ساسکاچوان COVID-19 Hutterite لینک به آلبرتا تشییع جنازه سوال

محتوای مقاله در ادامهشا اعلام کرد 14 مورد جدید از COVID-19 در دو Maple Creek مستعمرات در ژوئن 17 و شناسایی دو

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

شا اعلام کرد 14 مورد جدید از COVID-19 در دو Maple Creek مستعمرات در ژوئن 17 و شناسایی دو مورد مثبت از هفته گذشته است. سفر به و از آلبرتا ذکر شد ممکن است یک منبع از موارد شا گفت.

این Hutterian ایمنی شورای جولای 8 بولتن در یک پاراگراف ارجاع ساسکاچوان جنوبی منطقه اظهار داشت: "چند Hutterite جوامع آلوده شده اند با COVID-19 بسیاری از آنها مربوط به مراسم تشییع جنازه چند هفته پیش."

در ژوئن 10, قایقرانی و شنا سفر در تورم سنت مری رودخانه در آلبرتا 10 ساله از بهار دره Hutterite مستعمره تبدیل غم انگیز است.

یک قایق واژگون و سه, نوجوانان, دختران غرق شده: عموزاده نائومی والدنر لیندا والدنر و مارتا والدنر. بدن لیندا و مارتا داشت در عرض یک روز و بدن نائومی داشت در 40 کیلومتری downriver یک هفته بعد.

در طول هفته بین کشف دو جسد در ژوئن 11 و کشف سومین متعدد آلبرتا گزارش های رسانه ها می گویند اعضای مستعمرات از ساسکاچوان وارد به حمایت هایی جامعه است.

بهار دره در یک شب حدود 100 نفر واقع در Cardston کشور جنوب Lethbridge.

سوم بدن بهبود در ژوئن 19, دو روز پس از وقوع اعلام شد در ساسکاچوان Hutterite مستعمرات.

در جولای 4, Alberta بهداشت گفت: شیوع موارد می تواند متصل به تشییع جنازه برای سه عموزاده. در آن زمان شهرستان وارنر فقط در شرق بهار دره تا به حال 39 فعال موارد به اندازه کافی به آن را در بالا "دیده بان" ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب