دادگاه عالی از آالمدا کانتی رزومه تعداد محدودی از جلسات

دادگاه عالی از آالمدا کانتی اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه که آن را از سر تعداد محدودی از جلسات مدنی

توسط AKHSHIJNEWS در 29 فروردین 1399

دادگاه عالی از آالمدا کانتی اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه که آن را از سر تعداد محدودی از جلسات مدنی و خانواده و مسائل انحصار وراثت; جدید تصویب قوانین اضطراری و ارائه خواهد شد محدود دادگاه دسترسی به آغاز مارس 20.

با توجه به آزادی مطبوعات از جلسات انجام خواهد شد از راه دور از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس و محدود خواهد شد به اورژانس جلسات برنامه ریزی شده قبل از مارس 17 به پایبندی به کروناویروس مربوط به نگرانی های ایمنی.

دادگاه همچنین اعلام کرد جدید اورژانس خانواده و انحصار وراثت قوانین محلی و یک خانواده جدید تشکیل خواهد شد که به اثر شروع آوریل 20, با توجه به آزادی مطبوعات. دادگاه نیز ایجاد سوالات متداول لیست به ارائه راهنمایی بیشتر برای طرفین دعوا.

آزادی مطبوعات اضافه شده که دادگاه نیز شروع به ارائه محدود دادگاه برای دسترسی به سوابق جستجو در Rene C. Davidson یا پسته دادگاه در اوکلند بین 8:30 صبح و 3:30 بعد از ظهر اعضای عمومی باید پوشیدن تنفسی پوشش و یا ماسک استفاده کنید خود به خود ضد عفونی کننده دست و مطابق با اجتماعی فاصله بخشنامه ورود به دادگاه است.

دسترسی به RCD دادگاه نیز محدود به یک فرد در امور کیفری و امور مدنی در یک زمان با استفاده از کامپیوتر نیز محدود به 15 دقیقه در هر فرد. با توجه به آزادی مطبوعات اعضای عمومی خواسته خواهد شد که به صبر در خارج 6-افزایش پا و آن عدم تطابق خواهد بود دسترسی به دادگاه.

قاضی محترم. تارا Desautels نیز صادر دو به طور کلی سفارشات در روز سه شنبه و پنج شنبه با انتشار اضافی 14 زندانیان از سانتا ریتا زندان است.

"دادگاه قدردانی از صبر و درک عمومی به عنوان آن را با این نسخهها کار برای بازگرداندن خدمات دادگاه در حالی که مطابق با دستورالعمل های بهداشتی," آزادی مطبوعات خواند.

کلارا ردس است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @Crodas_dc.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب