موانعی در مقابل کاهش ساعت: دستکاری حجم کار از طریق coronavirus

Kachka / شاتر به عنوان محو کردند و زوائد آن افزایش جانی Gifford بررسی چگونه حجم کار متفاوت در سراسر بازار کار

توسط AKHSHIJNEWS در 9 مرداد 1399

Kachka / شاتر

به عنوان محو کردند و زوائد آن افزایش جانی Gifford بررسی چگونه حجم کار متفاوت در سراسر بازار کار و نشان می دهد چگونه کاهش ساعت کارکنان می تواند نسبت به کاهش کارکنان.

Buzzword در سال های اخیر اشاره به "VUCA" طبیعت در دنیای امروز – فرار غیر قابل پیش بینی و پیچیده و مبهم است. اساسی پیام ساده است: به سرعت در حال افزایش است. خوب اگر ما زندگی در VUCA بار قبل از ما قطعا در حال حاضر.

این Covid-19 مستند شده است یک درس در سازمانی چابکی. کارفرمایان مجبور به انطباق سریع به تغییرات در خواسته های مشتری تسهیل یکهو صفحه اصلی کار و محافظت از ایمنی کارکنان و عمومی است. به وضوح این را ایجاد کرده اند غیر منتظره اضافی کار می کنند اما چه شده است در نتیجه برای بسیاری از کارکنان انگلستان? ما تحت فشار بیشتر از حد نرمال و یا آن را به یک زمان از "منابع شل"?

بیش از حد یا خیلی کم کار می کنند ؟

در کل مشکل از حجم کار بیش از حد تبدیل شده است و نه بیشتر شایع در این بیماری همه گیر. این CIPD انگلستان زندگی کار بررسی نشان می دهد که در ماه ژانویه دو ماه قبل از مستند در مورد سه در ده بریتانیا کارکنان گفت: آنها تا به حال بیش از حد بر روی صفحه خود را در یک هفته عادی. این باقی مانده است نسبتا ثابت از طریق مه و ژوئن.

ما می توانید ببینید که آمار و ارقام باقی مانده اند به طور گسترده ای چگونه اغلب کارکنان انگلستان احساس "خسته" و یا تحت "فشار بیش از حد" با حدود یک در پنج گزارش این است که "همیشه" یا "اغلب" در این مورد.

از سوی دیگر ما می توانید یک افزایش در تعداد کارکنان است که کمی بیش از حد کار می کنند. در سراسر چند سال گذشته سازگار 8-9 ٪ از کارگران انگلستان گفت: آنها بیش از حد کوچک کار می کنند اما به استثنای کسانی که furloughed این افزایش به 14 درصد و برای دوره آوریل تا ژوئن 2020. این نشان دهنده ضعیف دولت از اقتصاد بریتانیا که صندوق بین المللی پول پیش بینی خواهد قرارداد حداقل 10% در سال 2020 است. به طور کلی در بیشتر کارکنان گذاشته شده اند twiddling شست خود از در حال اجرا بمونه.

که بیش از حد بر روی صفحه خود را?

اما این تصویر گسترده ماسک یک معامله خوب از تنوع بین گروه های مختلف کارگران است. کسانی که تعیین شده به عنوان کلید کارگران بیسار بیشتر احتمال دارد به کار می در حال حاضر. چهار در ده (39%) کلید کارگران گزارش کار بیش از حد بین آوریل و ژوئن در مقایسه با یک چهارم (24 درصد) در میان دیگر کارگران است. ما می توانید ببینید شبیه هر چند کمتر تفاوت که آن را به چگونه اغلب کارگران احساس خستگی و یا تحت فشار بیش از حد در محل کار.

ما همچنین می توانید تفاوت در صنایع با مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارگران در خاص بودن بیشتر احتمال دارد به overworked و دیگران از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارگران ساختمانی کمتر. اما شایان ذکر است که مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارگران بیشتر احتمال دارد به overworked در هر صورت قبل از همه گیر به طور مداوم رتبه بندی بدترین حالت برای ما اندازه گیری حجم کار بیش از حد. تماس برای حمایت از سلامت و مراقبت اجتماعی بخش قابل درک هستند در تلفظ در لحظه ای اما باید ارتباط فراتر از این بیماری همه گیر.

چگونه می تواند به مدیران کمک کند ؟

برش ساعت به جای شغل است یک گزینه قابل دوام است که منافع جامعه"

یک unmanageable حجم کار است یک مشکل را به طور جدی آن را به عنوان به احتمال زیاد به سازش کیفیت خدمات و انگیزه کارکنان و اگر به سمت چپ بدون کنترل ممکن است به کاهش بهره وری و افزایش عدم وجود بیماری و فرسودگی شغلی. پس چه می تواند انجام شود به کاهش آن ؟

مشکل این است که از نزدیک مربوط به داشتن منابع کافی – به خصوص با داشتن زمان کافی برای دریافت کار انجام می شود که کار زیاد ارتباط نزدیکی با اما همچنین با داشتن تجهیزات مناسب. مرتبط با عامل این است که آیا یک شخص رئیس حمایتی و کمک می کند تا آنها را انجام دهد. ما حتی می توانید ببینید روشن در ارتباط با اینکه آیا یا نه کارکنان کارفرمایان از بررسی با آنها در مورد سلامت و تندرستی خود را در طول بیماری همه گیر.

راه حل های بیش از حد به وظایف سنگین باید این عوامل به حساب آورد. کارفرمایان باید مطمئن شوید که شغل طراحی شده بر اساس در وهله اول بر اساس برآورد واقع بینانه از آنچه می توان در یک روز کاری است. و مدیران باید نقد و بررسی مشاغل و حجم کار با کارکنان خود را از طریق باز و صادقانه مکالمات. عملکرد مکالمات باید به طور منظم و حمایتی نه تنبیهی.

علاوه بر این اگر برخی از کارکنان هنوز underworked با توجه به مستند مدیران می تواند فرصت هایی را برای استفاده از وقت خود را عاقلانه یا در حال توسعه توانایی خود را در درون خود specialism برای طولانی مدت به دست آوردن و یا reskilling و redeploying مردم به حمایت از شلوغ تیم است.

فکر کردن به آینده: برش ساعت نه شغل

ضروری برای حمایت از کارمند و تندرستی است به خصوص قوی در حال حاضر. این مستند ساخته شده دستکاری کار و اولویت های شخصی سخت برای بسیاری از افراد – به خصوص کسانی که به دنبال پس از کودکان خردسال و یا دیگر وابستگان و این می تواند به افزایش کار اضافی فشار و استرس است.

به عنوان اثرات رکود اقتصادی شروع به نیش می زنند و رانندگی به انجام بیشتر با کمتر حاد تر می شود ما می توانیم این کار فشار را افزایش دهد.

متاسفانه CIPD خوب کار شاخص نشان می دهد که کار تبدیل شده است کمتر سالم در طول سال های اخیر. ما آماده نیست و به آب و قریب الوقوع طوفان فشار از رکود است.

ممکن است یکی دیگر از راه حل چگونه کارفرمایان در پاسخ به رکود اقتصادی. با 9.5 میلیون کارگران انگلستان furloughed ما تا کنون محافظت از بسیاری از اشتغال اثرات Covid-19.

زوائد آن در حال حاضر شده است اما عنوان کردند طرح پیچد تا بسیاری از کارفرمایان خواهد بود و با توجه به آنها. اما تحقیقات دیگر رهبری دانشگاه کمبریج نشان می دهد که برش ساعت به جای شغل است یک گزینه قابل دوام است که منافع جامعه است.

این مطالعه نشان می دهد که خروج از محل کار پرداخت می شود مربوط است به فقیر سلامت روان در حالی که افرادی که در حال کار و کاهش ساعت یا furloughed نمی بینم هر گونه کاهش است. کارفرمایان که نیاز به کاهش تولید و یا ارائه خدمات باید قطعا استفاده از ارائه انعطاف furloughing که در آن آنها می توانند و بیشتر پیش رو باید در نظر بگیرید که آیا کاهش ساعت ممکن است یک جزئی جایگزین برای بررسی قرار گرفته است.

انجام این کار به هر دو کمک به نگه داشتن مردم در کار و فعال کردن کارفرمایان به گسترش حجم کار بین کارگران اطمینان حاصل کرد که کار زیاد نمی شود بومی. برش ساعت نه شغل می تواند منافع همه دور برای سازمان اقتصاد و جامعه است.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن