ساسکاتون تسهیلات در میان پنج در کانادا در حال تعطیل توسط شفق حشیش در میان صنعت آشفتگی

محتوای مقالهسر از شفق قطبی شاهدانه می گوید تعطیلی پنج امکانات از جمله در ساسکاتون — و همچنین از اخراج صدها نفر

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399

محتوای مقاله

سر از شفق قطبی شاهدانه می گوید تعطیلی پنج امکانات از جمله در ساسکاتون — و همچنین از اخراج صدها نفر از کارکنان در سراسر کشور است "مثال دیگری از تعهد ما به ارائه بهره وری بیشتر" در سراسر شاهدانه کسب و کار.

شفق قطبی حشیش در این هفته اعلام کرد که دور جدیدی از کاهش کارکنان و برنامه ریزی برای خاموش پنج امکانات بیش از دو محله به عنوان COVID-19 pandemic دکتر نقدی-crunched حشیش میباشد.

به ادمونتون-بر اساس شرکت آغاز کرده است و قصد دارد به عملیات در پنج تا از آنچه در آن طبقه بندی شده به عنوان "مقیاس کوچکتر امکانات": شفق قطبی دشت در ساسکاتون شفق کوه در کرمونا آلتا., شفق قطبی ریج در Markham, Ont., شفق قطبی رقابت در Pointe-Claire, Que. و شفق قطبی × در Lachute, Que. این شرکت گفت: آن را به تمرکز بر روی تولید و تولید در آن "مقیاس بزرگتر و بسیار کارآمد سایت."

تصمیم به شاتر به ساسکاتون تسهیلات می آید حدود دو سال پس از اولین خصمانه تصاحب در کانادا صنعت ماری جوانا. شفق قطبی شاهدانه در نوامبر سال 2017 راه اندازی خصمانه پیشنهاد تصاحب پس از CanniMed درمانی, Inc.'s مدیره رد آنچه در آن شرح داده شده در آن زمان به عنوان ناخواسته ارائه دهد. پیشنهاد آمد کمتر از هشت ماه قبل از قوانین فدرال ساخته تفریحی گلدان قانونی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن