مناطق روستایی ببینید مشاغل با وجود بهبود در سراسر کشور استخدام رکود

شاتر مناطق روستایی دیده می شود افزایش در استخدام بیش از چند هفته گذشته با وجود کاهش کلی در تعداد جای خالی پست

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399

شاتر

مناطق روستایی دیده می شود افزایش در استخدام بیش از چند هفته گذشته با وجود کاهش کلی در تعداد جای خالی پست شده در سراسر انگلستان است.

بزرگترین چشم انداز مثبت در موارد کار دیده می شد در Breckland و south Norfolk, که در آن وجود دارد 8.7 درصد افزایش در کار تبلیغات بین 4-10 و 11-17 ممکن است با توجه به استخدام و اشتغال کنفدراسیون شغل جدید بازیابی ردیاب.

بسیاری از مناطق اسکاتلند از لندن و جنوب شرق انگلستان نیز شاهد افزایش کارفرمایان به دنبال پر کردن جای خالی جمله Fermanagh و امق (4.8%) جنوب و غرب Derbyshire (3.7%) دورهام (2.4%) و Northumberland (2.4%).

بسیاری از مناطق شاهد کاهش قابل توجهی در تعداد شغل های آگهی شده با بیشترین کاهش دیده می شود و در جنوب غرب (-2.4%) و شمال غرب (-2.2%).

وجود دارد 950,000 منحصر به فرد تبلیغات در انگلستان بین 11-17 مارس سال 2020 آن را در بر داشت.

در ماه فوریه سال 2020 قبل از مستند اقدامات معرفی شدند وجود دارد بیش از 1.86 میلیون منحصر به فرد پست شغل در انگلستان با توجه به REC. این کاهش 28 درصد به 1.34 میلیون در ماه آوریل است.

نیل Carberry, REC, مدیر اجرایی گفت: این اطلاعات نشان داد که کارفرمایان استخدام نیت بودند یکنواخت در تمام نقاط کشور و یا برای تمام مشاغل است.

"آن را تشویق به دیدن رشد در بسیاری از مناطق شمال شرق انگلستان و امیدوارم دیگر مناطق شروع خواهد شد به دنبال در هفته های آینده. اقتصاد آغاز خواهد شد برای جستن به عقب از Covid-19 در ماه های آینده به عنوان کسب و کار شروع به استخدام دوباره," او گفت:.

جای تعجب نیست در طول همه گیر تقاضا برای سلامت کارگران شروع به پریدن کرد. شماره بهداشت حرفه ای پست شغل در سراسر انگلستان رز 9.2% داروسازان 3.9 درصد و پرستاران 2.7%. تقاضا برای ماموران امنیتی (3.8%) و هنرمندان (4.1%) نیز افزایش یافته است.

"همانطور که بیشتر محل های کار شروع به دوباره باز ما به احتمال زیاد برای دیدن مشابه روندهای در حال ظهور برای نقش های دیگر" گفت: Carberry. "این افزایش در آگهی ها برای پاک کننده و نیروهای امنیتی می تواند اولین نشانه از این است."

اما با وجود رونق در تقاضا در اوایل سال به عنوان سوپر مارکت ها برای مقابله با وحشت-خرید از مصرف کنندگان تعداد LGV راننده, جای خالی کاهش یافته است 7.4%. فهرست فرصت های شغلی برای معماران (-6.5%) و ساخت و ساز مدیران پروژه (-6.2%) نیز کاهش یافته است.

استخدام و فرصت های تامین مالی در پرسنل امروز


فهرست مطلب استخدام و تامین مالی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب