بازگشت به کار: کارفرمایان پاسخ سوالات

شاتر می توانید با دفتر ما بازگشایی نشده است ؟ آیا ما باید به ارائه کارکنان با PPE? بسیاری از نگرانی در مورد با

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

شاتر

می توانید با دفتر ما بازگشایی نشده است ؟ آیا ما باید به ارائه کارکنان با PPE? بسیاری از نگرانی در مورد بازگشت به کار هنوز باقی مانده است. جوآن Moseley دور تا برخی از سوالات متداول و توضیح می دهد که چه زمان هدایت می گوید: کارفرمایان باید انجام دهید.

در روز یکشنبه نخست وزیر "به طور فعال تشویق" کسانی که نمی توانستم از خانه کار می کنند به بازگشت به کار خود را در محل کار اجازه داده شد برای باز کردن. روز بعد دولت منتشر هشت اسناد و مدارک موجود در زیر کار با خیال راحت در طول coronavirus (Covid-19) هدایت است که اعمال می شود به هشت بخش های مختلف است. از آن هنگام تاکنون منتشر شده امن تر سفر راهنمایی برای مسافران است.

برخی از کسب و کار مجاز به باز کردن برای اولین بار امروز از مستند تحمیل شد در 23 مارس. دیگران باید باز مانده و در حال حاضر اقتباس شده محل کار خود را به اطمینان حاصل شود که کارکنان می توانند به کار با خیال راحت.

این لیست به پاسخ برخی از سوالات متداول در مورد گرفتن کارکنان به کار می کنند.

می توانید از ما بپرسید کارکنان به بازگشت به کار در صورتی که می توانید از خانه کار می کنند?

مگر اینکه آن را ضروری و آن را امن برای آنها را به انجام این کار. هدایت آمده است که کارگران باید به ادامه کار از خانه اگر آنها می توانند و کارفرمایان خود را 'گام های منطقی' برای کمک به آنها انجام این کار است.

که کسب و کار می تواند دوباره باز ؟

برخی از کسب و کار اجازه داده شد برای باز باقی می ماند در طول مستند. دولت توسعه یافته این است و آنها در حال حاضر شامل عوامل املاک و باغ مراکز و کسانی که به ارائه خدمات تمیز کردن در خانه های خصوصی. دولت منتشر کرده است یک لیست از کسانی که باید بسته باقی می ماند که شامل اطلاعات در مورد کسب و کار است که می توانید در ادامه به تجارت.

چه گام های ما را به مطمئن شوید که ما در حال "Covid امن"?

تمام کارفرمایان باید تمام مراحل منطقی به اطمینان حاصل شود که کارکنان خود را در یک محیط امن. اگر خطرات شناسایی شده اند شما باید مراحل را برای کاهش این به بالاترین سطح عملی.

قبل از اینکه دوباره باز شما باید انجام Covid-19 ارزیابی ریسک. راهنمایی کلی تولید شده توسط HSE متحده است که شما باید:

  • شناسایی چه کار فعالیت و یا موقعیت های ممکن است باعث انتقال ویروس
  • فکر می کنم در مورد که می تواند در معرض خطر
  • تصمیم می گیرید که چگونه به احتمال زیاد آن است که کسی می تواند در معرض
  • عمل به حذف فعالیت یا وضعیت و یا اگر این امکان پذیر نمی باشد و کنترل ریسک.

هر یک از این مراحل باید با دقت در نظر گرفته و مستند شده است. شما همچنین باید به دنبال هر توصیه های مربوطه در بخش راهنمایی های خاص تولید شده توسط دولت و سایر مربوطه تایید شده تجارت/بخش راهنمایی.

قوانین اساسی هستند که اگر شما می توانید حفظ اجتماعی فاصله شما باید انجام دهید اما در صورتی که ممکن نیست, شما فقط می توانید دوباره باز کنید اگر شما در محل قرار داده و اقدامات مناسب برای کنترل خطر انتقال. این ممکن است شامل قرار دادن موانع در فضاهای مشترک و ایجاد تغییر در الگوهای بنابراین همان کارگران با هم کار کنند. اگر کسب و کار شما با استفاده از فضاهای مشترک شما نیاز به کار با صاحبخانه و مستاجر دیگر به شناسایی و سپس به حداقل رساندن خطر است.

هنگامی که ارزیابی خود را کامل است شما باید انتشار آن بر روی وب سایت خود را مگر اینکه شما کار کمتر از پنج نفر است.

آیا ما باید به توافق برسند ما ارزیابی ریسک با اتحادیه و یا کارمند نمایندگان?

وجود دارد دو مجموعه از مقررات عمومی که ممکن است اعمال شوند. این طراحی شده برای شما را قادر به:

  • توسعه و حفظ و ترویج اقدامات که برای اطمینان از سلامت و ایمنی در محل کار و
  • بررسی کنید که چگونه موثر هستند.

اگر شما تشخیص یک اتحادیه و شما به توافق جمعی مشورت اتحادیه H&S نماینده شما باید بحث در مورد طرح های پیشنهادی خود را به محل کار خود را امن برای کارکنان برای بازگشت به. اگر شما نیست, سپس شما نیاز به مشورت با کارکنان خود را به طور مستقیم به عنوان افراد و یا از طریق نیروی کار انتخاب H&S نمایندگان.

مشاوره شامل دادن اطلاعات و با در نظر گرفتن آنچه که آنها می گویند قبل از ساخت هر گونه ایمنی و بهداشت گیری. قانون نیست و دولت هنگامی که شما باید مشورت کنید و یا برای چه مدت اما آن را نشانی از آن را می گویند باید در زمان خوب'. در عمل این به این معنی شما باید به زمان اجازه می دهد برای کارکنان خود را به در نظر گرفتن مسائل و ارائه آنها را با مطلع پاسخ.

اگر شما می توانید حفظ اجتماعی فاصله شما باید انجام دهید اما در صورتی که ممکن نیست, شما فقط می توانید دوباره باز کنید اگر شما در محل قرار داده و اقدامات مناسب برای کنترل خطر انتقال است."

مشاوره نیست حذف حق خود را به مدیریت و شما مسئول برای اتخاذ تصمیم نهایی. اگر شما تشخیص یک اتحادیه و آنها را قبول ندارند که آن را امن برای کارگران برای بازگشت به کار آنها می توانند رای گیری اعضای خود و اعتصاب اگر تعداد کافی رای به نفع.

اگر شما نمی مطابق با مقررات شما خواهد شد در ارتکاب جرم. بهداشت و بازرسان ایمنی (از بهداشت و محیط زیست (HSE) و مقامات محلی) ممکن است در اجرای مقررات است که در آن هیچ شواهدی از مشاوره.

آیا ما باید به ارائه PPE?

دولت گفته است که کارفرمایان نباید ارائه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر Covid-19 و آن است که تنها لازم است اگر شما معمولا عرضه آن به کارکنان خود را و یا آنها را در تنظیمات بالینی مانند یک بیمارستان است. این استدلال می کند که اجتماعی, فاصله, فراهم کردن امکانات مناسب برای شستن دست ها به طور منظم تمیز کردن و مدیریت کارکنان برای به حداقل رساندن تماس هستند بسیار بهتر است به راه های کنترل عفونت در خطر است.

اما خود را ارزیابی ریسک باید تعیین کند که آیا PPE لازم است و اگر آن است چه نوع/درجه شما نیاز دارید. اگر شما ارائه PPE شما نمی توانید هزینه برای کارکنان آن باید متناسب با آنها.

فراموش بهداشت ایمنی و ارزیابی ریسک جلد سفر به کار می کند ؟

HSE ارشاد در این محدود است و به سادگی می گوید: کارفرمایان باید در مورد فکر می کنم: "شناسایی که در آن مردم می توانند به تنهایی سفر در حمل و نقل خود را (و یا راه رفتن و یا چرخه اگر آن را امن برای انجام این کار) در هنگام گرفتن و از کار اجتماعی را حفظ فاصله ... متناوب ورود و خروج بار به طوری که مردم می تواند نگه داشتن به 2 متر اجتماعی فاصله گرفتن قوانین با استفاده از نقاط ورود/خروج در همان زمان ارائه شستن دست ها امکانات (آب صابون و حوله کاغذی) در نقاط ورود/خروج. مردم باید قادر به شستن دست های خود را زمانی که آنها را وادار به کار و مرخصی. اگر این امکان پذیر نیست ارائه دست sanitiser."

نظر ما این است که شما باید انجام دهید بیش از این است. هر کسی که نمی تواند راه برود چرخه یا درایو به کار است به احتمال زیاد به نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی – و اگر این است سر می برند آن را افزایش می دهد خطر است که کارکنان را آلوده و به نوبه خود احتمالا آلوده دیگر از اعضای هیات.

دولت منتشر کرده است امن تر سفر راهنمایی برای مسافران که می پرسد کاربران به در نظر گرفتن تمام دیگر اشکال حمل و نقل قبل از استفاده از حمل و نقل عمومی'. که در آن هیچ جایگزین مردم توصیه برای حفظ و اجتماعی فاصله (و صبر کنید برای یکی دیگر از خدمات خود را در اتوبوس/قطار است و در حال حاضر کامل) سفر کردن اوج پوشیدن چهره و پوشش و اجتناب از خوردن و نوشیدن در حالی که سفر.

می تواند کارکنان حاضر به بازگشت به محل کار ؟

به طور بالقوه بله اگر محل کار خود به شمار جدی و قریب الوقوع تهدید برای سلامت خود. در بخش 44 و 100 اشتغال حقوق قانون سال 1996 کارکنان (و احتمالا گروه وسیع تری از کارگران) در حال محافظت از بودن در معرض ضرر (مانند حالت تعلیق و یا داشتن خود را پرداخت کسر خواهد شد) و یا اخراج برای اعمال حق خود برای ترک محل کار خود را.

اگر شما تشخیص یک اتحادیه و شما به توافق جمعی مشورت اتحادیه H&S نماینده شما باید بحث در مورد طرح های پیشنهادی خود را به محل کار خود را امن برای کارکنان برای بازگشت به."

به محافظت کارمند باید یک " معقول باور است که محل کار خود را یک تهدید جدی و قریب الوقوع تهدید به آنها و یا به دیگران – از جمله اعضای عمومی و خانواده خود را.

Covid-19 یک بیماری بالقوه کشنده است و ممکن است که برخی از کارکنان خواهد استدلال می کنند که خطر ابتلا به کروناویروس همیشه خواهد بود 'قریب الوقوع' در حالی که این بیماری همه گیر همچنان ادامه دارد و هر زمان که آنها خانه های خود را ترک – مشاهده تقویت "جایگزین حکیم" که این هفته استدلال کرد که, کاهش, مستند محدودیت و بدون داشتن یک آزمایش دقیق و ردیابی رژیم در محل "خطرناک" و در معرض خطر یک "بازگشت سریع از محلی شیوع و در نتیجه مرگ و میر بیشتر و بالقوه بیشتر جزئی یا ملی مستندات".

هر کسی که زندگی با کسی که محافظ و یا آسیب پذیر است و ممکن است واقعا نگران آن است که بازگشت به کار ممکن است قرار دادن اعضای خانواده خود را در معرض خطر جدی از خطر است.

شما ممکن است مخالفت خود را با کارکنان در ارزیابی از وضعیت. اما اگر کارمند مناسب اعتقاد آنها هنوز هم واجد شرایط برای حفاظت از. بنابراین بیشتر به شما می توانید برای برقراری ارتباط با کارکنان در مورد اقدامات شما در حال بدست گرفتن و برای اطمینان بخشیدن به آنها از اقدامات احتیاطی در محل بهتر است. صحبت کردن با هر کسی که به نگرانی در مورد بازگشت و اگر اینها معتبر تنظیمات که در آن شما می توانید.

توجه داشته باشید: هر عضو از کارکنان با افسردگی/روانی مسائل بهداشتی ممکن است احساس به خصوص اضطراب در مورد بازگشت به کار. در صورتی که ناتوانی شما نیاز به در نظر گرفتن تنظیمات مناسب برای کمک به آنها را به ادامه کار که ممکن است شامل اجازه دادن به آنها برای کار از خانه و یا آنها را به امن ترین شکل ممکن نقش.

می توانید از ما بپرسید زنان باردار و دیگران در نظر بالینی گروه های آسیب پذیر به بازگشت به کار در صورتی که نمی توانید از خانه کار می کنند?

دولت تفاوت بین آن دسته از افرادی که از نظر بالینی 'بسیار آسیب پذیر' که نیاز به ادامه به سپر (و می تواند فقط در صورتی که می توانید انجام دهید از صفحه اصلی) و کسانی که از نظر بالینی آسیب پذیر است. گروه دوم شامل زنان باردار و افراد سالخورده 70 ساله و مسن تر و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی. آن را نمی کند و در عین حال شامل بام گروه که تصور می شود در معرض خطر بالاتر.

واقعیت این است تا زمانی که پدر و مادر کار می تواند استفاده از مهد کودک ترتیبات در دسترس به آنها را قبل از مستند آنها نخواهد بود قادر به بازگشت به کار."

هر کسی که آسیب پذیر است و توصیه به "ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و اگر [آنها] را از, مراقبت خاص برای به حداقل رساندن تماس با دیگران در خارج از [خود] خانواده است."

اخیر دولت هدایت می گوید که اگر این گروه نمی توانید از خانه کار می کنند "آنها باید ارائه گزینه از امن ترین [ممکن است کار] موجود در سایت نقش آنها را قادر به ماندن 2m دور از دیگران است. اگر آنها مجبور به صرف زمان در 2m دیگران شما باید با دقت ارزیابی اینکه آیا این شامل یک سطح قابل قبول از خطر است." اگر شما نمی توانید به حداقل رساندن خطر ابتلا به پایین ترین سطح ممکن است شما نیاز به در نظر گرفتن گزینه های دیگر مانند furloughing آنها.

بسیاری از افراد در این گروه خواهد بود 'غیر فعال', تحت قانون برابری 2010 (به جز کسانی که به سادگی باردار و کسانی که در سن 70 بدون زمینه شرایط پزشکی) بنابراین وظیفه خود را به تنظیمات مناسب را نیز باعث شود.

زنان باردار باید حقوق بیشتر و اگر شما نمی توانید کاهش خطرات به آنها با تغییر شرایط کاری خود و یا پیدا کردن یکی دیگر از شغل مناسب شما باید آنها را به حالت تعلیق در پرداخت کامل.

چه در مورد کسانی که نمی تواند بازگشت به کار از آنجا که مدارس/مهد کودک نیست باز ؟

دولت شده است بسیار مبهم در این مورد اما می گوید این انتظار کارفرمایان به "معقول".

واقعیت این است تا زمانی که پدر و مادر کار می تواند استفاده از مهد کودک ترتیبات در دسترس به آنها را قبل از مستند آنها نخواهد بود قادر به بازگشت به کار. وجود نقطه های کوچک در اصرار کسی که بازگشت به کار در صورتی که نمی توانید و اگر شما این کار را تضعیف ضمنی وظیفه از اعتماد به نفس بین شما و کارکنان خود را, و آنها ممکن است استعفا و به ادعای سازنده اخراج ناعادلانه است. آنها همچنین ممکن است قادر به آوردن یک تبعیض ادعا علیه شما.

در عوض, شما باید به آنها در مورد گزینه های در دسترس به آنها را که ممکن است شامل furloughing آنها و یا اجازه می دهد آنها را به عدم پرداخت والدین را ترک کنند.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب