سوار-نقطه برنامه ارائه های جلوگیری از بارداری به کاربران تحویل

توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه جمعیت ف

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399
توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه جمعیت فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

این SafeBoda سوار نقطه برنامه در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور ضروری بهداشت باروری لوازم. . © SafeBoda اعتبار: SafeBoda/افزايش

کامپالا, اوگاندا, Jul 29 2020 (IPS) - زمانی که بتی Nagadya پیاده روی را از طریق مرکز تجاری در راه خود را به خانه او آواز می خواند یک آهنگ محلی زبان لوگاندا: "SafeBoda, SafeBoda که نیاز به یک کلاه ایمنی?" او آواز می خواند. "برای کسانی که احساس سرد, من یک کت برای شما." اما خود آهنگ است که در مورد لباس – آن را در مورد کاندوم.

خانم Nagadya یک دهکده سلامت تیم داوطلب. او توزیع کاندوم در جامعه با همکاری تاکسی موتور سیکلت شرکت SafeBoda همه به عنوان بخشی از پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

تحت اوگاندا COVID-19 مستند ضد بارداری و دیگر بهداشت باروری لوازم – مانند HIV تست های, تست های بارداری و مادر کیت که شامل تجهیزات برای تمیز و امن زایمان – شده است در تامین کوتاه مدت.

اما در حال حاضر این موارد را می توان از طریق دستور محبوب سوار-نقطه برنامه SafeBoda و به آنها تحویل داده خواهد شد به طور مستقیم به فرد آستان. خانم Nagadya آهنگ کمک می کند تا به منظور بالا بردن آگاهی در مورد این سرویس جدید است. و باز بودن دعوت اعضای جامعه به سوال بپرسید. بسیاری را به خصوص در افراد جوان است.

"بسیاری از آنها هنوز هم خجالتی به صحبت در مورد استفاده از کاندوم," او گفت:. "اما زمانی که من خواندن آهنگ من آنها را در درک آنچه منظور من است, به طوری که آنها می آیند و سوال بپرسید. من آنها را میآموزد که چگونه به استفاده از کاندوم و آنها را به آنها را. من هم رفتن به خانه های که در آن من می دانم که افرادی هستند که ممکن است نیاز به کاندوم," او گفت:.

سوار-نقطه برنامه به نجات

حتی قبل از این بیماری همه گیر وجود دارد که نیاز به گسترش دسترسی به بهداشت جنسی و باروری خدمات و لوازم. به عنوان مثال حدود 19 درصد از زنان در اوگاندا می خواهید برای جلوگیری و یا به تاخیر انداختن بارداری, اما نه استفاده از یک روش پیشگیری از بارداری با توجه به گزارش های اخیر.

یک SafeBoda راننده ارائه بهداشت باروری کالا به یک communitiy کردم سلامت عضو تیم. © بالا بردن پایه و اوگاندا. اعتبار: SafeBoda/ افزايش

شیوع COVID-19 تنها به تشدید وضعیت. زنجیره تامین وقفه و محدودیت های حمل و نقل را محدود در دسترس بودن طیف گسترده ای از ضروری بهداشت باروری لوازم.

در پاسخ به این صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (افزايش) همراه با مقامات بهداشتی ماری Stopes و SafeBoda با حمایت مالی از سفارت سوئد در اوگاندا ایجاد یک فروشگاه که در آن افراد می توانند با سفارش محصولات آنها نیاز دارید. با ساخت فروشگاه الکترونیکی در دسترس از طریق به طور گسترده ای استفاده می شود SafeBoda برنامه سازمان قادر به رسیدن به یک کاربر گسترده پایه.

هنگامی که یک کاربر درخواست یک آیتم برنامه شناسایی نزدیکترین داروخانه در عرض 7 کیلومتر شعاع که در آن مورد است در انبار. یک SafeBoda راننده پس از آن میدارد تا در این مورد و ارائه آن به کاربر است.

SafeBoda رانندگان نیز ارائه باروری کالا به مراکز بهداشت محلی – که در آن سلامت اعضای تیم مثل خانم Nagadya جمع آوری آنها را برای توزیع کمک به پر کردن شکاف در زنجیره تامین است.

بسیاری از e-shop سلامت باروری اقلام فروشگاه در حال یارانه ای و ارزان است. رایگان دولت-ارائه کاندوم نیز می تواند دستور داده شود. تمام اتهامات تحویل شده اند چشم پوشی در طول دوره بیماری همه گیر. خدمات خود ادامه خواهد داد و پس از COVID-19 برای یک اسمی تحویل هزینه.

این سرویس در حال حاضر و در حال اجرا در پرجمعیت کامپالا و Wakiso منطقه.

دوباره فکر کردن خدمات برای جوانان

کاربران SafeBoda برنامه می گویند این سرویس جدید مهم توسعه "به خصوص [برای] چیزهایی که ما ترس را به منظور بر ضد" گفت: فلور صلح از Nansana. "من مطمئن هستم که اکثر مردم در این مورد هیجان زده."

بسیاری از رانندگان و همچنین در مورد توسعه است.

یک SafeBoda راننده ارائه کاندوم. © ایدز مرکز اطلاعات اوگاندا. اعتبار: SafeBoda/ افزايش

SafeBoda راننده موسی Okanya, 25, شده تحویل جعبه از کاندوم به سنت فرانسیس بیمارستان در Kakiri. او می گوید این مسئولیت جدید با ارزش است.

"من احساس می کنم که نقش مهمی برای رسیدن به همکار من افراد جوان به دلیل, اگر کاندوم در بیمارستان و سپس افراد جوان در حال رفتن به قرار دادن خود در معرض خطر است. ساخت کاندوم در دسترس به آنها چیزی است که من افتخار می کنم" او گفت:.

آقای Okanya طول می کشد اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در حالی که کار مجدانه با پوشیدن یک ماسک و استفاده از ضد عفونی کننده دست. در همان زمان او می خواهد به مطمئن شوید که COVID-19 بحران نمی کند و منجر به غفلت از مردم دیگر نیازهای بهداشتی. "ما ممکن است با قرار دادن تاکید بیشتری بر COVID-19 و پس از آن ما در حال از دست دادن مردم از بیماری های دیگر که باید قبل بوده است," او گفت:.

در حال حاضر زمان برای در نظر گرفتن راه حل های جدید برای مشکلات دیرینه را افزايش نماینده در اوگاندا آلن Sibenaler گفت.

"ما تا به حال برای تجدید نظر و تبدیل شدن به بیشتر های نوآورانه در رسیدن به افراد جوان و زنان با بهداشت جنسی و باروری مربوط به اطلاعات و خدمات," او گفت:.

• این مقاله در اصل منتشر شده در سایت سازمان صندوق جمعیت ملل متحد (web@unfpa.org)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن