دین & its Discontents: ملاحظات در اطراف COVID-19 & Africa

, جامعه مدنی, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری عدالتی دین TerraViva

توسط AKHSHIJNEWS در 19 اردیبهشت 1399
, جامعه مدنی, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری عدالتی دین TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

دکتر Azza Karam است دبیر کل ادیان برای صلح بین المللی و استاد دین و توسعه در Vrije Universiteit (VU) آمستردام; دکتر مصطفی Y. علی است دبیر شبکه جهانی ادیان برای کودکان (GNRC) مستقر در نایروبی, کنیا.

اعتبار: سازمان ملل متحد

نیویورک, مارس 8 سال 2020 (IPS) - COVID-19 گسترش به بسیاری از کشورها در سراسر جهان اعلام شده است یک بیماری همه گیر توسط سازمان بهداشت جهانی است. در جهانی جنوب COVID-19 همه گیر شده کشیده در دسترس پزشکی و سلامت منابع باعث شوک های اقتصادی و ناشی از تحولات اجتماعی و ناامنی در بسیاری از کشورها و محلات.

در حالی که این بیماری همه گیر باعث شده است تعداد زیادی از عفونت ها و مرگ و میر جهانی در شمال عواقب در کشورهای فقیر در جنوب جهانی حاد است.

چالش های جدی ناشی از پاسخ از مقامات برای جلوگیری از همه گیر اعم از سخت به نرم و مستندات, حکومت, محدودیت در حرکات و اجتماعی فاصله دارد باعث گونه در جوامع است.

از اقتصاد شکننده به بیمار مجهز به امکانات بهداشتی و کمبود بودجه روبرو سلامت برنامه به تقریبا غیر موجود اجتماعی اقدامات امنیتی که معمولا کوسن بخش بزرگی از pupations از سقوط بیشتر به فقر و تاثیر در بسیاری از جوامع در جنوب جهانی خواهد بود قبر.

در حالی که COVID-19 نداشته است تاثیر مخربی در آفریقا به عنوان آن را در جای دیگر با توجه به آمار رسمی ما از ترس این که ممکن است تغییر کند.

بر سلامت طرف کارشناسان بهداشت و درمان در حال حاضر هشدار داد که این بیماری همه گیر می تواند در عین حال دقیق بسیار سنگین تر مرگ و میر در منطقه اگر آن را تحت الشعاع محلی خدمات بهداشتی و درمانی – به عنوان اتفاق افتاده در ایالات متحده و بریتانیا.

وجود دارد که نسبتا ضعیف سیستم های سلامت و تکه تکه تست ممکن است قادر می سازد COVID-19 به گسترش از طریق کشورهای جنوب صحرای آفریقا و بدون استفاده از ثبت نام در هر یک از این داده ها.

آمار رسمی به تاریخ کردهاید بسیاری از این بیماری همه گیر را در منطقه بار در مکان هایی مانند آفریقای جنوبی که گزارش شده نزدیک به 5000 تایید موارد COVID-19 و به تازگی مستقر صدها نفر از کوبا پزشکان برای کمک به مبارزه با آن, تاثیر و بیش از 1800 موارد تایید شده در کامرون است که راه اندازی تست های سراسر کشور در ماه آوریل است.

دو کشور در منطقه لسوتو و کومور هنوز به طور رسمی گزارش هر گونه موارد اجازه دهید به تنهایی Covid مربوط به مرگ و میر. به گفته مدیر مرکز آفریقا برای کنترل بیماری فروپاشی همکاری جهانی به حاشیه رانده آفریقا در تشخیص بازار و عدم وجود خود را از بيمارستان همراه با شيوع HIV و سل مالاریا و سوء تغذیه می تواند منجر به نسبتا بالا COVID-19 میزان مرگ و میر.

امنیت غذایی موضوع مهم دیگری است. صحبت از نگرانی در نیجریه, خواهر آگاتا Chikelue مدیر اجرایی کاردینال Onaiyekan بنیاد و هماهنگ کننده مذهبی برای صلح ادیان "شبکه زنان" اشاره کرد که مردم ترس از مرگ از "Hovid" – گرسنگی ناشی عنوان یک نتیجه از دست دادن معیشت از مستند.

رهبران مذهبی پیوستن به COVID-19 مبارزه در آفریقا است. اعتبار: سازمان ملل متحد

جای تعجب کوچک از این رو است که نیجریه یکی از کشورهای در حال حاضر در تلاش برای در نظر گرفتن بازگشایی برخی از کسب و کار خود را به رغم هشدار دادند.

با توجه به یک گزارش سازمان ملل متحد آفریقا به بیش از نیمی از 135 میلیون که رنج می برند بشدت از ناامنی غذایی است که به معنی وجود دارد نگرانی های جدی در مورد قحطی و پتانسیل قابل توجهی در مرگ و میر.

به عبارت دیگر ما در حال صحبت کردن بسیار واقعی ترس که Covid بحران ممکن است باعث قحطی در ترکیب با خشکسالی خواهد شد که عواقب وخیم جنگ متاثر از کشورها در این قاره است.

جان Letzing دیجیتال, ویرایشگر از هوش استراتژیک در مجمع جهانی اقتصاد, لیست برخی از پویایی رو به این قاره به عنوان گزارش شده توسط یک تعداد از منابع مختلف. قابل توجه

برخی از آفریقایی ها رنج می برند ممکن است به طور غیر مستقیم از تاثیر COVID-19 در حالی که
در خارج از کشور -- در اوایل ماه آوریل تصاویر و ویدئو ظهور آفریقایی در گوانگژو
چین در معرض گذرنامه تشنج و خودسرانه قرنطینه
با توجه به این گزارش. (دیپلمات). آفریقا دستخوش باور نکردنی
سفر به روال ایمن سازی ممکن است هر چند ایمن سازی
پوشش در کشورهای جنوب صحرای آفریقا متوقف شده و در 72 درصد. در حال حاضر COVID-19 ارائه
یک تهدید بیشتر به پیشرفت با توجه به این تحلیل. (جدید آفریقایی)

با وجود این نوید از coronavirus کسانی هستند که استدلال می کنند که در آفریقای دولت را کمی برای آماده سازی خود سیستم و یا خود مردم است. دیگر مفسران توجه داشته باشید که بسیاری از کشورها را ساخته اند برنامه ای برای سهولت coronavirus مربوط به اقدامات.

وجود دارد برخی از حدس و گمان است که درس های آموخته شده از حوادث مانند 2014 ویروس ابولا به کمک برخی از کشورهای ظرفیت به آب و طوفان است.

واقعیت این است که یکی از کلید مهار اقدامات—اجتماعی فاصله—غیر ممکن خواهد بود در این شلوغ بازار با چگالی بالا سکونتگاه های غیررسمی و خانه مشترک بیش از یک خانواده است. یکی دیگر بارها تکرار توصیه این است که مکرر شستن دست ها در آب تمیز. اما چه اتفاقی می افتد زمانی که آب تمیز برای نوشیدن است در تامین کوتاه مدت برای بسیاری از خانواده ها در سراسر جنوب صحرای آفریقا?

علاوه بر این, آن را غیر قابل تصور است که دولت ها را خود به خود قادر به پاسخگویی به نیازهای همه شهروندان خود را در این COVID بیماری همه گیر. بسیاری از آنها در حال حاضر در تلاش برای انجام این کار حتی قبل از همه گیر رخ داد.

علاوه بر ارائه راهنمایی های معنوی و پشتیبانی است که به طور فزاینده ای مورد نیاز در زمان ترس و عدم اطمینان و ایمان جوامع و سازمان ها در آفریقا به عنوان جاهای دیگر باید در طول سال به همراه دولت تلاش برای ارائه آموزش و پرورش, بهداشت و درمان, تغذیه و رشد و نمو نیاز به جوامع خود.

آنها همچنین باید در خط مقدم از تثبیت طرح و در دفاع از حقوق مبتنی بر رویکرد به توسعه و حمایت از, و پایان دادن به خشونت علیه کودکان و اقلیت ها ،

با COVID-19 همه گیر ravaging جوامع و ایجاد ترس و دلسردی مبتنی بر ایمان و ایمان الهام گرفته از سازمان ها در حال حاضر ارائه و افزایش خدمات اساسی در مراقبت های بهداشتی ارائه – از جمله اما نه محدود به مراقبت تسکینی – و به عنوان بخشی از زنجیره تامین (برای مواد غذایی و داروها و معنوی امداد) رسیدن به قلب جوامع است.

مذهبی سازمان نیز کلیدی برای انتشار دقیق اخبار در مورد اثرات و عوارض این بیماری همه گیر رندر مهم تر خدمات خود را به ارتباط برقرار و مشاوران در تغییرات رفتاری مورد نیاز برای نگه داشتن جوامع امن است.

کسانی از ما که درگیر کار مذهبی با بازیگران صحبت از 84 درصد از مردم جهان مدعی وابستگی به یک ایمان و سنت است. این امر در همه جهان و کشورهای جنوب صحرای آفریقا شبه قاره هیچ غریبه ای به دینداری و اعتقاد به صورت عادی در زندگی روزمره.

در زمان ترس بسیاری مؤمنان را به ایمان و این به این معنی است که نهادهای مذهبی, مذهبی رهبران مذهبی و سازمان های غیر دولتی هستند و نقش کلیدی را از جمله روانی-اجتماعی شفا از COVID-19 صدمات.

این واقعیت است که نه همه ایمان بازیگران بازی همان نقش است. و حتی زمانی که بیشترین نقش مثبت در کمک به جوامع و دولت ها برای مقابله, این به این معنا نیست تمام انجام دهد. ما می دانیم که برخی از رهبران مذهبی در حال مصمم است که تجمع برای دین شده است چرا که "خدا یدکی ما".

این پیام ها به سختی مفید هنگامی که علم و زندگی و مرگ تجربه نشان می دهد که اجتماعی فاصله نه تنها بهتر بلکه کاملا ضروری است.

در حالی که دبیر کل سازمان ملل متحد برای تماس جهانی آتش بس به همه درگیری شده است و تکرار توسط بسیاری از رهبران مذهبی در سراسر جهان این سوال باقی می ماند که آیا بازیگران درگیر در گروه های افراطی با استفاده از دین به عنوان دلیل وجودی خواهد تامل غذای از جمله تماس های تلفنی.

در واقع COVID-19 مستندات حتی ممکن است فرصت به سطح شیب دار تا خشونت به عنوان دولت و سرویس های امنیتی هستند در غیر این صورت مشغول اند. این مستلزم دو پرسش مهم ما هنوز به پیدا کردن پاسخ برای:

تا چه حد خواهد شد و کسانی که در نهادهای مذهبی درگیر در ارائه به صورت روزانه معنوی و روانی-اجتماعی و انسانی برای مراقبت از جوامع خود و در حال حاضر غرق در اینصورت ماهیت عبادت مذهبی پیدا کردن امکانات برای تعامل با جهان 'رادیکال حاشیه' در زمینه در حال حاضر عمیقا تقسیم درگیری ؟

و چه تاثیر خواهد COVID-19 باید در همان گروه های مسلح هنوز مصر در بازی خود درگیری ؟ در حال حاضر برخی از کسانی که هنوز هم حمل سلاح در حال کار برای خدمت به برخی از نیازهای جامعه – فراهم کردن آب و غذا و حتی پول به خانوارها نیاز به انجام بدون.

و به آنها خدمت خود را در جوامع نیازهای گروه های افراطی نیز ramped تا حملات. در مارس و آوریل, حمله مسلحانه در جنوب صحرای آفریقا با افزایش 37% اضافه قابل توجهی فشار در حال حاضر overstrained منابع در حال حاضر دوباره به کارگردانی COVID مربوط به شرایط اضطراری.

شیخ ابراهیم Lethome دبیر کل این مرکز به صورت پایدار حل تعارض و Convener برای GNRC (شبکه جهانی ادیان برای کودکان) شاخ آفریقا کار گروه مذهبی مبتنی بر افراط گرایی تعجب نیست که گروه های افراطی را به طور کامل تصرف سردرگمی و دلسردی که COVID-19 محوری است به در حال حاضر شکننده جوامع است.

این کشش از ساحل عاج در غرب آفریقا و شاخ آفریقا به آفریقای جنوبی Cabo Delgado در موزامبیک

خواهد COVID-19 ارائه یک فرصت برای مسیر های مختلف برای برخی از این گروه ؟ این گروه همچنان به بوته بمب کشتن و ضرب و جرح چه تبدیل خواهد شد از شورشیان مسلح در نام دین که COVID-19 بازدید در آفریقا وجود دارد ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن