ساسکاتون ناگهانی آب و هوای گرم می تواند به اوت هواشناس می گوید

محتوای مقاله در ادامهبه عنوان درجه حرارت به صعود ادامه در Saskatoon, کولاک گفت: مردم باید مراقب باشید در مورد

توسط AKHSHIJNEWS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

به عنوان درجه حرارت به صعود ادامه در Saskatoon, کولاک گفت: مردم باید مراقب باشید در مورد خارج و در معرض آفتاب بیش از حد طولانی و تشویق هر کسی مشغول به کار در خارج از منزل را به طور منظم می شکند. او همچنین هشدار مردم در برابر خروج حیوانات خانگی, کودکان, یا مسافران در وسایل نقلیه برای هر مدت زمان طولانی.

محیط زیست کانادا تنها قرار دادن یک مقام گرما هشدار اگر شرایط درجه حرارت در طول روز بیش از اوج 32 C در طول روز و شب پایین 16 C — و حتی اگر ساسکاتون اخذ خواهد شد برخی از داغترین آب و هوا از سال 2020 وجود نداشته است چنین هشدارها برای این شهرستان است.

"این که آیا یا نه شما در واقع یک گرما هشدار آن را به گرم" کولاک گفت. "این اولین عمده گرما رویداد یا عمده گرم کردن از تابستان است."

شهر ساسکاتون امکانات باید همه بازگشایی طول COVID-19 pandemic — بنابراین اماکن عمومی برای خنک ماندن نیست به عنوان بسیاری به عنوان آنها به طور معمول خواهد بود.

اسپری پارک ها و پارو استخر در سراسر شهر باز دوباره و جورج بخش و ریورسدل, هوای آزاد, استخر شنا باز هستند اما بازدید کنندگان را تشویق به تلفن آینده به کتاب زمان در استخر. استخرهای شنا در لیکوود مدنی مرکز و شاو مرکز نیز مجموعه ای برای باز کردن در تاریخ 30 ژوئیه و اوت. 5 بود.

maolson@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن