قرنطینه در UC برکلی

هنگامی که نوشتم طنز خداحافظی آهنگ به مناسبت لحظات محوری در کالج حرفه ای من غافل شد که مهم ترین رویداد در عین ح

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399

هنگامی که نوشتم طنز خداحافظی آهنگ به مناسبت لحظات محوری در کالج حرفه ای من غافل شد که مهم ترین رویداد در عین حال آمده است.

ترم بهار آمده است به تعریف شده توسط COVID-19, همچنین شناخته شده به عنوان coronavirus. بخش زیادی از بدن دانش آموز دارای جسمی چپ برکلی از جمله خود من پس از آن بوده است واقعا غم زمان به خصوص برای سالمندان مثل من که نمی خواهد آمدن. پس ما آخرین لحظات با هم بودند ناگهان برش های کوتاه, من می خواستم برای حفظ هر صورت ظاهر از یک جامعه است. COVID-19 بحران است که متصل می شود و ما همه با هم, همین دلیل است که شنید در UC برکلی بنر تصویر در حال حاضر بار خوانده شده "قرنطینه در UC برکلی" در حالی که طلسم از اعترافات از دانشگاه برکلی می پوشد یک ماسک صورت در تصویر خود را.

شنید دریافت سیل coronavirus-پست مربوط به این ترم. بسیاری از آنها را ارائه اطلاعاتی نوشتن یو پی اس در این ویروس به اطلاع عمومی; دیگران به سادگی به اشتراک گذاشته شده در اخبار مقالات; برخی از التماس دانشجویان به امضای دادخواست در مورد انواع مسائل مربوط. وجود درخواستهای جهانی برای تصویب/بدون تصویب نمرات را به همه دانش آموزان برای UC برکلی به بازپرداخت دانش آموزان و برای میلیاردرهای برای اهدای پول بیشتری به مبارزه با. آن من را در یک موقعیت دشوار است: این گروه در حال غرق آنچه به طور معمول در نظر گرفته شود مطالب بی ربط اما این مطلب هنوز هم بدیهی است که مهم است. من می دانستم که مدیران و من تا به حال برای انجام کاری.

ما شروع به انجام آنچه که ما همیشه انجام دهید: ارزیابی مورد به مورد و بر اساس. من احساس کردم که ما نمی تواند فقط پاک کردن هر قطعه از محتوای آن نیست و صرفا به چیزی شنید با توجه به شرایط. این یک بحران جهانی است ، من شخصا نمی تواند معده نیاز به حذف بسیاری از مطالب آن را احساس استبدادی. در نهایت ما کار می کرد برخی نانوشته قوانین موقت: ما نمی خواهد حذف چیزهایی که مربوط به هر دو برکلی و COVID-19 حتی اگر آنها نمی شنید. علاوه بر این, ما نمی خواهد حذف چیزهایی که به صراحت به طور مستقیم کمک به دانش آموز توسط خود بدن باقی مانده است. این حداقل یک سازش من می تواند احساس خوبی در مورد.

که می شود گفت ما خواهد بود از بین بردن پست های بی ربط به عنوان معمول است. میلیاردر دادخواست تا به حال برای رفتن; آن را فقط برکلی به اندازه کافی. زمانی که من با حذف آن من برخی از پوش بک – پوستر کاملا ناراضی با تصمیم من و به من گفت ، آنها استدلال می کنند که برخی از مسائل شدند فقط مهم تر از قوانین از Facebook ، متاسفانه هر چند من به طور کلی موافق با بیانیه ای که من به شدت احساس میکنیم که هر گروه باید دارای محدودیت است.

ما تا به حال برای مقابله با COVID-19 در اعترافات صفحه نیز ، پس از اولین coronavirus مربوط به ارسال در آمد Jan. 25 حدود 4 درصد از تمام ارسالی اند حداقل تا حدی در مورد ویروس. که واقعیت این است که خود یک مسئله پس از این اعترافات صفحه تلاش می کند تا تمرکز بر روی هر چیزی بیش از حد. متاسفانه در این مورد وجود دارد درست نیست خیلی از مدیران و من می توانید انجام دهید. این احساس اشتباه به خجالتی و دور از coronavirus ارسالی فقط به این دلیل وجود دارد بسیاری از آنها. غیر قابل انکار آن است رفتن به چیزی که همه را به فکر کردن در مورد ما نمی تواند کمک کند که. من می دانم که من اغلب احساس می کنم همان همه جانبه از ترس و دلهره که من تسلیم انجام دهد.

این بحران همچنین گاهی اوقات قرار دادن اعترافات صفحه در موقعیت یک واقعیت-جستجوگر – یک موقعیت استرس زا است که من ترجیح جلوگیری از. اعترافات خواهم شنید تا به حال تا حدی تغییر از یک نشاط منبع سرگرمی به یک پلت فرم برای اخبار. با صفحه تعداد زیادی از اعضای آن برای من روشن شده است که من آن را یک مسئولیت بزرگ برای جلوگیری از اطلاعات نادرست است. در اوایل ماه مارس یک اعتراف است که به نام مردم در تلاش برای فروش ضد عفونی کننده دست نوشته شده بود که در ضمنی که پس از ضد عفونی کننده دست ضد باکتری است این امر می تواند بی اثر در برابر یک ویروس مانند COVID-19. در پاسخ به قابل اعتراض و توضیح داد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در نظر ضد عفونی کننده دست با حداقل 60% الکل موثر در کمک به جلوگیری از گسترش میکروب ها من عجله اضافه روشن توجه داشته باشید به این پست. پس از این حادثه من آموخته اند که اهمیت داشتن استانداردهای صداقت و ما باید بسیار مراقب باشید در مورد ارسال سوال برانگیز اظهارات.

پس از بحران بهداشت و درمان همچنان به طور مداوم وضعیت اعترافات' سه هفته تاخیر بین ارسال و ارسال شده است تا حدودی از یک موضوع است. ارسالی است که ادعا کروناویروس نبود در واقع یک معامله بزرگ به سرعت منسوخ شد به عنوان بحران بدتر شده است. برخی تسلیم حتی گرفته به اضافه کردن زمان تمبر برای پست های خود را برای اضافه کردن هر برنامه به طور بالقوه مورد نیاز زمینه. من فکر می کنم که نه چندان ظریف, بازتاب چگونه نامشخص جهان ما در حال حاضر است.

ما هنوز هم نمی دانم دقیقا چه مدت COVID-19 همه گیر خواهد داشت. در واقع, آن است که همه بیش از حد احتمال دارد که سقوط ترم در دانشگاه UC برکلی را نیز تحت تاثیر قرار در یک راه بزرگ است. در صورتی که پایان می رسد تا در مورد اعترافات و شنید را مجبور به ادامه فعالیت تحت ملاحظات جدید و قوانین مدیران و من تا به حال به آمده تا با این ترم. در برخی از راه های که مایه تاسف است. اما در حال حاضر بیشتر از همیشه احساس می کنم خوب است که در این صفحات وجود دارد. در زمان هایی که این, من می خواهم به نگه داشتن به حس ظاهر و اگر ما UC برکلی دانشجویان از هم جدا هستند حداقل ما می تواند به تنهایی و هم در صفحات.

اسپنسر هیل می نویسد: دوشنبه ستون در یک جلسۀ شنید در UC برکلی و اعترافات از دانشگاه برکلی است. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن