SHA: عمومی نباید جلوگیری از روال مراقبت های بهداشتی به دلیل COVID-19

محتوای مقالهSaskatchewan health مقامات اطمینان بیماران که امکانات پزشکی در حال امن برای دیدار اخیر با وجود COV

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

Saskatchewan health مقامات اطمینان بیماران که امکانات پزشکی در حال امن برای دیدار اخیر با وجود COVID-19 شیوع بیماری در دو استان شمال بیمارستان.

Saskatchewan Health Authority مدیر عامل شرکت اسکات لیوینگستون گفت: در حالی که گزارش های اخیر از کارکنان و بیماران پیمانکاری این ویروس در بیمارستان ها مربوط به شا قوی, روش برای جلوگیری از این اتفاق و بیماران نباید به دنبال جلوگیری از روال مراقبت های بهداشتی به دلیل آن است.

"به عنوان ترسناک به عنوان COVID شده است و به سرعت به عنوان آن را می توانید پرش ما نیز نیاز به تعادل آن را" لیوینگستون گفت: در روز جمعه.

"... خسارت های ناخواسته است که می تواند ناشی از عدم مراقبت برای مردم به درستی از آنجا که ما نگران هستیم COVID می تواند بدتر از COVID همیشه می تواند باشد."

REGINA, SASK : April 8, 2020 -- Scott Livingstone, CEO of the Saskatchewan Health Authority attends a technical media briefing regarding modeling related to the COVID-19 pandemic as it applies to Saskatchewan. The briefing was held at the Saskatchewan Legislative Building in Regina, Saskatchewan on April 8, 2020.
BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
شا مدیر عامل شرکت اسکات لیوینگستون براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

هفته گذشته شا گزارش یک خوشه از 13 نفر — پنج کارکنان و هشت نفر — در Lloydminster بیمارستان تا به حال آزمایش مثبت برای بیماری های تنفسی.

روز جمعه شا همچنین گزارش شده است که یک بیمار بستری در بیمارستان ویکتوریا در پرنس آلبرت در آوریل 21 برای مراقبت ربطی به COVID-19 آزمایش مثبت برای این ویروس در آوریل 29, پس از قبل از آزمون برگشتم منفی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب