شش در 10 رنج می برند درد های عضلانی از فقیر homeworking شیوه های

شاتر نزدیک به دو سوم (63 درصد) از کارکنان را مجروح خود را پشت گردن و لگن و زانو و یا مچ دست به عنوان یک نتیجه

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

شاتر

نزدیک به دو سوم (63 درصد) از کارکنان را مجروح خود را پشت گردن و لگن و زانو و یا مچ دست به عنوان یک نتیجه ضعیف homeworking شیوه ها و عدم تجهیزات مناسب.

این است که با توجه به بیمه بهداشت Bupa که کارکنان بدون یک میز مناسب و قابل تنظیم صندلی در خانه صرف ساعت در روز کاهش یافت بیش از خود میز آشپزخانه متعادل لپ تاپ خود را از بازوی خود مبل یا چرخاندن پاهای خود را به منظور دریافت راحت است.

فقط 32 درصد از 2,003 انگلستان بزرگسالان نظرسنجی توسط Opinum تا به حال یک فضای اختصاص داده شده در صفحه اصلی. مردم 18-34 ساله بودند به احتمال زیاد به تجربه درد; آنها حداقل به احتمال زیاد به یک ساده میز و یک صندلی با پشتی و دو بار به عنوان به احتمال زیاد به کار از تخت خود به عنوان کارگران مسن تر ،

بسیاری از کارکنان گفت: آنها اغلب خود را hunching (24%), slouched و یا افتادن (18%) و یا نشستن با پشت خود را یا در خود پیچیده (10%).

وقتی پرسید که آیا آنها تجربه درد یا آسیب به عنوان یک نتیجه از خانه کار 30 درصد گفت: آنها تا به حال تجربه درد و 22% درد گردن, 16% مچ دست و بازو درد, 15% درد لگن و 12% درد زانو.

تنها یک دهم (11%) تا به حال به دنبال کمک پزشکی با اکثریت استفاده بیش از حد مسکن ها و یا یخ حمام برای از بین بردن درد. بیش از یک چهارم (28%) انجام داده بود هیچ چیز برای تسکین درد خود را در تمام.

"هنگامی که اجتماعی فاصله اقدامات معرفی شدند بسیاری از کارگران محوری به کار از خانه به آنها را امن نگه دارید با زمان کمی برای آماده سازی خود را در فضای کاری. پس از آن در مورد اما شاید تعجب آور نیست که بسیاری از در حال حاضر مبارزه با اسکلتی-عضلانی بهداشت گفت:" دامیان McClelland, بالینی, مدیر اسکلتی-عضلانی خدمات در Bupa بیمه انگلستان.

"همانطور که ما حرکت به سمت جدید طبیعی" که در آن سطوح بالاتر از کار از خانه هستند به احتمال زیاد به ویژگی های [با 42 درصد از پاسخ دهندگان بیان آنها خواهد شد به احتمال زیاد از خانه کار می کنند بیشتر] آن را واقعا مهم برای رسیدگی به هر گونه درد یا ناراحتی در حال حاضر به این پایدار در دراز مدت است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن