دانشجویان و فارغ التحصیل دانشگاه در طول COVID-19 همه گیر بودن مجبور به انطباق با

محتوای مقاله در ادامه"من شروع به گریه چون اساسا همه چیز در حال سقوط از هم جدا در اطراف من در همان زمان و من اح

توسط AKHSHIJNEWS در 10 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"من شروع به گریه چون اساسا همه چیز در حال سقوط از هم جدا در اطراف من در همان زمان و من احساس می کردم که برای یک ثانیه آن را آخرین میخ بر تابوت بود زیرا آخرین چیزی که من به دنبال به جلو به یک زمان طولانی است." — تیانا Kirstein فارغ التحصیل با مدرک لیسانس هنر از U S این بهار.

"من همیشه از روزی که من راه رفتن در سراسر مرحله پس از من خواهد بود به احتمال زیاد وجود دارد (در پاییز) اما من فکر می کنم من قصد دارم برای دیدن خیلی کمتر همکلاسی وجود دارد." — Kaitlyn Kitzan فارغ التحصیل لیسانس علوم از U S این بهار.

"آن را احساس نمی کند بسیار انجام. من انتظار داشتم که این مسهل تجربه, اما هنگامی که شما را تا پایان با فشار دادن 'ارسال آنلاین' و سپس شما فقط توسط خودتان را در یک اتاق آن را احساس نمی کند مانند آن را باید." — ریچارد Proctor, فارغ التحصیل از U S دانشکده پرستاری در این بهار.

"به عنوان کسی که اولین فرد در خانواده من برای تکمیل دانشگاه من احساس راه رفتن در سراسر مرحله در مجلس روز فقط به اندازه مورد جشن خانواده و دوستان که به من کمک کرد در اینجا بعد از این همه سال در مدرسه — به همان اندازه به عنوان آن را برای من است." — ماریسا Fradette فارغ التحصیل از U S دانشکده داروسازی در این بهار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن