حمایت از neurodivergent کارکنان در پست-مستند محل کار

Halfpoint / شاتر متی Trerise و آنجلا آرمسترانگ بحث در مورد چالش های neurodivergent مردم ممکن است در هنگام بازگ

توسط AKHSHIJNEWS در 10 مرداد 1399

Halfpoint / شاتر

متی Trerise و آنجلا آرمسترانگ بحث در مورد چالش های neurodivergent مردم ممکن است در هنگام بازگشت به محل کار پس از مستند با راهنمایی های عملی در reintegrating کارکنان.

کارفرمایان باید فرصتی برای استفاده از تجربه جمعی از بیماری همه گیر کوروناویروس به درایو مثبت منسجم شیفت در محل کار فرهنگ است. آنها می تواند طراحی مجدد منسوخ شده و نه پنج دفتر شیوه زندگی است.

اگر ما دوباره ارزیابی ما از ارزش در فرهنگ کاری ما چگونه کار می کنیم و آنچه که ما در واقع نیاز به حداکثر رساندن نتایج این ارائه فرصت های بیشتر برای متنوع و neurodivergent نیروی کار به رشد است.

انعطاف پذیر و کنترل از راه دور کار

انعطاف پذیر و از راه دور شیوه های کار نشان داده اند که بسیاری از مردم کار می کنند به همان اندازه اگر نه بیشتر به طور موثر از خانه. Neurodivergent مردم اغلب به طور قابل توجهی بیشتر مولد و تحت کمتر شخصی فشار هنگامی که دور از محل کار/رفت و آمد بیش از حد حسی و غیر ضروری تعاملات اجتماعی.

ما باید با افزایش تلاش های ما به جای کار فردی تنظیمات به عنوان مخالف به کارکنان انطباق به یک اندازه متناسب با همه مدل.

مشاوره

  • افزایش تعداد سرپرستان و مدیران و رهبرانی که مهارت در مدیریت از راه دور توسط نتایج/نتایج به جای وظیفه/presenteeism.
  • جهانی کسب و کار مانند توییتر به تازگی اعلام کرد که همه کارکنان از خانه کار می کنند به طور نامحدود و بسیاری دیگر به دنبال کت و شلوار. از این جهت روشن و یقین می تواند کمک به کاهش اضطراب و سرعت بخشیدن به روند ایجاد روال جدید.

اختلال در روال معمول

بسیاری از neurodivergent مردم در سراسر مستند تجربه کرده اند مشکل مرور فضاهای عمومی و حتی اجتماعی فاصله و دستورالعمل ها در محل. برخی از تلاش برای انطباق با دستورالعمل که مختل معمولی رفتاری روال نمایش متضاد مشاوره/اطلاعات یا موقعیت هایی که دیگران نمی پیوستن به قوانین به عنوان مثال در مغازه ها و یا حمل و نقل عمومی.

اگر سازمان با توجه به شغل طراحی مجدد ، نقل و انتقال و یا ادغام بین دو نقش آنها باید با در نظر گرفتن قابلیت های هر یک از کارکنان.

مشاوره

  • ارائه وضوح با سلامت و ایمنی اعلامیه
  • کمتر زیست محیطی انتقال ممکن است تبدیل به هنجار – بازگشت به محل کار است و بیشتر استرس زا اگر شما کسی که نیاز به دقیقه به انتقال به محیط های جدید و اسکان انرژی خود را. رفتن از خانه به حمل و نقل عمومی به محل کار به غذاخوری به کار در حمل و نقل و دوباره نیاز به شش محیطی انتقال. برخی ممکن است بیشتر تحت تاثیر قرار اگر آنها همچنین نیاز به انتقال در سطح محلی و بین جلسه اتاق یا ساختمان های مختلف.

حسی پایمال

برخی از neurodivergent مردم فوق حساسيت و احساس اجتنابی دیگران hyposensitive و احساس به دنبال. تاثیر اضافه بار حسی در بازگشت به محل کار است و نمی شود دست کم گرفت.

مشاوره

  • درخواست کارکنان اگر آنها ترجیح می دهند به لمس قبل از هر دیدار با یو پی اس به عنوان وجود دارد به احتمال زیاد شدید تر تعاملات در اوایل روز است.
  • احترام است که برخی از افراد ممکن است پزشکی معاف از پوشیدن یک ماسک صورت با توجه به مسائل حسی.
  • محدود کردن اصرار به بازگشت به دفاتر هستند که تنها 'برنامه باز' – فراهم کردن زمینه برای کار پروژه و آرام مناطق.
  • در ادامه با استفاده از تماس های تصویری برای جلسات حتی زمانی که در همان ساختمان و یا در نظر گرفتن یک کاهش در چهره به چهره نشست. تماس های ویدئویی شده اند بسیار مفید برای بسیاری تنها یک نفر می تواند صحبت می کنند در یک بار وجود دارد یک صدا تنها گزینه کنترل حجم, کاهش مستقیم از تماس با چشم و کمتر نزدیکی فیزیکی.

سلامت روان

ممکن است وجود افزایش خطرات ناشی از co-وقوع مشکلات روانی مانند افسردگی و اضطراب. یک بازگشت ناگهانی می تواند به طور قابل توجهی باعث تشدید علائم برای کسانی که با اختلال وسواسی-اجباری (OCD) و منجر به افزایش و یا مشکل ایمنی رفتارهای مانند بیش از حد دست شستن و تمیز کردن آیین – به خصوص به ما دستور داده شده است که برای جلوگیری از فضاهای عمومی و استفاده مشترک از تجهیزات برای ماه می باشد.

مشاوره

  • ارائه اطمینان در سراسر ساختمان برای چگونه اغلب اتاق ها و توالت ها تمیز برای کاهش اضطراب است.
  • Furloughed کارکنان ممکن است نیاز به زمان بیشتر و مراقبت برای بازگشت به کار. آنها خواهد شد به احتمال زیاد تا به حال کار محدود تعاملات و workloads روال تغییرات و مهمتر از همه آنها ممکن است احساس اضافی اضطراب در حال حاضر برای امنیت شغلی است.
  • تشویق کارکنان به یادگیری و یا توسعه مهارت در ساخت برای بازگشت به کار است که ممکن است به افزایش اعتماد به نفس. داخلی, برنامه های آموزشی را تشویق کارکنان برای به اشتراک گذاشتن نگرانی و مفید مکانیسم های مقابله ای.

اجتماعی و پایمال کردن و کاهش اعتماد به نفس

ما باید در نظر بگیرید که بسیاری از مردم در جامعه به ویژه مردم با مشکلات ارتباطی و یا اضطراب اجتماعی است که به طور معمول کوچکتر محافل اجتماعی ممکن است به عنوان بسیاری از فرصت ها برای برقراری ارتباط با دیگران در طول مستند.

این می تواند معنی است که برخی از خواهد شده اند بسیار جدا شده و ممکن است از یک مرحله به مرحله بازگشت به محل کار.

مشاوره

  • سلامت روحی و روانی شرایط ممکن است تشدید شده اند بیش از این مستند دوره پس از آن ضروری است برای انجام سلامتی, نقد و بررسی قبل از بازگشت به ارزیابی سطح اضطراب, میزان قبلی انزوا و چه کسی کمتر است و اعتماد به نفس با تعاملات اجتماعی.
  • اجازه دهید همه برونگرا بازگشت برای اولین بار به بیش از فراوان جشن خواهد بود 'بیش از حد' برای برخی از – شاید ارائه یک گزینه برای تاخیر در بازگشت به دفتر تا یک یا دو هفته پس از اکثریت در صورتی است که ترجیح داده است. درخواست کارکنان برای استفاده از آن زمان به تدریج بیرون رفتن بیشتر و دریافت استفاده می شود به محیط زیست و تغییرات اجتماعی.
  • محدودیتی که چگونه بسیاری از مردم از رفتن به کار هر روز و سعی کنید به تشویق مجموعه فضایی برای تیم های فردی. در نظر برخی از تیم ها از صفحه اصلی کار بر اختصاص روز از هفته است.

ایجاد آگاهی و وکالت

عدم مشورت neurodiverse افراد در طراحی تغییراتی در محل قرار داده برای حمایت از آنها به احتمال زیاد بیمار مطلع شده و می تواند انجام بیش از آسیب خوب حتی اگر آن نیت خوب. باز کردن گفت و گو و مشاوره می تواند یک راه طولانی در اینجا.

مشاوره

  • آموزش اجباری برای همه کارکنان در مورد neurodiversity در محل کار کمک خواهد کرد – آموزش دیگران را تنظیم ساده.
  • یک neurodiversity نماینده (کارمند مدافع یا مشاور) در دسترس به منابع انسانی و L&D بخش برای کمک به ارزیابی شیوه های فعلی و توصیه در مورد تغییرات کوچک است که می تواند یک تفاوت بزرگ.

در حال حاضر زمان برای نوآوری و بازتعریف چگونه کسب و کار خود و تعامل – و نه فقط با مشتریان خود را, اما همچنین کارکنان خود را. این neurodiverse جامعه نقش کلیدی و می تواند تولید نتایج فوق العاده ای است اما ممکن است نیاز به برخی از تنظیمات مناسب در جهت رشد.

D&I فرصت در حال حاضر در PT مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن