سابلیمینال جذب ثروت میلیاردی {سابلیمینال جذب پول غیر منتظره صوتی}

سابلیمینال جذب ثروت میلیاردی هر چند تحقیقات متعدد در این زمینه انجام شده است و نتایج آن ضد و نقیض بوده است

توسط مدیر سایت در 21 مرداد 1402

سابلیمینال جذب ثروت میلیاردی

هر چند تحقیقات متعدد در این زمینه انجام شده است و نتایج آن ضد و نقیض بوده است با این حال برخی یا اعتقاد دارند پیامهای سابلیمینال جذب ثروت همچنان اثربخشی دارند. پیام های تاکیدی سابلیمینال جذب ثروت از آنجا كه براي تحت تأثیر قراردادن ناخودآگاه به كار مي روند نتایج شگفتانگیز بسیار مهمي دارند. در حالت عادی اگر این حرف را باور نکنید، جملات از ضمیر خودآگاه به ناخودآگاه نمیرود اما در محصولات ما فرکانس این جملات تغییر کرده است و حتی اگر باور نداشته باشید، باز هم آنها به سرعت به ضمیرناخودآگاه شما نفوذ میکنند و کمکم ضمیر خودآگاه با دیدن نتایج مثبت همه را میپذیرد! گفته می شود ۹۵ تا ۹۹ درصد از فعالیتهای ما توسط ضمیر ناخوداگاه هدایت میشود علاوه بر آن برای دانستن تفاوت ضمیر خودآگاه و ناخوداگاه باید بدانید که پردازش ضمیر خودآگاه در حدود ۲۰۰۰ بیت اطلاعات در ثانیه است در حالی که ضمیر ناخودآگاه می توانید در حدود ۴۰۰ میلیارد بیت اطلاعات را در ثانیه پردازش کند که این موضوع باز هم اهمیت باز برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه را بیشتر نشان میدهد. مینا دادگستر، روانشناس درباره موضوع پرونده امروز زندگیسلام میگوید: «پیامهای سابلیمینال جذب ثروت از نظر علمی وجود دارند. تولید پيام هاي سابلیمینال جذب ثروت که قد دقیق مورد نظر شما را بر اساس ضمیر ناخودآگاه تان شرح دهد ضروري است و اگر به پیامهای دانلود سابلیمینال جذب ثروت عمومی گوش دهيد تأثیر مشابهی نخواهيد ديد.

دانلود سابلیمینال جذب پول غیر منتظره صوتی

»، اینها جملات زیبا و گول زنندهای است که به تازگی در فضایمجازی تبلیغات وسیعی حول آن آغاز شده است. این تکنولوژی بسیار موفق آمیز است زیرا، توانایی تداخل در “سپر” ذهن ناخودآگاه، که همان آنالیز و پردازش انجام شده توسط ذهن منطقی و خودآگاه است را دارد. فکر میکنید این چیزها واقعی است؟ نمونه واقعی را میتوان در تبلیغات فیلم جایزه اسکار پیک نیک مشاهده کرد که هر ۵ ثانیه یک بار تبلیغات را نمایش میدادند و از جملاتی مانند اینکه گرسنه هستید؟ مثلا ۵ کتاب زیر نمونه ای از روش های درمانی پیشرفته برای عبور از دیوارهای دفاعی است. نمونه ی پیامها ی زیر آستانه ای مغز را در تبلیغات لوگوی تویوتا، لوگوی آمازون، و… شما درباره تبلیغات محصولات مرتبط با «سابلیمینال جذب ثروت» چه می دانید؟ تعدادی از سابلیمینال جذب ثروت ها از ضربات دوگوشی استفاده می کنند که یک توهم شنوایی ایجاد می کند که ناشی از گوش دادن به دو تن موسیقی با فرکانس کمی متفاوت است، یکی در هر گوش. این جملات می توانند ذهن شما را در راستای رسیدن به اهدافتان تنظیم کنند. می توان مشاهده کرد.

دانلود آهنگ سابلیمینال جذب ثروت

از انواع فایل های مخفی می توان سابلیمینال جذب ثروت های شنیداری و دیداری اشاره کرد. خراسان نوشت: «دوست داری رنگ چشمانت با گوش دادن به یک فایل صوتی، آبی و خاکستری بشه؟ قدت 5 سانتی متر بلند بشه؟ برای کسب بهترین نتیجه، 10 تا 12 جمله تاکیدی براي قد و تاریخ دقیق آن را بنویسید که به بهترین وجه، توانایی شما را برای بلند قد شدن مشخص كند؛ سپس جملات تاکیدی مربوط به خود را ضبط كنيد و حدود 10 تا 15 دقیقه به آنها گوش دهيد. حتما روی بنر زیر کلیک کنید تا از یک روش طبیعی برای افزایش قد دیدن کنید که همراه با سابلیمینال جذب ثروت ذهن باعث می شود تا شما تبدیل به یک فرد بلند قد شوید. پس مطمئن شوید که با تمام قدرت و اشتیاق آن را میخواهید. لازم به ذکر است که مدعیان پیام مخفی معتقدند که امواج و فرکانس فایل های صوتی، به راحتی غدد رشد را تحت تاثیر قرار می دهند تا با استفاده از ترشح هورمون ها، قد افزایش یابد. دستورالعمل استفاده از این فایل های صوتی به طور کامل در همین صفحه بیان شده است.

قویترین سابلیمینال جذب ثروت

در فایل صوتی پاسخ مفصلی به این سئوال داده شده است. جهان پاسخ خواهد داد و آنگاه خواستهی خود را دستیافته میبینید. از این رو، هنگام استفاده از سابلیمینال جذب ثروت، یاد بگیرید که انتظارات خود را تنظیم و مدیریت کنید. البته توجه نمایید که نباید به هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلات و تجهیزاتی که نیاز به دقت بالایی دارند به این فایلها گوش دهید. میتوانید درباره محصولی که استفاده کردهاید، توضیح دهید؟ همانطور که در این مقاله نشان داده شده است، تصورات ناخودآگاه میتواند به طور قابلتوجهی فعالیت و رفتار عصبی را تغییر دهد. این احساس خوبی که در ما به وجود میآورند، به یک عمل منجر میشود، رفتار را تغییر میدهد و ما به سمت آن رفتار هدایت میشویم مثلا با گفتن جمله من پولدارم، یک احساس مثبت در ما به وجود میآید و به سمت پولدار شدن هدایت میشویم و عمل میکنیم. «نه من تا حالا استفاده نکردهام اما کنجکاوم بدانم چطور کار میکند و برای همین عضو شدم». همچنین پیامهای سابلیمینال جذب ثروت برای بررسی محرکهای برانگیزاننده احساسات و محرکهای ساده هندسی مورد استفاده قرار میگیرند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن