دیوان عالی کشور را نهایی بارگذاری حاکم در چهار شنبه

تصویر: Lutsenko_Oleksandr / Shutterstock.com دیوان عالی کشور – بریتانیا نهایی دادگاه تجدید نظر – را بیش از دو

توسط AKHSHIJNEWS در 30 تیر 1399

تصویر: Lutsenko_Oleksandr / Shutterstock.com

دیوان عالی کشور – بریتانیا نهایی دادگاه تجدید نظر – را بیش از دو روز آینده می رسند نهایی حاکم بر وضعيت اشتغال رانندگان در بریتانیا آوردن پایان دادن به یک حماسه آغاز شد که در سال 2016.

Uber BV و دیگران v اسلم و دیگران ایجاد خواهد شد یک بار و برای همه است یا نه 45,000 رانندگان عمدتا در لندن در حال کارگران و حق ملی حداقل دستمزد تعطیلات پرداخت و پرداخت بقیه می شکند.

در اکتبر 2016 اشتغال دادگاه یافت نفع رانندگان در یک مورد آورده شده توسط GMB اتحادیه و شرکت حقوقی لی بعد.

ماریا Ludkin, GMB حقوقی مدیر در آن زمان آن را به نام "به یاد ماندنی پیروزی".

او گفت: "این راه گریز است که اجازه کارفرمایان بی وجدان برای جلوگیری از اشتغال حقوق بیمار پرداخت و حداقل دستمزد برای کارکنان خود را, و هزینه دولت را از دست داده و میلیون ها نفر در مالیات بر درآمد خواهد شد در حال حاضر بسته شده است."

اما جو برترام و سپس منطقه ای مدیر کل بارگذاری در شمال اروپا (اما کسی که پس از ترک این شرکت پیوست و O2) گفت: "ده ها هزار نفر از مردم در لندن رانندگی با بارگذاری دقیقا به این خاطر که آنها می خواهند به خود اشتغالی و رئیس خود را."

Uber درخواست کرد اما اشتغال درخواست تجدید نظر دادگاه در ماه نوامبر سال 2017 پشتیبانی اصلی حکم.

در دسامبر سال 2018 مورد که محور که آیا درایور شد "کارگران" در حالی که آنها تا به حال سوار-نقطه برنامه روشن و آماده بودند به قبول کار رفت و قبل از دادگاه تجدید نظر. دوباره دادگاه پشتیبانی اصلی حکم اما این بار نه به اتفاق آرا: عدالت خداوند Underhill مخالفت با دو همکار آقا ترنس Etherton و عدالت خداوند باقلا و نوشت که آن را "کاملا صریح و روشن در توافقنامه ای که رانندگان ارائه خدمات خود را به مسافران به عنوان اصول با بارگذاری نقش بودن که واسطه".

باقلا و Etherton اما توافق کردند که رانندگان تحت مثبت تعهد موجود برای پذیرش مسافران در حالی که این برنامه است که به میزان "کار".

دیوان عالی کشور مورد برگزار می شود بیش از 21 و 22 جولای شنیده خواهد شد توسط قضات پروردگار نی پروردگار هاج بانو Arden خداوند Kitchin, خداوند, فروش, خداوند, Hamblen, و خداوند Leggatt. متقاضیان در حال رانندگان جیمز Farrar, Yaseen Aslan, رابرت داوسون و دیگران.

پاسخ دهندگان ادعا می کنند که در طول دوره تحت پوشش خود ادعا می کند که آنان کارگران برای اهداف اشتغال حقوق قانون 1996 ملی حداقل دستمزد قانون 1998 و زمان کار و مقررات سال 1998 است. چنین پاسخ دهندگان ادعا می کنند که آنها به عنوان حداقل دستمزد پرداخت را ترک کنند و دیگر حمایت های حقوقی. فرجام استدلال می کنند که پاسخ دهندگان شخص ثالث مستقل پیمانکاران و نه "کارگران" -- در این مورد توضیحات از دادگاه عالی سایت

در این مورد باید مفهوم قابل توجهی در حقوق حدود 5.5 میلیون فرفره اقتصاد کارگران در انگلستان – یک شماره است که به احتمال زیاد به رشد به عنوان coronavirus بحران نیروهای تعداد قابل توجهی از مردم ،

شهر قانون شرکت بیتس چاه است نماینده سابق رانندگان آوردن یک مورد در برابر شرکت در یک طرفدار بونو اساس از آنجا که برای اولین بار مورد تجدید نظر.

بیتس چاه کاردانی راشل Mathieson گفت: پرسنل امروز: "یکی از مسائل کلیدی این است که اگر آنها در حال کارگران که در آنها کارگران ؟ آن است که برنامه در آن پذیرفته نشده است توسط Uber – و یا آن را هنگامی که وجود دارد یک مسافر در ماشین ؟ Uber موقعیت است که وجود دارد هیچ زمان کار اصل."

او افزود که وجود داشته است موارد در سراسر جهان در همان موضوع با همین پیچیده استدلال حقوقی که شنیده می شود از هر دو طرف.

در ماه مارس در فرانسه شد آخرین کشور به توافق برسند که رانندگان آن نمی شد و خود اشتغالی. در حقوق فرانسه وجود ندارد و جداگانه کارگر وضعیت تا دادگاه حکم داد که رانندگان کارمندان شد. در سپتامبر گذشته در کالیفرنیا امور خارجه مجلس سنا نیز از حکومت است که رانندگان آن نمی شد و خود اشتغالی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب