Rohingya پناهندگان سرگردان در دریا نشان می دهد نیاز فوری به منطقه ای پاسخ

مهاجرت و پناهندگان آزادی مطبوعاتApr 23 سال 2020 - بنگلادش مقامات باید نجات و خوش آمدید Rohingya پناهندگان در

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399
مهاجرت و پناهندگان

آزادی مطبوعات

Apr 23 سال 2020 - بنگلادش مقامات باید نجات و خوش آمدید Rohingya پناهندگان در حال حاضر سرگردان در دریا, سازمان عفو بین الملل امروز گفت. دولت های دیگر باید خود را به انجام برسانند مسئولیت مشترک برای انجام جستجو و نجات تلاش در راستای تعهدات بین المللی خود برای حفاظت از زندگی و اجازه تخلیه امن پناهندگان و پناهجویان در دریا.

دو ماهیگیری trawlers حمل حدود 500 Rohingya زنان و مردان و کودکان در حال حاضر در خلیج بنگال پس از تحت فشار قرار دادند دور توسط مالزی, است که اعمال محدودیت بر همه قایق ها در نور از COVID-19 بیماری همه گیر. دو trawlers به رهبری نسبت بنگلادش یک هفته پس از زودتر کشتی حامل نزدیک به 400 Rohingya پناهندگان وارد وجود دارد در 15 آوریل است. مانیتور همچنین این باور وجود دارد می تواند یکی دیگر از کشتی هنوز در دریا با صدها نفر بیشتر Rohingya رشته بیشتر برجسته نیاز برای دولت ها در منطقه به درگیر در عملیات جستجو و نجات در صورت نیاز.

"در مقابل به بی رحمانه بی تفاوتی نشان داده شده توسط دولت های دیگر که به طور فعال تحت فشار قرار دادند دور قایق در بنگلادش خود را حفظ کرده است سابقه مثبت از دادن پناهگاه به افرادی که از دست داده اند خانه های خود و رنج وحشتناک جنایات" گفت: Biraj Patnaik جنوب آسیا و مدیر در سازمان عفو بین الملل.

"ما امیدواریم که بنگلادش را ادامه خواهد داد خوش آمدید Rohingya پناهندگان در این زمان دشوار است. جامعه بین المللی موظف است برای کمک به بنگلادش مقامات در این کار از جمله در حمایت از تلاش برای راه اندازی مراکز قرنطینه و ارائه پناهندگان فوری کمک های پزشکی که نیاز به بازیابی از سفر و برای محافظت از آنها در برابر گسترش COVID-19 ویروس."

سازمان عفو بین الملل هفته گذشته نامیده می شود در جنوب شرقی آسیا دولت برای راه اندازی فوری عملیات جستجو و نجات به صورت بالقوه صدها نفر بیشتر Rohingya پناهندگان بیحال شدن در دریا.

مالزی به طور فعال به ارمغان آورد یک کشتی به ساحل اما راه اندازی تهاجمی نظامی گشت زنی برای ترساندن دیگران با Rohingya پناهندگان دور در حالی که تایلند باقی مانده است سکوت در مورد این بحران رو به رشد نمی گفت که آیا آن را به عقب رانده قایق و یا اگر آن را به کمک هر یک قایق حامل پناهجویان در نزدیکی سواحل آن است.

وضعیت زنده نگران خاطرات 2015 دریای آندامان بحران که یک بی حد و حصر تعداد Rohingya مردم بودند نجات داده و صدها نفر جان خود را از دست.

در ماه فوریه سال 2020 این گروه ضربت در پروسه بالی – که شامل مشارکت بنگلادش و اندونزی و مالزی و میانمار – "تاکید کرد اولویت صرفه جویی در زندگی در دریا و نه به خطر انداختن زندگی و ایمنی افراد در پاسخ به نامنظم دریایی مهاجرت."

این COVID-19 pandemic, سازمان عفو بین الملل گفت: نمی توان بهانه ای برای دولتها به رها کردن مسئولیت های خود نسبت به پناهندگان است.

"همه کشورهای منطقه باید مسئولیت برای اطمینان از دریاها را تبدیل به گورستان برای افرادی که به دنبال ایمنی. بنگلادش نمی تواند به سمت چپ برای رسیدگی به این وضعیت به تنهایی. واقعیت آن است که رعایت تعهدات خود است نه بهانه ای برای دیگران به کنار گذاشتن ایشان گفت:" Biraj Patnaik.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن