دانشجو پرستاران ببینید پرداخت کارگماری فسخ اولیه

عکس: شاتر پرستاران دانشجویی که عضو NHS مقدم در پرداخت موقعیت به کمک در مبارزه با کروناویروس داشته اند قرارداد

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399
NHS hospital corridor and nurse

عکس: شاتر

پرستاران دانشجویی که عضو NHS مقدم در پرداخت موقعیت به کمک در مبارزه با کروناویروس داشته اند قرارداد خود را فسخ اوایل به عنوان ویروس را تحت کنترل در آورده است.

تا به 18,700 نهایی دانش آموزان سال نقل مکان کرد و به خط مقدم برای کمک به مبارزه با کروناویروس در اوایل این سال, اما بسیاری از کسانی که انتظار داشتند خود را پرداخت می شود سرمایه گذاری برای آخرین بار تا پایان ماه جولای را ببینید قرارداد خود را فسخ در پایان این ماه است.

کار حیاتی دانشجويان پرستاری انجام شده است در طول همه گیر نشان داده است که سهم بزرگ پرستاری دانشجویان را به ما سلامت و خدمات مراقبت. تعهدات آنها باید افتخار در هر انتقال به تاسیس برنامه ای سازه ها" – مایک آدامز کالج سلطنتی پرستاری

سایه وزیر بهداشت Jonathan Ashworth مجلس گفت که این "هیچ راهی برای درمان دانش آموز کارکنان پرستاری".

وزیر بهداشت مت هنکاک در پاسخ گفت: اشتباه شد نشان می دهد که پرستاران دانشجویی ساخته می شد کار برکنار شده است.

"همه پرستاران و ماماهای مورد نیاز برای تکمیل سرمایه گذاری در طول آموزش های خود را," او گفت:. "به عنوان بخشی از پاسخ به Covid-19 این ساعت در حال پرداخت خواهد شد و تا پایان تابستان. NHS انگلستان شده است با ارائه کمک های مالی دانشجویی حقوق و دستمزد به عنوان بخشی از پاسخ ما به Covid-19 و رئیس پرستار گرفته است که رو به جلو است."

یک دانشجو پرستار گفت: "برخی از ما به سمت چپ شغل برای این. بسیاری از ما کودکان و خانواده ها برای مراقبت از. همه ما خواهد آمد و با یک بدهی [بیش از] 30000 پوند برای انجام یک درجه ما چنین شور و شوق برای. مدرک به ما گفتند ما با ارزش خواهد بود ، این به تازگی ثابت شده است نه به صورت."

مایک آدامز مدیر برای انگلستان در کالج سلطنتی پرستاری گفت: "ما می خواهیم سلامت آموزش و پرورش انگلستان و بیمه خدمات درمانی در انگلستان به ارائه برخی از وضوح برای دانش آموزان در مورد راه رو به جلو است.

"کار حیاتی دانشجويان پرستاری انجام شده است در طول همه گیر نشان داده است که سهم بزرگ پرستاری دانشجویان را به ما سلامت و خدمات مراقبت. تعهدات آنها باید افتخار در هر انتقال به تاسیس برنامه سازه."

در بیانیه ای سلامت آموزش و پرورش انگلستان ارشد, پرستار, علامت ردفورد گفت: نهایی سال سرمایه گذاری معمولا پرداخت نشده اما تا به حال شده تامین می شود در این بیماری همه گیر به رسمیت شناختن "شرایط خاص".

او گفت که 3 سال دانش آموزان پرداخت خواهد شد تا 31 جولای و می توانید واجد شرایط و پرداخت می شود به عنوان یک کامل پرستاران ثبت نام شده اگر آنها را به اتمام مورد نیاز ساعت و ارزیابی.

"هر سال 3 دانش آموز که ساعت را کامل پرداخت خواهد شد و تا ماه سپتامبر به آنها اجازه می دهد برای انجام این کار. هر سال 2 دانش آموزان در قرار دادن [تا] 31 جولای پرداخت خواهد شد و پس از این غیر عادی-پرداخت سرمایه گذاری خواهد شد دوباره معرفی شده همراه با 1 سال, دانش آموزان," او گفت:.

"ما متعهد در ابتدا از همه گیر به اطمینان حاصل شود که این دانش آموزان آموزش خود را تکمیل و قادر به واجد شرایط. آن را همیشه روشن ساخته و به دانش آموزانی که تصمیم گرفتند به پرداخت کارگماری ترتیبات خواهد نیاز به رسیدن به پایان در یک نقطه مناسب به طوری که دانش آموزان می تواند به بازگشت به خود را اضافی وضعیت خود را برای تکمیل ثبت نام پرستاری مدارک به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است به طور دائم وارد بیمه خدمات درمانی نیروی کار است."

HR فرصت ها در بهداشت و درمان در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR فرصت ها در بهداشت و درمان



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب