معضل نژادپرستی و نقض منشور سازمان ملل متحد

جرم و جنایت و عدالت, دموکراسی, برجسته, جهانی, جهانی شدن, عناوین, حقوق بشر, TerraViva سازمان ملل متحد نظر آمن

توسط AKHSHIJNEWS در 29 خرداد 1399
جرم و جنایت و عدالت, دموکراسی, برجسته, جهانی, جهانی شدن, عناوین, حقوق بشر, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

آمنه محمدسازمان ملل متحد معاون دبیر کل در یک آدرس به شورای حقوق بشر سازمان ملل

آمنه محمد. اعتبار: سازمان ملل متحد

ژنو, Jun 18 سال 2020 (IPS) - من خوش آمدید این فرصت را به صحبت می کنند به این فوری و لازم است بحث در شورای حقوق بشر.

من به شما سلام گرم از دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ که سهام نفرت خود را از نژادپرستی و متعهد به مبارزه با آن با هر ابزار ما.

اجازه می دهد من به نقل قول از نامه او فرستاده شده در هفته گذشته به تمامی کارکنان سازمان ملل متحد: "موضع سازمان ملل متحد در نژادپرستی شفاف: این معضل نقض منشور ملل متحد و debases ارزش های اصلی ما."

دبیر کل نامیده می شود برای از بین بردن سازه های نژادپرستانه و مقابله با مشکلات سیستمیک از موسسات. در سازمان ملل متحد او راه اندازی کرده است یک سال روند به آدرس این قبر کارکنان و نگرانی است.

او همچنین خواستار سرمایه گذاری های عظیم در انسجام اجتماعی. تنوع او تاکید کرد "یک غنای نه یک تهدید".

من آرزو می کنم به اکو اخیر قانع کننده کلمات از سازمان ملل متحد تحت-دبیر-کل که آفریقایی و یا آفریقایی تبار. در بیانیه ای سه روز پیش آنها تاکید کرد که: "کافی نیست همیشه می توان گفت در مورد عمیق تروما و بین نسلی رنج می برند که منجر به از نژادی و بی عدالتی مرتکب از طریق قرن ها به خصوص در برابر مردم آفریقایی تبار. صرفا محکوم کردن عبارات و اعمال نژاد پرستی کافی نیست. ما باید فراتر و بیشتر انجام دهید."

شورای حقوق بشر سازمان ملل ملاقات و به عنوان پیاده روی به صورت نژادی و عدالت و برابری پر کردن خیابان های شهرهای کوچک و بزرگ در سراسر جهان است. جدید ترین ماشه برای این اعتراضات به قتل عام جورج فلوید در یک هولناک عمل خشونت پلیس.

اما خشونت دهانه تاریخچه و مرزها به طور یکسان در سراسر جهان است. امروز مردم می گویند با صدای بلند و movingly, "به اندازه کافی".

سازمان ملل موظف است برای پاسخ دادن به غم و اندوه است که احساس شده است و توسط بسیاری از برای مدت طولانی. این علت است که در قلب سازمان ما هویت است.

برابر حقوق مندرج در منشور مؤسس. فقط به عنوان ما مبارزه آپارتاید سال پیش بنابراین ما باید مبارزه با نفرت و ظلم و تحقیر امروز.

سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر در جلسه. اعتبار: سازمان ملل عکس / Violaine مارتین

ما نیز باید هرگز فراموش نکنید که جنایات و اثرات منفی در آفریقا و فراتر از آن از اقیانوس اطلس تجارت برده یکی از سابقه ترین هولناک مظاهر انسانی و بربریت.

در سراسر جهان, افریقایی-فرزندان همچنان به دام افتاده در نسل چرخه فقر ایجاد شده توسط ناعادلانه موانع توسعه است.

آنها دریافت نابرابر خدمات و در صورت غیر قابل توجیه مسکن و اشتغال از شیوه های. دهها گسترده است. و به دلیل فقر و نژادپرستی ساختاری آنها نیز در میان جوامع سخت ترین ضربه COVID-19.

به عنوان ما از بهبود از بیماری همه گیر از بازگشت به این سیستم است از سوال. ما همچنین نیاز به اقدامات که واقعا دوباره تنظیم اجرای قانون است.

نبرد علیه نژادپرستی به پایان نمی با این یا آن قانون و نژادپرستی بود و نه مغلوب توسط این یا آن انتخابات است. سم نژادپرستی هنوز هم هستند و بنابراین مبارزه باید هنوز برپا بود.

در سطح شخصی از من روز مدرسه در بریتانیا از طریق زندگی حرفه ای من در سراسر بخش خصوصی جامعه مدنی و شرکت بین المللی خدمات عمومی در من رشد کرده و پوست ضخیم. من حتی بی حس شدن به حدی که یکی فراموش کرده ام چگونه به احساس بی عدالتی نژادی تهمت و حقوق بشر به یک زندگی از عزت و احترام.

زمانی که من در نظر زیبایی از تنوع و تنوع شگفت انگیز از مسابقه... زمانی که من در نظر بگیرید که ما به دنیا برابر تنها برای پیدا کردن که رنگ پوست احکام ما را به یک زندگی از تبعیض و بی عدالتی...

من از خودم از همه از شما, من از مردم در همه جا : چگونه ما می تواند احتمالا در ادامه به نوبه خود از راه های دیگر ؟ به اندازه کافی به اندازه کافی است.

جهان باید افزایش یابد برای پایان دادن به نژاد پرستی در تمام آن نفرت انگیز اشکال. اجازه دهید ما به نوبه خود این صفحه از تاریخ امروز با ساخت این یک نقطه عطف زمانی که ما موافق است که همه انسان ها حق دارند به رشد با کرامت و آزادی از نژادپرستی و تبعیض در همه اشکال آن است.

من هم مانند مارتین لوتر کینگ جونیور یک رویا که در آن من نوه مایا رشد خواهد کرد تا در یک جهان که در آن او خواهد شد در نظر گرفته نمی شود رنگ پوست او اما با قدرت از شخصیت او.

صلح پایدار و توسعه پایدار تنها می تواند ساخته شده است در برابری حقوق انسانی و کرامت همگان است. سازمان ملل متحد رهبری آن و کارکنان در کنار تمام کسانی که به دنبال پایان معضل نژادپرستی در همه اشکال آن است.

این است که امروز مقدس نبرد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن