سودان شرکای تعهد تقریبا $2Bn اما آن را به اندازه کافی است ؟

آفریقا, کمک, دموکراسی, توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین فقر & SDGs منطقه, دس

توسط AKHSHIJNEWS در 6 تیر 1399
آفریقا, کمک, دموکراسی, توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

اقتصاد و تجارت

The Sudan Partnership Conference, which took place via teleconference, pledged $1.8 billion to support the transitional government as well as facilitating access to loans and partial or total debt relief by some countries. Courtesy: CC by 2.0/Nina R

سودان مشارکت, کنفرانس, که صورت گرفت از طریق تلفنی و متعهد $1.8 میلیارد دلار برای حمایت از دولت انتقالی و همچنین تسهیل دسترسی به وام و بخشی یا کل بدهی توسط برخی از کشورها. حسن نیت ارائه میدهد: CC by 2.0/نینا R

KHARTOUM, Jun 26 سال 2020 (IPS) - این هفته زمانی که سودان وزیر انرژی و معدن عادل ابراهیم خطاب کشور حاکی از این است که خانواده ها را در صورت قدرت-کاهش تا هفت ساعت در روز, مردم در حال حاضر بوده است نشستن بر روی صندلی های پلاستیکی در خارج از خانه های خود تمیز کاری اینترنت برای خرید باطری طرفداران. این باد از شرق کشور آفریقایی دیده می شود دمای بالا تا 41 درجه سانتیگراد به تازگی.

ابراهیم نسبت به کاهش قدرت برای مهندسین خارجی که مشغول به کار بود برای ساخت این کشور در صنعت انرژی گذاشت اما به دلیل COVID-19 بحران است. وضعیت پیچیده تر است.

"دولت ندارد پول برای خرید بنزین مورد نیاز برای بخش انرژی کشور ندارد ارز خارجی و ذخیره در بانک مرکزی سودان بسیار حداقل" یک منبع ناشناس در وزارت امور اقتصادی و برنامه ریزی گفت: IPS.

سودان به سختی پدید آمده از 30 سال دیکتاتوری Omar al-Bashir که سرنگون شد یک انقلاب در آوریل 2019. در حال حاضر دولت انتقالی — یک غیر نظامی و نظامی دولت — بیش از حد شکست به سرمایه گذاری سودان گذار.

ارتش کنترل سودان برای تقریبا 50 سال از طریق دیکتاتوری و آن را همچنان به دست در قدرت است.

اما دیروز, Jun. 25 سودان مشارکت, کنفرانس, که صورت گرفت از طریق تلفنی و متعهد $1.8 میلیارد دلار برای حمایت از دولت انتقالی و همچنین تسهیل دسترسی به وام و بخشی یا کل بدهی توسط برخی از کشورها.

این کنفرانس به میزبانی آلمان و با حمایت دوستان از سودان به ارمغان می آورد با هم اتحادیه اروپا (EU) در ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و چندین خلیج فارس و کشورهای آفریقایی. سران اتحادیه اروپا به دولت سودان به عنوان به خوبی به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ خطاب به کنفرانس.

در مجموع 40 کشور ها و موسسات در بخشی از این تعهد که سودان نخست وزیر دکتر عبدالله Hamdok به نام "بی سابقه ای".

اما Shawqi Abdelazim یک روزنامه نگار کهنه کار در خارطوم می گوید که این کنفرانس نه تنها در مورد جلسه به اهداف مالی.

"این کنفرانس به حال اهداف سیاسی و آن قرار داده سودان به عقب بر روی نقشه و حاکی از آن بازگشت به جامعه بین المللی است. بسیاری از کشورها خواست برای سودان به حذف از دولت حمایت از تروریسم لیست که بسیار مهم است برای بهبود اقتصادی" Shawqi Abdelazim که با این نسخهها کار برای سودان و نشریات آلمانی گفت: IPS.

  • سودان باقی مانده در ایالات متحده آمریکا کشور حامی تروریسم لیست.
  • به عنوان یک نتیجه از این کشور نمی تواند دسترسی به کمک های مالی از موسسات مالی بین المللی.

Shawqi Abdelazim اضافه شده است که کار با سودان جامعه بین المللی تصمیم گیری ساخته شده است "این است که یا آنها با ما کار می کنند برای صرفه جویی در این دوره انتقالی و یا آنها را ترک ما به خود ما سرنوشت; به مبارزه با رهبران نظامی و یا خود منزوی در تلاش برای ساختن دوباره اقتصاد ما با معنی فروتن".

اخیر گزارش توسط شورای اروپا در روابط خارجی می گوید که ارتش ژنرال "کنترل آلاینده های شبکه از شرکت ها و نگه داشتن بانک مرکزی و وزارت دارایی در حمایت از زندگی برای به دست آوردن قدرت سیاسی".

غیر نظامی جناح دولت به رهبری Hamdok نیاز به اطمینان به عنوان آن را همچنان به تحکیم حکومت غیر نظامی راه را برای انتخابات دموکراتیک در سه سال و همچنین مبارزه عمیق کنترل دولت سابق حزب حاکم کنگره ملی حزب (NCP).

"این کنفرانس به مشروعیت به دولت غیر نظامی آنها روشن ساخته است که آنها در حال حمایت" Mayada Hassanein یک اقتصاددان در خارطوم گفت: IPS.

اما این به این معنا نیست که تعهدات مالی را به دولت غیر نظامی شناور برای مدت زمان طولانی.

"میزان متعهد $1.8 میلیارد کمتر از آنچه که مورد نیاز برای نقل و انتقالات پول نقد برای وزارت مالیه برنامه برای حمایت از خانواده" گفت: Hassanien.

وزارت امور مالی و اقتصادی برنامه ریزی شده بود و مشتاق برای تضمین حداقل 1.9 میلیارد دلار برای حمایت از خانواده خود کمک برنامه که هدف آن اختصاص 5 دلار برای هر خانواده به حمایت از آنها با افزایش هزینه های زندگی.

این برنامه الهام گرفته شده بود شبیه موفق برنامه ها در برزیل اما در سودان زمینه آن می تواند دارای معایب خاص خود است.

"این منصفانه است که برای حمایت از خانواده های آسیب پذیر, اما این پول بهتر است صرف خدمات عمومی است که می تواند در حفاظت از خانواده ها از نوسانات بازار است. وجود دارد هیچ نقطه ای در داشتن پول در جیب من اگر من نمی توانم پیدا کردن دارو و یا گرفتن بچه ها به مدرسه" Mayada Abdelazim یک اقتصاددان در خارطوم گفت: IPS.

سودان جدی پزشکی کمبود و بحران بیشتر تشدید COVID-19 بحران است.

قبلا تنها وجود دارد 'شرکای نمی اهدا کنندگان

بر روی زمین واقعیت وخیم است. دولت انتقالی با تمام خارجی های داخلی و حمایت از آن را به دست آورد قادر به تامین مالی بلند پروازانه گذار دموکراتیک سودان مردم جنگیدند.

  • این کشور بدهی خارجی است در $62 میلیارد دلار است.
  • و حتی اگر ایالات متحده به پایان رسید و 20 سال تحریم تجاری علیه سودان در سال 2017 تحریم شده اند به طور کامل حذف شده است.

چیزهایی که نگاه امیدوار کننده در ماه اول پس از Hamdok گرفت. در ماه اکتبر اتحادیه اروپا (EU) متعهد €466 میلیون دلار در کمک های توسعه ای و های مختلف کشورهای عضو اتحادیه اروپا متعهد بودجه برای توسعه و پشتیبانی فنی. اما این به اندازه کافی برای کمک به دولت ایستادن روی پای خود را.

گزارش شورای اروپایی روابط خارجی توضیح داد که "کمک کنندگان بین المللی سرزنش بی میلی خود را برای کمک به دولت سودان در آن انفعال در مورد یارانه اصلاحات".

این گروه بین المللی بحران می گوید که سوخت فروکش آسیب دیده اند سودان اقتصاد است. آنها در حال حاضر را تا 40 درصد از این کشور در بودجه سالانه. "به عنوان بخشی از سیاست یارانه سوخت وارد می خرید دلار در قیمت بسیار پایین تر از قیمت بازار به ترک اتاق را برای فساد".

محلی اقتصاددانان رنگ یک تصویر مشابه اما دولت cozying به صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول).

"یکی از دلایل سودان قادر به دریافت وام خود قابل توجه بدهی های صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در حال پاک کردن دروازه برای دسترسی بین المللی پول. صندوق بین المللی پول در حال حاضر در توافق با دولت برای ارسال کارشناس فنی به حمایت از اصلاحات بود اما این روشن وعده را به سودان پول" Mayada Abdelazim گفت.

صندوق بین المللی پول های تعدیل ساختاری دستور کاهش و یا بلند کردن یارانه ها همه با هم و در ماه های اخیر, آشنا, فرایند در جریان است در کشور است.

"دولت در حال حاضر برداشته یارانه های سوخت با ارائه تجاری است که کلمه ای دیگر برای unsubsidised در علاوه بر این به یارانه سوخت اما در حال حاضر شما فقط می توانید پیدا کردن سوخت در ایستگاه های گاز است که ارائه unsubsidised سوخت آنها اساسا برداشته یارانه ها بدون ورود به یک رویارویی مستقیم با مردم گفت:" Mayada Abdelazim.

افزایش تورم اثرات جمعیت

در طول Al-Bashir تصدی سودان مردم تحمل متعدد جنگ (که برخی از آنها تنها در حال حل و فصل) شدید اقتصادی و فقر و سرکوب همه مخالفان و در مجموع بدتر از همه جنبه های رفاه خود را.

در سال 70 درصد از سودان بودجه سرمایه گذاری در امنیت نظامی و بخش ترک بسیار کمی برای بهداشت و درمان و آموزش و پرورش که بیشتر تخریب از طریق خصوصی سازی و سیاست های پی در پی فساد حزب حاکم.

چند هفته پیش دولت افزایش حداقل دستمزد تا 700 درصد برای مطابقت با بالا بردن تورم است. نرخ تورم افزایش یافته و از 98.81 به 114.33 درصد بین ماه های آوریل و مه.

جدید حقوق و دستمزد در حال حاضر تبدیل برکنار شده به عنوان قیمت پایه مواد غذایی از افزایش 200 تا 300 درصدی و سودان (SDG) ادامه داد: به شاقول رسیدن به 145 SDG به دلار آمریکا در بازار سیاه در مقابل 55 SDG به دلار.

"هر گونه پول شما به مردم را خورده تا به عنوان افزایش قیمت با توجه به نوسانات. صاحبان کسب و کار نمی دانید که چقدر آنها را مجبور به پرداخت هزینه برای اجاره و یا سهام در ماه آینده آنها را به فشار تا قیمت های خود را بر اساس انتظارات" گفت: Mayada Abdelazim شده است که کار بر روی یک کاغذ بر مشارکت در کنفرانس.

خارج خارطوم وضعیت حتی بدتر برای شهروندان عادی.

Hanan حسن مدنی بنده زندگی می کند که در الدمازین در نیل آبی دولت بیش از 500 کیلومتر از پایتخت خارطوم گفت: IPS است که کسب و کار گرفته شده استفاده از افزایش حقوق و دستمزد به افزایش قیمت های خود را.

"هزینه حمل و نقل در داخل شهر رفت و تا 300 درصد مواد غذایی در حال افزایش روزانه که باعث می شود آن را غیر ممکن است به آمده تا با یک بودجه ماهانه. معامله گران با استفاده از مردم به دلیل وجود نظارت توسط مقامات و برخی دیگر با این استدلال که آنها را مجبور به خرید سوخت در نرخ تجاری" گفت: حسن.

در این میان دولت به یک معضل در حال حاضر آن است که هیچ پولی برای پرداخت حقوق و یا به واردات اقلام غذایی اساسی.

"وزیر مخالف است به تامین مالی از بانک مرکزی اما این بانک به چاپ پول برای تامین مالی مانده از سال 2020 بودجه دولت گفت:" منبع در وزارت امور مالی و برنامه ریزی اقتصادی.

بازپس چه می تواند اصلاح شده

در نوامبر 2019 در دولت انتقالی تصویب قانون تاسیس و توانمندسازی حذف فساد و بودجه بازیابی کمیته که وظیفه است با رهایی این کشور از میراث رژیم سابق و بازپس سودان اختلاس منابع است.

این کمیته برگزار متعدد در کنفرانس های مطبوعاتی اعلام مصادره زمین های شرکت ها و منابع مالی از رژیم. همه منابع در حال واگردانی به وزارت امور اقتصادی و برنامه ریزی که قرار است به ادغام آنها را به بودجه سالانه.

"دولت انتظار دارد که مصادره زمین ها و املاک را در 77 میلیارد SDG در سود" گفت: منبع در وزارت مالیه.

در این کمیته اعلام کرد که در حال حاضر کنترل $3.5 به 4 میلیارد دلار ارزش دارایی ها از رئیس جمهور سابق. این است که هنوز به صورت نقدی. ناظران بر این باورند که دولت باید یک زمان سخت مصادره دارایی به عنوان cronies از رژیم سابق هستند و تنها آنهایی که با این پول برای خرید آنها را به عقب.

در این میان وجود دارد این است که خوش بینی است که جامعه بین المللی استفاده خواهد کرد این کنفرانس برای جبران فرصت های از دست رفته بودند که با اشاره به در اخیر گزارش نشان می دهد که جامعه بین المللی باید اتلاف وقت و تاخیر بسیار مورد نیاز و حمایت از سودان.

"سودان انقلاب به مردم در سراسر جهان امید است که تغییر اتفاق می افتد آن است که مسئولیت ما را برای حمایت از این انتقالی روند" سفیر اولریش Klöckner گفت: IPS.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن