احیای اقتصاد و ایجاد جديد 'عادی'

توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, جهانی شدن, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری نابرابری

توسط AKHSHIJNEWS در 27 خرداد 1399
توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, جهانی شدن, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

سیدنی و کوالالامپور Jun 16 سال 2020 (IPS) - این Covid-19 همه گیر است به طور قابل توجهی نهفته ترین اقتصادهای جهان است. کامل آن اثرات را احساس نمی شود چه رسد به اندازه گیری تا زمانی که آن را اجرا می کند البته آن. بسیاری از کشورها هنوز در حال تلاش برای مهار سرایت در حالی که این هزینه ها در هر دو زندگی و معیشت بدون شک عواقب طولانی مدت.

Anis Chowdhury

بازگشت به آینده ؟
این بیماری همه گیر در معرض اقتصادی آسیب پذیری ساختمان برای چندین دهه به خصوص از آنجا که ضد انقلاب در برابر کینزی و توسعه اقتصاد در 1980s جمع آوری سرعت با شرکت های چند ملیتی به رهبری خصوصی سازی و جهانی شدن است.

به عنوان جهان تبدیل شده و بیشتر به هم وابسته از طریق تجارت و امور مالی و ارتباطات نابرابری و ناامنی اقتصادی باید مومی و مشکلاتی روبرو نامتوازن تشدید مقررات زدایی reregulation, financialization و کمتر عمومی, اجتماعی, تأمین تضعیف سلامت عمومی و حمایت اجتماعی.

سیاستگذاران خودداری از پرداختن به علل اساسی از چندین بحران های مالی از 1990s (به عنوان مثال در مکزیک شرق آسیا و روسیه) و در طول دهه اول این قرن به عنوان مثال, dotcom, مواد غذایی و مالی جهانی بحران. در حال حاضر یک بار دیگر همه بیش از حد بسیاری از آنها با تمرکز بر بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول'.

چه چند جانبه هماهنگی?
وضعیت اقتصاد جهانی باقی می ماند غیر قابل پیش بینی با قطعیت در مورد متنوع طبیعت از رکود همه گیر. پاسخ های دولت اند و نه تنها متنوع اما اغلب ضعیف تصور با توجه به این رمان طبیعت از بحران است. اثرات متنوع با سرایت و سیاست پاسخ unhelped توسط اغلب گیج کننده است اگر نه گمراه کننده معیارهای.

چنین عدم قطعیت نیز انعکاس گسترده رشد پیش بینی شده توسط سازمان های بزرگ بین المللی. صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) به رسمیت شناخته شده است بزرگ "مستند" که با توجه به خودخواسته' انقباضات منجر به "بدترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ".

جومو Kwame Sundaram

صندوق بین المللی پول پشتیبانی دولت پولی و مالی طرح اعلام کرد که در آن "آمادگی خود را برای بسیج آن ایالات متحده$1 تریلیون ظرفیت وام دهی به کمک آن عضویت". بانک جهانی همچنین وعده اضافی ما 14 میلیارد دلار برای کمک به دولت ها و کسب و کار آدرس این بیماری همه گیر.

Plurilateralism نیز تقریبا بی ربط
یک مارس G-7 کشور' بیانیه مشترک قول "به شدت هماهنگ رویکرد بین المللی" با اقدامات خاص ذکر شده و یا در آینده پس از آن. کشورها را به دنبال خود واگرا استراتژی حتی ممنوعیت صادرات تجهیزات پزشکی.

در ضمن تهمت و دولت همچنان به اولویت بندی 'آمریکا برای اولین بار' در حالی که تضعیف بیشتر موسسات چند جانبه و حتی plurilateral ترتیبات از جمله کسانی که ایجاد شده توسط ما مانند G20.

در حال حاضر اعضای G20 شده اند کشیده به چین-آمریکا تنش به کاخ سفید سرزنش چین به صورت همه گیر و دیگر مشکلات آمریکا. در همین حال عربستان سعودی G20 صندلی برای سال 2020 است که خود را درگیر خود سیاسی و اقتصادی باتلاق تضعیف با کاهش درآمدهای نفتی بدتر توسط آن قیمت نفت جنگ با روسیه است.

ضعیف تشخیص بد, پزشکی
رشد اقتصادی slowdowns به خصوص در تولید و خدمات و تجارت آغاز شده و قبل از Covid-19 شیوع. هنوز همه گیر اقتصادی اثرات انتظار می رود که در کوتاه مدت به عنوان کارخانه ها و دفاتر بسته شد و سخت اقامت در پناهگاه' مستندات اجرا شد برای جلوگیری از سرایت.

افت اقتصادی در خروجی به عنوان اپیدمی شروع و گسترش مراکز صنعتی شده بود و بین المللی با پیامدهای زنجیره تامین مختل شود.

از جمله اختلال در عرضه را تولید و با تعامل طولانی مدت گسترده تقاضا شوک به عنوان Covid-19 بحران ناشی از سیاست پاسخ و دیگر ابهامات کاهش مصرف و هزینه های سرمایه گذاری کاهش رشد اقتصادی و تضعیف اشتغال است.

تقریبا 2.7 میلیارد کارگران حدود 81 درصد از جمعیت نیروی کار, کار و درآمد کمتر با توجه به Covid-19 رکود با کسانی که در پایین با درآمد متوسط کشورهای در حال توسعه از دست دادن بیشتر است. و تقریبا 1.6 میلیارد دلار در اقتصاد غیررسمی هستند که در سخت ترین ضربه بخش یا به طور قابل توجهی تحت تاثیر مستند اقدامات است.

دیگر مستندات باقی بماند بیشتر اقتصادی اختلال و اثرات جانبی به عنوان اثر گسترش از طریق تجارت و سرمایه گذاری ارتباط به یک تعداد کشورهای شرکت ها و خانواده ها.

دولت به تصویب رسید مختلف پولی و مالی اقدامات به تلاش برای احیای و حفظ فعالیت اقتصادی است. از جمله این اقدامات نقل و انتقالات پول نقد به خانواده ها گسترش بیمه بیکاری و یا تامین اجتماعی مزایای موقت تاخیر در پرداخت مالیات و افزایش تضمین وام به کسب و کار.

اوایل 'بسته های مشوق' فرض بر این که "همه گیر شوک' خواهد بود کوتاه و به راحتی قابل برگشت. آنها تا حد زیادی نادیده گرفته پرداختن به ناپایداری نابرابری بی ثباتی و آسیب پذیری های خود را, اقتصادی, اجتماعی و زیست محیطی سیستم های.

پولی نیرنگ نقدینگی دام
بازل 3 توصیه می شود سرمایه حفاظت و countercyclical سرمایه بافر برای تمام بانک ها. بسیاری از بانک های مرکزی کاهش نرخ بهره و افزایش نقدینگی از طریق ترکیبی از اقدامات با کاهش رزرو و بازل 3 مورد نیاز علاوه بر تسهیل شرایط وام جدید برای وام موقت و امکانات برای بانک ها و کسب و کار.

ادامه داد: حمایت های اعتباری از طریق غیر متعارف پولی, سیاست پرداخته است مشکلات نقدینگی با توجه به کوتاه گردش مالی کسب و کار. افزایش نقدینگی ارائه شده است به جای آن اسیر شده بهتر "ریسک اعتباری", حتی دامن زدن به تورم در حالی که انجام کوچک ترین آسیب پذیر و نیازمند تعمیق قبل از Covid-19 نابرابری.

غیر متعارف پولی سیاست های قبل از Covid-19 در حال حاضر در حال ایجاد بازار سهام حباب به جای تامین مالی سرمایه گذاری در اقتصاد واقعی در نتیجه کمک به رشد نابرابری.

بانک مرکزی نشده اند قادر به تعمیر ترازنامه خود را و یا قرعه کشی بازگشت مازاد نقدینگی به خاطر ترس از بخش مالی سقوط نتیجه جالب اینجاست که افزایش شکنندگی آن توسط پمپاژ در بیشتر نقدینگی با افزایش گمانه زنی ها و دامن زدن به تورم.

مالی تله ناپایدار
بدون بهتر برنامه ریزی و هماهنگی های اولیه امداد اقدامات برای خانواده ها و کسب و کار که اغلب به اشتباه به تصویر کشیده شده به عنوان محرک های مالی بسته در حالی که خروجی باقی مانده است محدود lockdown اجرای.

با وجود کاهش در دولت هزینه های به خصوص برای سلامت عمومی و حمایت اجتماعی وجود دارد کمی اراده سیاسی برای افزایش مالیات مترقی. هنوز نصب بدهی دولت در حال حاضر در طول تاریخ در سطوح بالا و قبل از همه گیر کمک کرده است.

در عوض زودتر کاهش مالیات را افزایش بدهی های عمومی در حالی که شکست برای بهبود ظرفیت های مالی پس از سال 2008 بحران مالی جهانی به معنای اجتناب بهره وری افزایش سرمایه گذاری های عمومی افزایش درآمد از طریق مالیات مترقی و تقویت جهانی بهداشت تحت پوشش و حمایت اجتماعی.

طراحی recovery
طراحی از اقدامات مهم, مهمتر مؤثر بر احتمال اثر است. به عنوان کشور آماده شدن برای بازیابی آنها باید بپرسید چه 'recovery' می تواند و باید معنی. به آدرس بسیاری از مشکلات ما باید به رقابت با آن را نباید به معنای بازگشت به "کسب و کار به عنوان معمول'.

ابتدا به عنوان محل کار و فضاهای اجتماعی – که در آن دیدار با مردم معاشرت فروشگاه و غیره. – باید دوباره طراحی و repurposed برای دیدار با پیشگیرانه بهداشت عمومی مورد نیاز مانند جسمی فاصله. دوم ناپایدار financialized و به شدت نابرابر قبل از Covid-19 اقتصاد را باید اساسا تبدیل شده است.

Covid-19 سیاست پاسخ به ندرت خطاب عمیق تر قبل از malaises مانند رکود و یا کاهش رشد بهره وری و کاهش نیروی کار پاداش به صحبت از "پایدار سیاست صنعتی' اقدامات برای مقابله با گرمایش جهانی منابع خستگی و سایر مشکلات پایداری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب