداگانه و کار های مختلف در بازار کار?

این نیز به نظر می رسد مانند یک بحران با امواج متعدد. بهترین سناریو و واکسن در دو سال زمان را پنج تا 10 سال به واکسیناسیون هر کس در جهان احتمالا. بنابراین به نظر می رسد مانند زندگی با COVID-19 محدودیت ممکن است ما طبیعی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب