Q&A: U S محققان قرار داده ساسکاتون مسکن زیر میکروسکوپ

محتوای مقاله در ادامهفیندلای قانون پروفسور سارا Buhler و اپیدمیولوژی Nazeem Muhajarine در حال همکاری با نه ساز

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

فیندلای قانون پروفسور سارا Buhler و اپیدمیولوژی Nazeem Muhajarine در حال همکاری با نه سازمانهای مبتنی بر جامعه برای این پروژه پنج ساله که نگاه بازار به صورت انتفاعی و دولتی مسکن برای اندازه گیری نتایج در زمانی که مستاجر در صورت اخراج; چگونه موثر مسکن مقرون به صرفه است و چگونه جوامع مختلف تحت تاثیر قرار می گیرند مسکن نیاز دارد.

در زیر مصاحبه با فیندلای شده و تغلیظ شده برای وضوح و طول.

س: چرا این مطالعه مورد نیاز در حال حاضر ؟

یک: از آنجا که ما تا به حال چندین دهه از اتلاف سرمایه در مسکن ارزان قیمت, مسکن اجتماعی و مسکن در خاص است. که منجر به جرم بی خانمانی. این چیزی است که ما شده ایم ردیابی است. حتی به عنوان ما شروع به سرمایه گذاری مجدد در سطح ملی و منطقه ای, هنوز هم وجود دارد یک بحران از عرضه است. ما هنوز هم نمی به اندازه کافی امن و مناسب و مقرون به صرفه مسکن اجاره.

در حال حاضر به دلیل ملی مسکن, استراتژی ما 10 سال چند میلیارد دلار طرح برای ساخت نسل جدید مسکن در کانادا. اهداف خاص از استراتژی ملی هستند برای حذف 35,000 خانواده ها از نیازهای مسکن و کاهش بی خانمانی مزمن — که افرادی که بی خانمان برای حداقل یک سال به طور مداوم — 50 درصد است.

به همین دلیل در حال حاضر چون ما یک بیت از یک بحران و من فکر می کنم همه گیر ساخته شده است آن را حتی روشن تر است که ما اصلا دسترسی به امن و مناسب مسکن.

س: شما اشاره کردید که ما نه فقط صحبت کردن در مورد مسکن مقرون به صرفه. برای این کار باید ایمن و مناسب است. چرا این کلمات توجه می کند و در حال حاضر ما مسکن اجتماعی سهام دیدار با این توضیحات ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب