افراد سیگاری خواست به ترک به کاهش خطر ابتلا به کروناویروس عوارض

شاتر افراد سیگاری با بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD) باید خواست برای متوقف کردن سیگار کشیدن بلافاصله و یا در م

توسط AKHSHIJNEWS در 27 فروردین 1399

شاتر

افراد سیگاری با بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD) باید خواست برای متوقف کردن سیگار کشیدن بلافاصله و یا در معرض خطر عوارض اگر آنها قرارداد Covid-19 جدید ارشاد از موسسه ملی سلامت و مراقبت تعالی توصیه شده است.

هدایت که هدف آن به حداکثر رساندن ایمنی بیماران مبتلا به COPD در طول همه گیر و حفاظت از کارکنان درمان آنها را از عفونت می گوید: متخصصان سلامت باید به شدت تشویق افراد مبتلا به COPD که هنوز سیگار برای جلوگیری از به طوری که برای کاهش خطر ابتلا به نتایج ضعیف از Covid‑19 و خطر ابتلا به مشکلات حاد.

این می تواند شامل تلفن و یا ایمیل مشاوره و پشتیبانی و تضمین این که شواهد مبتنی بر مداخلات در دسترس هستند خوب توصیه می کند.

دکتر سانجی Agrawal, مشاور تنفسی و مراقبتهای ویژه پزشکی در بيمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی لستر NHS Trust بهداشت گفت: متخصصان باید تشویق همه افراد سیگاری به ترک بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها باید COPD یا نه به بهبود نتایج باید آنها coronavirus.

"شواهد اولیه از چین نشان می دهد که افراد سیگاری که قرارداد Covid-19 هستند احتمال بیشتری برای توسعه بیماری شدید و در نهایت در بخش مراقبت های ویژه و به مرگ. افراد سیگاری باید سعی کنید به ترک بدون تاخیر" او گفت:.

"مزایای استفاده از ترک فوری هستند از جمله افزایش اکسیژن رسانی به ریه ها و کاهش خطر ابتلا به عفونت های تنفسی و بهبود فشار خون است. دراز مدت مزایای شامل کاهش قابل توجهی در خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی و COPD."

هدایت شد و مورد استقبال مصرف دخانيات بدن خاکستر. مدیر اجرایی دبورا Arnott گفت: "این یک نگرانی برای همه ما و مردم می خواهند بدانند که چگونه بهترین برای محافظت از خود و کسانی که در اطراف آنها. برای افراد سیگاری, ترک بلافاصله بهبود سلامت خود را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که در اطراف آنها و کاهش خطر است که اگر آنها قرارداد coronavirus آنها را تهدید کننده زندگی علائم است."

آن است که نه تنها سیگار کشیدن که افراد هستند که خواست به ترک در طول بیماری همه گیر. کاهش مصرف الکل دیده می شود بیش از دهه گذشته است و به احتمال زیاد به غرفه یا معکوس در طول این مستند به گفته دکتر سارا مختلف, مدیر سوء استفاده از مواد مخدر و پیری تیم تحقیقاتی در دانشگاه Bedfordshire.

او گفت: "فقط زمان خواهد شد بگویید اگر coronavirus را معکوس پیشرفت ساخته شده اما مصرف الکل است که به احتمال بسیار زیاد به افزایش طول Covid-19 شیوع.

"نشانه گفتن می تواند اخیر خالی قفسه های سوپر مارکت در نوشیدنی های بخش که می تواند نشانه ای است که بسیاری از مردم الکل به عنوان یک مورد ضروری است که آنها می خواهم برای اجرا ، و دولت به رسمیت شناخته شده این هنگام خاموش-مجوز اضافه شد به لیست 'ضروری' خرده فروشان است که می تواند باز بماند.

او گفت: اخیر دانشگاه Bedfordshire و نوشیدنی عاقلانه سن به خوبی بررسی در میان بیش از 50s نشان داد که 44 درصد مصرف الکل به استراحت و یا ذهن خود را از مشکلات و 3 درصد مصرف زمانی که آنها تنها و بی حوصله و یا تا به حال هیچ چیز دیگری برای انجام این کار.

"این نشان می دهد نوشیدن ممکن است افزایش در شیوع همانطور که مردم را به ماندن در خانه به خصوص در میان کسانی که در حال حاضر آشامیدنی در معرض خطر بالاتر سطوح," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن